Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er briter generelt til innvandrere egentlig? Og da tenker jeg på typisk nordmenn som reiser til England for å studere, ikke asylsøkere.. Noen som vet hvordan de typiske holdningene er?

Anonym poster: 87887b374e13137bd12cb008d1f00d34

• Liker 2
Skrevet

Hvordan briter er i forhold tilk studenter fra andre land?

Skrevet

Hvordan briter er i forhold tilk studenter fra andre land?

Ja. Er de liksom litt leie av studenter fra andre land, eller er de interessert i bekjentskaper fra andre land?

• Liker 1
Skrevet

Er du lei studenter fra andre land?

Skrevet

Tja, ikke så mange studenter her jeg bor. Men jeg tenker, det er jo så mange studenter fra utlandet i England, så tipper briter synes det blir litt mye..?

Skrevet

Hvorfor i all verden har du slike ideer? Du er klar over at det er veldig mange som, akkurat som deg, ikke har så mye studenter der de bor ...

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skal beskrive en normal britisk person(altså en du kan treffe hvor som helst på dagligvarebutikken) må det være

mann; rufsete, blast hår, gråblek hud med litt misfargede og dårlige tenner, lystig og glad, alltid en spøk på lur!

kvinne; farget, gjerne bleket eller rødt hår med kraftig ettervekst, whisky voice/røykhoste, misfargede og skjeve tenner, stor i kjeften(snakker som en mann), og litt for utadvendt. Men vi har også bestemor-varianten, hvor håret ofte er krøllet, masse leppestift, og disse kvinnene er gjerne veeldig søte og sjarmerende med sine små meninger om alt, og skal ende alle setninger med "- really".

Generelt har jeg lagt merke til at veldig mange briter har dårlige tenner. Og svært få kvinner bruker rett bh-størrelse(slik er det nå også i Norge også, men har lagt merke til at briter er litt verre).

Skrevet

Hvis jeg skal beskrive en normal britisk person(altså en du kan treffe hvor som helst på dagligvarebutikken) må det være

mann; rufsete, blast hår, gråblek hud med litt misfargede og dårlige tenner, lystig og glad, alltid en spøk på lur!

kvinne; farget, gjerne bleket eller rødt hår med kraftig ettervekst, whisky voice/røykhoste, misfargede og skjeve tenner, stor i kjeften(snakker som en mann), og litt for utadvendt. Men vi har også bestemor-varianten, hvor håret ofte er krøllet, masse leppestift, og disse kvinnene er gjerne veeldig søte og sjarmerende med sine små meninger om alt, og skal ende alle setninger med "- really".

Generelt har jeg lagt merke til at veldig mange briter har dårlige tenner. Og svært få kvinner bruker rett bh-størrelse(slik er det nå også i Norge også, men har lagt merke til at briter er litt verre).

Signerer :fnise:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg ser for meg litt lubne kvinner, med stygt, unaturlig farget hår (gjerne i rødtoner), slapsete klær og mindre pene ansiktstrekk. Også ser jeg for meg tynne og lave menn, bleke med grå-brune hårtoner. Barnar er som oftest bleke og søte. Mye usunn mat, derav gusten og tørr hud. Er klar over at dette ikke er heeelt representativt, men det er det jeg tenker da :P

• Liker 2
Skrevet

Uheldige ansiktstrekk,dårlige tenner,dumme,fete,dårlig humor,stygg mat,øldrikkere... Oops,føler meg slem,men helt ærlig.

Skrevet

Uheldige ansiktstrekk,dårlige tenner,dumme,fete,dårlig humor,stygg mat,øldrikkere... Oops,føler meg slem,men helt ærlig.

Hahaha!

Mange kjekke briter også da: Emma Watson, Keira Knightley, Hugh Grant, Orlando Bloom osv osv.. Selv om det bare skulle mangle i og med at det bor over 63 millioner mennesker i UK

• Liker 2
Skrevet

Britisk humor er helt genial, så hvem som har dårlig humor her vet nå ikke jeg ...

• Liker 3
Skrevet

Britisk humor er helt psyk...

Anonym poster: 8c9a5938d32b4a3ac7d79f72eab8a8c8

Skrevet

Han går i shorts og t-skjorte i desember - de er gale!!

Skrevet

Britiske gutter elsker flip flops. Det er helt normalt å gå med flip flops og shorts i januar liksom.

Ingen bruker jakke når de skal ut på byen. Selv i snøvær i desember.

Strongbow.

Weed er helt vanlig.

Endel menn har et 1800-talls syn på kvinner.

Sunday Roast Dinner.

TOWIE/ Essex/ Chavs kulturen som gjennomsyrer hele landet.

Høflige. Da jeg ankom landet for å bo der med 40 kg baggasje på slep kom folk bort til meg med engang og hjalp meg på toget. Trengte ikke spørre engang.

Utadvente. Det er mye lettere å få kontakt med en brite. Min beste venn her ble jeg kjent med da jeg satt på busstoppet og bussen var forsinket. Sånt skjer bare ikke i Norge.

Veldig, veldig sant!

• 11 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Hvordan er briter generelt til innvandrere egentlig? Og da tenker jeg på typisk nordmenn som reiser til England for å studere, ikke asylsøkere.. Noen som vet hvordan de typiske holdningene er?

Jeg har hørt at briter er ganske skeptiske til innvandrere og at det er vanskelig for en tilflytter å finne seg britiske venner. Aner ikke om dette stemmer, men det er beskrivelser fra venner som har bodd i England.

Anonymous poster hash: 2e863...fe8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...