Ea_ Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Vi er på ringjakt og jeg finner ikke så mye jeg liker (har bare sett på nett så langt, men vil kjøpe i butikk).. Vi skal ha en "frierring" med stein til meg, og gifteringer til begge. Tilslutt fant jeg en ring jeg absolutt elsket på nettet og sendte melding til gullsmeden for å få vite prisen. Jaada... mellom 150 og 270 000! Hehehe.. Det kan man trygt si er et stykke over budsjettet.. ;-) ( Den i midten der: http://langaard.no/#/produkter/ringer-4 ) Så kanskje dere har noen gode tips? - hvilken butikk har dere kjøpt eller skal kjøpe ringer? - hva slags materiale er de i? - hva kostet de?
isbjørnungen Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Hvis du søker på drømmeringen (tror ihvertfall det), det er en nettside hvor dere kan designe deres egne ringer.. Husker ikke helt hvilken gullsmed det var, men det var ihvertfall ganske underholdende lek Tror det går an å kjøpe i butikk hos dem og, i og med at det egentlig hører til en vanlig gullsmedforetning
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Vi kjøpte på gullsmed rydeng, og jeg elsker dem:) MEn det var over nett da... Den ringen du sendte bilde av så veldig dyr ut også! Anonym poster: 70eddcfa94addeffd6131ef195d11fc3
Ea_ Skrevet 28. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2012 Vi kjøpte på gullsmed rydeng, og jeg elsker dem:) MEn det var over nett da... Den ringen du sendte bilde av så veldig dyr ut også! Anonym poster: 70eddcfa94addeffd6131ef195d11fc3 Ja, jeg burde vel egentlig skjønt det, men det er lov til å prøve. Synes det var så fint med de flate baguette-steinene langs siden. Jeg er ikke helt negativ til å kjøpe på nett hvis stedet kommer med anbefalinger og man kan få dem på prøve først. (Men jeg har gjort min porsjon av dumme nettkjøp før så er litt skeptisk).
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Der vi kjøpte kan du få prøveringer først før du bestemmer deg! http://www.gullsmedrydeng.no/default.pl?showProduct=2350&pageId=240 vi har disse:) Anonym poster: 70eddcfa94addeffd6131ef195d11fc3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Vi kjøpte min ring (forlovelsesring) på Tesori.no og er veldig fornøyd. Der er noen som likner på de du postet bilde av, bl.a. Regina og Principessa. Du får sendt hjem en kopi av ringen per post (tror de er i sølv og zirkonia) slik at dere får se ringene før dere bestemmer dere. Sjansen er ganske stor for at vi kjøper gifteringene våre gjennom dem også. Vi er svært fornøyd med service og kommunikasjon. Bor dere i eller nær Oslo kan dere også dra på besøk til dem og se på ringene der. Anonym poster: 917ec1f5bb8867f6c0a4fd3e514696ff
Ea_ Skrevet 28. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2012 Tusen takk! Tesori er absolutt interessant. Vi kjøpte min ring (forlovelsesring) på Tesori.no og er veldig fornøyd. Der er noen som likner på de du postet bilde av, bl.a. Regina og Principessa. Du får sendt hjem en kopi av ringen per post (tror de er i sølv og zirkonia) slik at dere får se ringene før dere bestemmer dere. Sjansen er ganske stor for at vi kjøper gifteringene våre gjennom dem også. Vi er svært fornøyd med service og kommunikasjon. Bor dere i eller nær Oslo kan dere også dra på besøk til dem og se på ringene der. Anonym poster: 917ec1f5bb8867f6c0a4fd3e514696ff
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Vi bestillte fra denne siden: http://www.fredberg.dk Mye flott der, men det blir jo også over nett hvis du ikke reiser til Danmark. Bildene stemmer helt med hvordan ringene ser ut. Er kjempe fornøyd Anonym poster: 0a7df811e8135f48460f66ec48e210c6
Ea_ Skrevet 29. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2012 Takk for tips alle sammen. Nå ser vi på ringer til øya går i kryss her.. Sambo fant en side med litt gammeldagse ringer vi begge liker godt, så det blir kanskje det til forlovelsesring http://www.marleneharriscol.com/ . Gifteringene må vi se litt mer på, men det var mange fine fra fredberg!
Petalouda Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Vi har kjøpt gifteringer på en bitteliten butikk i utlandet. Vi kjøpte forlovelsesringene våre samme sted. Våre gifteringer er i stål og kostet 200 kroner
frøkengrapefrukt Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Vi kjøpte helt vanlige, glatte gifteringer i gult gull. Jeg vil gjerne at alle skal skjønne at det er gifteringer. Flotte diamantringer kan man få i andre anledninger... Vi betalte rundt 7.000. Lykke til med et spennende valg! Husk at dere skal bære ringene leeenge
Ea_ Skrevet 30. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2012 Vi har kjøpt gifteringer på en bitteliten butikk i utlandet. Vi kjøpte forlovelsesringene våre samme sted. Våre gifteringer er i stål og kostet 200 kroner Det høres veldig spesielt og personlig ut, og helt perfekt. Vi kjøpte helt vanlige, glatte gifteringer i gult gull. Jeg vil gjerne at alle skal skjønne at det er gifteringer. Flotte diamantringer kan man få i andre anledninger... Vi betalte rundt 7.000. Lykke til med et spennende valg! Husk at dere skal bære ringene leeenge Jeg får ikke så mye flotte diamantringer i andre anledninger jeg da.. Neida, takk for tips! Selve gifteringene våre skal nok være enklere, glatte, kanskje med noen steiner, men "frierringen" skal være litt mer bling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå