Gå til innhold

Reagerer du på tynne lår og legger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at veldig mange her inne prøver å slanke seg, eller finne bukser som er flatterende osv.

MEN reagerer dere noengang på folk som har veldig tynne lår og legger?

Tenker dere noe spesielt over det?

Jeg har (dessverre) veldig skral benbygning (har mer fett på mage og overarmer), men lårene mine er veldig tynne. Når jeg har på meg en halvlang parkas (som skjuler halve låret), føler jeg at bena mine bare blir som pinner.

I det siste har jeg begynt å bekymre meg for om folk tenker noe stygt om dette?

Mistenker dere noengang at noen må ha en spiseforstyrrelse fordi bena ser så tynne ut?

Anonym poster: 1387cfac0e05a53e60aa28fccbbcc78a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg legger jo merke til det liksom... Men ikke tenk på hva andre syns da?

Anonym poster: 4fde5d9453854203a641ed0e0a247df8

Skrevet

bryr meg ikke.

Anonym poster: 02301deb0c1327d582430433d3af2d32

Skrevet

Blir sjalu, bare ;)

Anonym poster: 04527c0eabb8eb414dcf59e3b2afcfbc

Skrevet

Men hva må til for at noen skal se ut som om de har en spiseforstyrrelse, og ikke bare er tynn/slank da? Har virkelig ikke en spiseforstyrrelse, men føler selv at det kan se slik ut når jakken min er så lang at lårene bare blir til to streker.

Uff, har hengt meg helt opp i at folk tenker negativt om meg, har en jobb å gjøre med selvtilliten ja..

Skrevet

Alle tynner jenter får litt sånn pinnebein i parkas, får det selv.. Men aldri tenkt at andre skulle mene noe negativt om det.. Man ser gjerne på ansiktet om noen lider av en spiseforstyrrelse.. :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for positive svar :)

Skrevet

Jeg tenker at det er fint(så lenge det ikke er ekstremt, da). :) Tenker ikke stygt om noen.

Anonym poster: d56dbb5dba5cc47b2e68eb0d1308808d

Skrevet

Må si jeg legger merke til jenter som har litt tynnere lår enn meg, jeg har noen hestelår med omkrets 55cm som jeg har trimma på meg, synes de fleste har tynne spinkle lår :)

Anonym poster: 20acf5a9578d0fae69233db4b7f45ce5

Skrevet

Det er veldig sjeldent jeg tenker over at noen har tynne lår. Kanskje på 1% av alle damer jeg passerer tenker jeg dette om og da sier det seg selv at det er ekstremt tynne ben det er snakk om ofte kombinert med pølsetrange bukser og støvletter som er litt for vide i skaftet.

I de aller fleste tilfeller synes jeg tynne ben er ekstremt flott og som regel tenker jeg bare at jeg skulle ønske at jeg så slik ut selv....

Vær stolt av bena dine du, de fleste jenter jeg kjenner drømmer nemlig om slanke pene modell-ben :)

Skrevet

Tenker ikke over det nei. Sitter jeg og studerer motebilder på nett eller i et blad kan jeg ta meg selv i å tenke at "Oi! Så tynt!", uten noen flere tanker enn det.

Jeg ser på ansiktene om folk er syk eller sliten, ikke på tykkelsen av bena. Vi er da alle forskjellig! :)

Anonym poster: aa978e602df250253e9dc000c39b1e45

Skrevet

Ser at veldig mange her inne prøver å slanke seg, eller finne bukser som er flatterende osv.

MEN reagerer dere noengang på folk som har veldig tynne lår og legger?

Tenker dere noe spesielt over det?

Jeg har (dessverre) veldig skral benbygning (har mer fett på mage og overarmer), men lårene mine er veldig tynne. Når jeg har på meg en halvlang parkas (som skjuler halve låret), føler jeg at bena mine bare blir som pinner.

I det siste har jeg begynt å bekymre meg for om folk tenker noe stygt om dette?

Mistenker dere noengang at noen må ha en spiseforstyrrelse fordi bena ser så tynne ut?

Jeg tenker bare over det hvis personen tydelig er anorektisk.

Anonym poster: 67603d09ab35c397ba241c7688cfcada

Skrevet

Jeg er høy med uproporsjonelt tynne stilkbein. Folk legger absolutt merke til det og det har blitt en del påpekninger opp igjennom årene, men fordi jeg har normalvektig overkropp (bortsett fra lange tynne armer) og runde kinn får jeg aldri kommentarer som går på at jeg må spise mer eller noe slikt.

Anonym poster: d0d6170a93b17064026f2de12da8d3e4

Skrevet

Nei, ikke noe jeg tenker spesielt over. I hvertfall ikke nå på vinteren... Om man tydelig kan se at personen er ALT for tynn, så ja.. Men dette er mest på sommeren egentlig..

Skrevet

Ja, det er så stygt, spinkle bein i trange bukser, fysj!

Anonym poster: d424beafc2658d949b516e8dc54b86f9

Skrevet

Føler fortsatt såpass på det at jeg har begynt å kle meg i boblejakke i stedet.

Den er mye kortere, så da kommer lårene bedre frem.

Men blir selvfølgelig kaldere på lår og ben da :P

Men skal jobbe med å ikke tenke så mye over det :)

Skrevet

Jeg har så brede hofter at jeg føler meg feit i lårene, selv om man mer eller mindre er mellomrom selv om beina er samlet. Pipestilk fra knærne og ned.

Synes TS er heldig, og hun er sikkert en av de få som faktisk kan gå med skinny jeans med ettersittende legger uten at hun ser brei ut over hekk og hofter!

Anonym poster: 462a2e2a22989a8b2392a91557a103d8

Skrevet

Alle tynner jenter får litt sånn pinnebein i parkas, får det selv.. Men aldri tenkt at andre skulle mene noe negativt om det.. Man ser gjerne på ansiktet om noen lider av en spiseforstyrrelse.. :)

Man ser da vel ikke på ansiktet til en person om de har spiseforstyrrelser eller ikke? Det ser man da mer på kroppsbygningen, særlig armer og halsparti. men forøvrig skal man passe seg for å "se" hvem som har spiseforstyrrelser og ikke. Det er heldigvis ikke så lett.

Skrevet (endret)

ikke om vedkommende er under 25 år.

Jeg hadde stankelbein, og husker at fra hoften gikk låret innover mot kneskålen, så var leggene stylter. Det så ikke pent ut, men jeg var sånn fra naturens side.

Når jeg ble eldre ble jeg mer gjevnt fordelt.

Endret av Wonders
Skrevet

Man ser da vel ikke på ansiktet til en person om de har spiseforstyrrelser eller ikke? Det ser man da mer på kroppsbygningen, særlig armer og halsparti. men forøvrig skal man passe seg for å "se" hvem som har spiseforstyrrelser og ikke. Det er heldigvis ikke så lett.

Ja da beklager jeg så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...