Gjest Butterflygirl Skrevet 6. mars 2004 #1 Skrevet 6. mars 2004 Hei. Er det noen som kan anbefale en maskara som gir tynne og korte vipper litt mer volum? Jeg har ganske tynne vipper og få av dem, så når jeg bruker krølltang så hjelper det ikke alltid. Vippene er altfor tynne og klarer ikke å holde på maskaraen. De blir bare rettet ut igjen. Skulle hatt en maskara som hadde bra krølleevne. koz
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Gå til perfymeri og spør etter mascara som "forlenger" vippene. Mascaraen er ein erstatning for lausvipper og funkar svært bra seier dei som har prøvd det. Eg er ikkje sikker på kva den heiter, men den er todelt, der den eine enden inneheld nokre kvite "stripes" og den andre enden vanleg svart mascara. Den er litt dyrare enn vanleg, men prøv!
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 Seleena: Er det Double Extension fra L´oréal du mener? Den har jeg, å jeg synst at den funker veldig bra... Det er hvit maskara i ene enden å sort i den andre enden.. Påfør først hvit, vent litt å ta på den sorte.. Den funker også veldig bra for de som vil ha litt kortere øyenvipper, da tar du på hvit, venter litt, tar på den sorte, så kan du ta på litt hvit ytterst på vippene....
Junebug Skrevet 10. mars 2004 #4 Skrevet 10. mars 2004 Pinky, kjenner du noen som vil ha kortere vipper?
Gjest Ethereal Skrevet 10. mars 2004 #5 Skrevet 10. mars 2004 Jeg vil anbefale Maybelline Sky High Curves. Siden den kom i høst, har jeg kjøpt den flere ganger, og synes den er veldig bra. I tillegg liker jeg at den koster under hundrelappen, så kan jeg bytte oftere. Jeg ender nemlig opp med å kaste en mascara etter maks. 8 uker.
Gjest BærtBært Skrevet 10. mars 2004 #6 Skrevet 10. mars 2004 Diors Showmascara (rundt 200 kr) er vinneren hos meg iallfall. Lett å påføre og gir iallfall flott lengde . Skjønner godt at den har vært best i test flere ganger. Vel verdt pengene!! (Ikke la deg skremme av at børsten kan virke litt stor første gangen) Dessuten tørker den ikke ut og blir klumpete etter kun en kort stund, som er min erfaring med de noe rimeligere variantene.
Arkana Skrevet 10. mars 2004 #7 Skrevet 10. mars 2004 Igjen anbefaler jeg min favoritt, Yves Saint Lauren Faux Cils (ca 190 kr).
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2004 #8 Skrevet 10. mars 2004 Igjen anbefaler jeg min favoritt' date= Yves Saint Lauren Faux Cils (ca 190 kr). Enig. Diorshow sverter lett av, litt regn eller snø og jeg er helt sort under øynene...
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. mars 2004 #9 Skrevet 10. mars 2004 Pinky, kjenner du noen som vil ha kortere vipper? Hun kjenner ikke meg, men jeg er en av dem! Å akk, jeg kunne gjordt hva som helst for å slippe disse useparerte, mongolange drittvippene! Masse søl av mascara også, må alltid tørke vekk under øyenbrynet! Hrmff
Miapia Skrevet 10. mars 2004 #10 Skrevet 10. mars 2004 Jeg har det som deg, Butterflygirl, og har ennå ikke funnet den perfekte mascaraen... Derfor bruker jeg 2 mascaraer - først Maybelline Sky High Curves for lengre og buede vipper, og så YSL Faux Cils for volum. (Ser poenget med Double Extention fra Loreal, men den funka ikke for meg...)
Gjest Seleena Skrevet 10. mars 2004 #12 Skrevet 10. mars 2004 Seleena: Er det Double Extension fra L´oréal du mener? Jepp schnuppa!
Gjest Cuddly Skrevet 10. mars 2004 #13 Skrevet 10. mars 2004 Det med at Diorshow sverter lett av har irritert meg også, men når jeg prøvde Sky High Curves ble jeg påmint at jeg simpelten HATER å gnikke og gnu på mascara som eter seg inn i huden ved fjerning. Nei, heller paraply og Diorshow
Gjest Butterflygirl Skrevet 10. mars 2004 #14 Skrevet 10. mars 2004 Takk for masse bra svar! Jeg bruker faktisk Diorshow nå...men den er snart tom. Jeg synes at børsten er altfor stor, i forhold til mine små øyner og vipper. Så, jeg tenkte jeg skulle prøve en ny maskara....jeg er veldig forsiktig med kjøpe dyre maskara, ender alltid opp med å ikke passe meg...men nå har jeg bestilt Helene Rubensteins Vertiginiuos Maskara fra Strawberrynet. Har hørt mye om den, og bestemte til slutt å teste den ut. Jeg vet også hva dere mener med de hvite maskaraene. Vet at Estee Lauder har en som heter lash primer. Har ennå ikke "tørt" å teste det ut... koz,
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2004 #15 Skrevet 11. mars 2004 hei! Har samme problemet som deg. Men jeg har kjøpt meg en ny maskara for 2 uker siden, som jeg e kjempe fornøyd med, de forlenger vippene litt og gjør de mer fyldigere. Ikke er den dyr heller. Kr 98,- fra maybelline, volum express heter den, med en kost som er litt bøyd.. du får kjøpt den overalt. men jeg kjøpte den på hennes og mauritz. Er kjempe fornøyd... anbefaler den:)
Christy Skrevet 11. mars 2004 #16 Skrevet 11. mars 2004 Jeg vil anbefale Maybelline Sky High Curves. Siden den kom i høst' date=' har jeg kjøpt den flere ganger, og synes den er veldig bra. I tillegg liker jeg at den koster under hundrelappen, så kan jeg bytte oftere. Jeg ender nemlig opp med å kaste en mascara etter maks. 8 uker.[/quote'] Enig med deg! Jeg kjøpte nylig denne og er veldig fornøyd! Er storfornøyd hvis jeg klarer å finne en Mascara til under hundrelappen, som duger..
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #17 Skrevet 29. juni 2004 Maybelline Sky High curves, gir den ett naturlig resultat eller litt mer løsvippe effekt? Er ute etter det siste.. Håper. :-)
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #18 Skrevet 29. juni 2004 Skriver under på denne, den er kjempebra
Gjest the imp Skrevet 29. juni 2004 #19 Skrevet 29. juni 2004 finnes maybelline sky high curves også i vannfast utgave?
Tusseline Skrevet 29. juni 2004 #20 Skrevet 29. juni 2004 Jeg har ganske tynne vipper og få av dem' date=' så når jeg bruker krølltang så hjelper det ikke alltid. Vippene er altfor tynne og klarer ikke å holde på maskaraen. De blir bare rettet ut igjen. Skulle hatt en maskara som hadde bra krølleevne.[/quote'] Det har veldig mye å si om du bruker vannfast maskara eller ei, da. Ikke-vannfast gjør at vippene ikke får noe særlig krøll (tvert i mot) ved bruk av vippetang- som har noe med konsistensen i maskaraen å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå