Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal av disse 14 dagene med ruging! Føler ingen forstår meg, bare gråter og har det ikke særlig greit! Har vonde bryster, som jeg pleier å ha før mens, oppblåst og murringer i magen. "det er jo også graviditetstegn" sier mange. Men hallo, en får ikke tegn etter 1 uke og 1 dag etter innsett..?! På klinikken sier de alt ser supert ut, det er så bra som det kan bli. Likevel gikk det galt sist, nå er vi på frys. Tok en eggløsningstest i dag, for leste her at den slår ut om en er gravid.. Negativ.. Lik det jeg er nå! Måtte bare blåse ut av meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hug: :hug: :hug: :hug: Det er ikke enkelt nå, ta vare på deg selv i denne tiden :hug: :hug: :hug: :hug:
Skrevet

1 uke og 1 dag etter innsett vil vel si ca. 10 dpo? Kan være mulig med symptomer da.

Det er ikke så rart du får negativ EL-test. De mest sensitive graviditetstestene kan bli positive rundt 10 dpo, og en EL-test er mye mindre sensitiv enn en graviditetstest.

Lykke til! :klem:

Anonym poster: 5f5c25cf92d9ac3bf2f633e939d32b02

Skrevet

Tusen takk for klemmer, hadde jeg visst hvordan jeg laget dem, skulle jeg laget tilbake :) jeg kommer til å teste meg med digital Clear blue i dagene fremover, for jeg forstår det også sånn som du over sier. Bare at det var akkurat sånn jeg kjenner det nå sist det ikke gikk. Stakkar mannen, vet ikke hva han kan gjøre godt! Alt vi kvinnemennesker skal gjennom! Dette med å bli mor har jeg alltid tatt for gitt skulle skje når jeg ønsket det.. Men sånn var det visst ikke, gitt!

Disse 14 dagene er grusomme! Glad det finnes forum der noen forstår akkurat hvordan det er <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...