lucilu Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Hei, Jeg har noen guttespørsmål jeg. Tenkte dette var stedet for noen råd, for nå begynner jeg å bli litt rastløs. Jeg jobbet vegg i vegg med en kjekk mann i ett år, før han byttet jobb. Vi snakket sammen nesten hver dag, og hadde en flørtende tone. Da han sluttet, da han meg til på facebook (ett år siden nå). Og vi har pratet omtrent daglig etter det, både på sms og på facebook. Han er 26, og jeg er 22. Vi har også møttes tre ganger privat, han har tatt initiativet en gang, og jeg to. Det er dog han som skriver først til meg på sms og facebook. Vi har en ekstremt god tone, er veldig like, ler og har det gøy. Og flørter. Masse. Men vi snakker aldri om følelser for hverandre. Jeg venter hver dag på at han skal ta steget videre, men like vel er det noe som holder meg igjen, og det gjør meg gal. Jeg vil videre med ham, men vil han skal ta det første steget. Hva gjør jeg? Tar jeg det som et hint at han enda ikke har sagt noe? Eller er det mulig han venter på at jeg skal gjøre det? Burde jeg bare si det som det er, at jeg vil et steg videre med han?
Gjest Sakone Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Jeg vil videre med ham, men vil han skal ta det første steget. Hvorfor må han ta det første steget da? Vil du videre så får du ta steget selv. 3
lucilu Skrevet 28. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2012 Så jeg burde bare si rett ut at jeg liker han? Tror jeg blir litt redd av at han ikke har sagt noe, og i den forbindelse tenker at han ikke ser på meg på den måten,og at jeg derfor dummer meg ut om jeg innrømmer at jeg liker fyren.
Gjest Sakone Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Så jeg burde bare si rett ut at jeg liker han? Tror jeg blir litt redd av at han ikke har sagt noe, og i den forbindelse tenker at han ikke ser på meg på den måten,og at jeg derfor dummer meg ut om jeg innrømmer at jeg liker fyren. Skal man komme noen vei må man ta sjansen. Kanskje han venter på det samme. Er nok av mulighter som har gått tapt på grunn av en av partene ikke tar skrittet. Og siden du er veldig klar på hva du vil, så synes jeg du bør be han med på en date eller noe lignende. 1
lucilu Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2012 Vet ikke om jeg tør å ta det face to face, vil først vite om han liker meg i retur. Så vurderer å fortelle det på facebook/sms ikveld, og hvis han føler det samme; be han på en date. Er det en dårlig ide?
lalaB Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Om han ikke liker deg, så syns nå jeg det er litt rart at dere har så mye kontakt som daglig på faceook/sms. Det kan hende han tenker akkurat det samme som deg, at han ikke tør å ta steget selv så han venter på deg 2
lucilu Skrevet 28. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2012 Ja ikke sant! Det er det jeg også tenker... fader heller, tror jeg bare må kaste meg i det ja! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå