Gå til innhold

Vi klarer ikke holde oss unna hverandre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Selv om vi burde det. Vi traff hverandre ved en tilfeldighet. Han hadde hørt om meg, jeg hadde hørt om han. Husker jeg ble skikkelig betatt når jeg så bilde av han for første gang. Han sa det samme om meg! Det var en fest i sommer, jeg skulle egentlig ikke dra, men ombestemte meg i siste liten. Han også var der. Da var det gjort!

Vi er som natt og dag. Jeg er en ordentlig jente med orden på livet og planer for fremtiden. Jeg er under utdanning, i fast jobb og veit hva jeg vil. Han har ingen planer, jobber, men ikke med noe han trives med. Han har venner som påvirker han på en dårlig måte, og han aner ikke hva han vil. Han er en "lykkelig" player, og det var et offer jeg var til å begynne med. Men ting forandret seg. Nå er vi håpløst forelsket i hverandre.

Ingen andre forstår det vi har. Ikke engang vi forstår det. Og vi har avsluttet forholdet så utrolig mange ganger, rett og slett fordi vi begge er redd. Vi er så forskjellige. Men hver gang knekker en av oss, og vi kryper tilbake til hverandre. Vi klarer ikke holde oss unna hverandre!

Jeg er sliten. Sliten av å finne ut at det ikke funker. Men også sliten av å ikke være hos ham. Vi snakker igjen nå. Han tok kontakt denne gangen. Han, som alltid har vært damenes Don Juan, som alltid har hatt dem rundt lillefingeren, klarer ikke lenger å være sammen med noen andre. Det samme gjelder meg.

Det høres kanskje teit ut, men jeg ser på han som min Edward Cullen. Et forhold som var dømt til å gå i vasken. Men like vel kom de seg gjennom det. Ja, det er et eventyr. Men det er sånn det føles. Det er håpløst. Jeg har aldri hatt sånne følelser for noen før!

Hjelp! Hva skal jeg gjøre? Jeg er overbevist om at vi på en eller annen måte hører sammen! Hvordan vi skal klare det aner jeg ikke. Men jeg trenger han, han trenger meg!

Hilsen en forvirret, forelsket og redd 24-åring!

Anonym poster: 7fb59a4e41e18833768b4746de3dc522

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å sitte dere ned sammen og legge noen kort på bordet, fortelle hva dere hver for dere trenger og ønsker av hverandre og dere selv? se om det faktisk er mulig å bygge noe seriøst utav det hele? si til ham hva du ikke kan leve med, og se om dette er noe han er enig nok til å gjøre noe med, han har sikkert ting ved forholdet han lurer på og rundt, selv.

men hvis dere har slik tiltrekning mot hverandre, så synes jeg det blir litt teit å gi det opp. du risikerer jo å dvele ved dette hele tiden i de andre forholdene som måtte følge.

• Liker 4
Skrevet

Du er lettlurte og forelsket. Han sier det du ønsker og får seg fitte.

Klassisk "snill jente sammen med slem gutt" historie.

Hva får deg til å tro at han avstår totalt fra andre jenter?

Anonym poster: 99eb99299b1d8b27f66debbc27b3f639

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Du er en orntlig kvinne, han er omvendt fra deg. Hva i alle dager vil du med en fyr uten fremtidsplaner... Han høres ut som en taper i mine øyne.. Men uansett, om du liker denne fyren så alt for godt' så tror jeg ikke dere vil passe sammens i fremtiden.Ta kontakt med han å si at du bare vil være venner, dra så på byen og lev livet ( Finn noen andre, slik at du glemmer han) Kom deg unna!

Anonym poster: 426aa3a4c145687e0b2bc1e20e075b42

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Du er en orntlig kvinne, han er omvendt fra deg. Hva i alle dager vil du med en fyr uten fremtidsplaner... Han høres ut som en taper i mine øyne.. Men uansett, om du liker denne fyren så alt for godt' så tror jeg ikke dere vil passe sammens i fremtiden.Ta kontakt med han å si at du bare vil være venner, dra så på byen og lev livet ( Finn noen andre, slik at du glemmer han) Kom deg unna!

Anonym poster: 426aa3a4c145687e0b2bc1e20e075b42

hvorfor er man en taper bare fordi man i en alder av 24 ikke har funnet ut hva man vil med livet?

• Liker 4
Skrevet

Noen av dere får det til å høres så enkelt ut. Han player meg ikke lenger. Det sluttet han med for flere måneder siden. Og de fleste gangene er det jeg som har gått, ikke han. Han snakker med bestevenninnen om alt, og vi to igjen er også veldig gode venner. Lyver han til meg får jeg vite det. Det har skjedd en gang at han har vært hos en annen dame uten at jeg visste det, hvor han nektet for det. Jeg fikk høre om det. (dette var mens vi ikke var sammen og hadde kontakt, vel og merke..) Så dette vet jeg.

Han er ingen taper. Han veit bare ikke hva han vil med livet sitt enda. Og jeg tror, kanskje som naiv, dum og forelsket, at med litt hjelp så finner han ut av det etter hvert.

Ja, jeg risikerer å bli såret og skuffet. Jeg risikerer at alt dette er en bløff fra hans side. Men jeg har aldri hørt om en player som kommer tilbake så mange ganger, og holder ut i så mange måneder. Til og med vennene hans sier han har forandret seg etter at vi traff hverandre. Det sier litt.

Jeg ønsker at dette skal funke. Jeg er så glad i han. Han betyr så utrolig mye for meg, og jeg ville gjort alt for at han skal ha det bra. Jeg gjør alt jeg kan for at han skal ha det bra. Og jeg tror oppriktig at han trenger en ordentlig jente som meg for å komme seg på beina igjen. En som er stabil, og en som oppriktig bryr seg om han!

Og du som foreslår at jeg skal finne en annen; tror du ikke jeg har prøvd? Det går i vasken hver gang. Det eneste jeg tenker på er han, og det er ikke rettferdig ovenfor en ny partner. Hjertet mitt er hos denne mannen, og jeg tror det kommer til å forbli sånn.

Jeg trenger bare hjelp til å finne ut hvordan vi skal få dette til å funke. Hvordan jeg kan hjelpe han, hvordan jeg kan være den jenta han trenger! For jeg er så vanvittig glad i han, og vil han bare det aller, aller beste!

TS

Skrevet

Jeg skjønner egentlig ikke problemet jeg. Det høres ut som om du skal signere en kontrakt med fyren for livet. Så, han er ikke målrettet i ung alder, so what? Han jobber da selv om han ikke brenner for saken. Dårlige venner, javel, dra ham med til dine.

Bare å klå i vei vel?

Anonym poster: 78d0fdf71d785d7d334554953702d981

• Liker 1
Skrevet

TS; jeg tror også at dette er et skikkelig eventyr for deg, han er helt sikkert Edward til din Bella.

Men jeg tror at alle som "ikke forstår" det dere har, ser veldig godt hva som skjer her. Jeg syns at du skal få fortsette å sveve slik du gjør, men vær litt obs på at sannsynligheten er der for at han knuser deg. STOR sannsynlighet (nærmest en garanti) hvis du spør meg, men man vet aldri.

Møttes dere i sommer? Og har allerede slått opp flere ganger? Finn ut av hva som gjør at dere ikke klarer å være sammen! Problemet er heller det, enn at dere ikke klarer å holde dere unna hverandre...

Skrevet

TS; jeg tror også at dette er et skikkelig eventyr for deg, han er helt sikkert Edward til din Bella.

Men jeg tror at alle som "ikke forstår" det dere har, ser veldig godt hva som skjer her. Jeg syns at du skal få fortsette å sveve slik du gjør, men vær litt obs på at sannsynligheten er der for at han knuser deg. STOR sannsynlighet (nærmest en garanti) hvis du spør meg, men man vet aldri.

Møttes dere i sommer? Og har allerede slått opp flere ganger? Finn ut av hva som gjør at dere ikke klarer å være sammen! Problemet er heller det, enn at dere ikke klarer å holde dere unna hverandre...

Ja, det er mulig de ser at dette forholdet er dødfødt. Det er det som plager meg så inderlig. For vi begge vil det skal funke. Vi har avtalt å treffes så snart som mulig nå for å snakke. Finne ut hva vi skal gjøre, hvordan vi skal klare dette.

Ja, eller vi møttes i slutten av mai. Vi har vel gått fra hverandre fire ganger siden. Jeg trodde det var slutt for godt nå. Vi har ikke snakket sammen på ukesvis og jeg har prøvd å gå videre. Prøvd å ikke tenke på han. Men det er ikke en eneste natt jeg ikke gråter meg selv i søvn fordi jeg savner han så inderlig. Når han ringte meg idag og sa han ikke ønsket å være uten meg, jeg har aldri følt meg så lykkelig og redd på samme tid. Jeg er klar over at sjansen er der for at jeg blir såret. Sjansen er stor, egentlig. Men om jeg ikke går inn i dette kommer jeg til å angre. Å gå uten å vite hva som kunne skjedd, det vil jeg ikke!

TS

Skrevet

Ser ikke problemet jeg? Bare fordi du er snill pike med planer for fremtiden å han er litt slem gutt uten en plan så kan dere ikke være sammen? Det høres jo ut som om du syns han ikke er god nok for deg. "Jeg tror med litt hjelp at han kan finne ut av det". Det er vel hans liv, tror ikke han trenger en dame som skal presse på han skole/karriere. Han er da vel stor nok gutt til å finne ut av hva han vil selv.

Hvis han er slem mot deg/utro osv så er det en annen sak, men etter det du skriver så ser jeg virkelig ikke problemet. Du kan bli såret av mr perfect å.

The good ones screw you, the bad ones screw you, and the rest don't know how to screw you ;)

Skrevet (endret)

Det er veldig få her inne som "ser" noe som helst, utifra å ha lest korte tekster om forhold osv. så tolker folk ut hele historien som ligger rundt (sannsynligvis ut ifra egne erfaringer) og kommer med veldig bastante svar som; "han er en idiot" "dropp han" osv. Folk her dømmer nord og ned med en gang et forhold ikke er "perfekt", eller menneskene i forholdet ikke er "perfekte".

Jeg synes som noen her over har skrevet at du skal snakke med han om fremtiden for dette forholdet. Tror han helt ærlig at han kan avstå fra andre? hvordan skal deres forhold være? kan han gi deg det du krever (og her må du være ærlige med deg selv, og ovenfor han, og ikke fire på kravene) kan du gi han det han vil ha?

Dersom magefølelsen din sier at dette er noe du bør satse på, så synes jeg du skal gå for det. Alle løper en risiko når det kommer til kjærlighet, man risikerer å bli såret. Man vokser også på kjærlighetssorg, det er ikke farlig. Jeg synes det er verre å gi opp noe man tror på, enn å prøve, og så feile. Uansett hva alle her inne har opplevd med andre gutter lærer man kun av sine egne feil, og det finnes aldri fasit svar. Gjør det du selv vil! Men reflekter over det, og vei fordelene ved valget du tar opp mot det negative, så kommer du frem til et svar;)

lykke til!

Endret av HHH
Skrevet

Ser ikke problemet jeg? Bare fordi du er snill pike med planer for fremtiden å han er litt slem gutt uten en plan så kan dere ikke være sammen? Det høres jo ut som om du syns han ikke er god nok for deg. "Jeg tror med litt hjelp at han kan finne ut av det". Det er vel hans liv, tror ikke han trenger en dame som skal presse på han skole/karriere. Han er da vel stor nok gutt til å finne ut av hva han vil selv.

Hvis han er slem mot deg/utro osv så er det en annen sak, men etter det du skriver så ser jeg virkelig ikke problemet. Du kan bli såret av mr perfect å.

The good ones screw you, the bad ones screw you, and the rest don't know how to screw you ;)

Det ligger selvfølgelig litt mer bak enn det jeg har skrevet. Men han lever ikke et stabilt liv nå, og sier selv at han trenger noen som er stabile, nettopp for å klare å komme i gang med å bli så vellykket som han selv ønsker.

Jeg har hatt et forhold med en jeg så på som perfekt. Han såret meg verre enn noen andre, så bare fordi han her er "bad" så er det ikke det jeg frykter. Problemet er bare forskjellene mellom oss.

Ja, jeg tror virkelig han klarer å holde seg unna andre damer om vi går inn i dette. Han har aldri vært hos noen andre mens det var oss, det er bare en gang han skeiet ut når vi ikke var sammen. Og når vi ikke er sammen har jeg heller ikke noe jeg skulle sagt!

Jeg må bare gå for dette. Jeg kan ikke miste han en gang til. Vi må gi alt begge to, ofre litt begge to og bestemme oss for at vi virkelig vil dette! Håper bare så inderlig at det funker. Jeg har virkelig ALDRI følt det sånn for noen før!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...