Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes, nå skal jeg ut å finne meg jobb blandet jobbene der ute i den store verdenen. Jeg tenker å jobbe på kafé, skal bli bra at folk er hyggeligere mot meg siden jeg jobber. Har veldig sosial fobi, omtrent bare vært hjemme i flere år. Er det noen der ute som har noen gode tips, har så Nokia for de fjortiser som jobber på kafé, de visker og flirer med hverandre. Jeg skal til legen og håper på å få meg medisin, så jeg kan klare meg i en slik jobb. Jeg vil ikke gå på skole, og har ikke fullført VGs, fordi jeg blir gående alene i friminuttene og ingen snakker med meg i timene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en sånn type eksponering det rette for deg nå da?

Anonym poster: 64d4e85b4f2ad7b59c7afdd48f1dbfdb

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en god ide jeg. Eksponering er den beste terapi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som en god ide jeg. Eksponering er den beste terapi.

Tenkte litt på at det var smart... Eller så tar jeg å søker på på værelsesbetjent, men huff, har lest så mye kjipt om det her på kg.

Skrevet

Oi, akkurat den jobben anbefales ikke. Jeg snakker av egen erfaring. Jeg hadde sosial angst som barn og mange år senere, mens jeg enda var student, så skulle jeg ha sommerjobb som servitør på et bevertningssted. Jeg taklet det IKKE særlig bra. Eksponeringen ble for stor.

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å få en jobb som er litt mindre i rampelyset inntil du ser hvor godt du fungerer.

• Liker 2
Skrevet

Oi, akkurat den jobben anbefales ikke. Jeg snakker av egen erfaring. Jeg hadde sosial angst som barn og mange år senere, mens jeg enda var student, så skulle jeg ha sommerjobb som servitør på et bevertningssted. Jeg taklet det IKKE særlig bra. Eksponeringen ble for stor.

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å få en jobb som er litt mindre i rampelyset inntil du ser hvor godt du fungerer.

Er veldig vanskelig å finne jobb uten kontakt med noen mennesker. Men kanskje jeg heller bør prøve på værelsesbetjent!? Eller hva annet? Synes det er så vanskelig når det er så viktig for meg å ikke grue meg hver eneste dag til jobb. Synes det ofte står at man må være utadvendt i stillingsanonsene....

Skrevet

Er veldig vanskelig å finne jobb uten kontakt med noen mennesker. Men kanskje jeg heller bør prøve på værelsesbetjent!? Eller hva annet? Synes det er så vanskelig når det er så viktig for meg å ikke grue meg hver eneste dag til jobb. Synes det ofte står at man må være utadvendt i stillingsanonsene....

Ja, jeg vet. Jeg ville nok fungert bedre som værelsesbetjent (eller som hva som helst annet, i grunnen), men kan være du er tøffere enn det jeg var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...