AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 for et år siden var jeg sammen med verdens størte idiot, jeg var så blendet av forelskese, at alt var bra uansett, men jeg lå i tårer hver natt, jeg var blind, prøvde å slå opp hundre ganger, var svak... men jeg fikk det til, og ble sammen med verdens fineste og ordet forelskese og kjærlighet fikk sin sanne betydning. men jeg klarer ikke å glemme eksen, på en måte vil jeg vise at JEG er bedre enn ham, vil vise at jeg er verdt noe!!! han bor en halv time fra meg, og tenker at når det blir jul skal jeg pynte meg og gå rett igjennom butikken han jobber i, vise at jeg har det bra..... huff er jeg teit??? kanskje jeg er så vant til å bli behandlet dårlig, at når jeg endelig har en kjæreste som verdsetter meg, så mangler det på en måte noe.... Anonym poster: 6b3e26dbc006ea3beecf6e1b9932110b
Testosteron Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Ja. Du er teit, for du bør komme deg videre i livet og ikke fokusere på ham mer, og da er det dumt av deg å oppsøke ham. Jeg syns det er rart at du ikke heller fokuserer på den kjæresten du har nå. Du skriver jo at du er lykkelig sammen med ham. 1
nr.1 Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 du har så rett, hvorfor strever jeg etter ulykke... ??? min nå værende kjæreste er verdens flotteste, er jeg virkelig så vant med at han var så slem mot meg at det har brent seg i huden...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Skjønner hvordan du har det TS, men tro meg, det vil bare gjøre vondt værre. Jeg husker at jeg hatet dette rådet som jeg fikk av venner og familie, fordi jeg var ute etter hevn: (det beste du kan gjøre overfor deg selv, og den beste måten å vise for han at du har det bedre uten han og som kanskkje vil svi for han, er at du viser at du har gått videre ved at du ikke oppsøker han, gå videre med livet ditt og ikke kast bort tid på han) Dette har hjulpet ekstemt mye! Gjør deg selv en tjenste, glem den dusten, du har jo som du sier verdens beste kjæreste Anonym poster: fe4148ec88ab004e44c1a09afda9dd9d
nr.1 Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 tusen takk for råd og svar, JA du har så rett! jeg har gått videre, uten han, uten å trenge å oppsøke ham.
kubrak Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 du har så rett, hvorfor strever jeg etter ulykke... ??? min nå værende kjæreste er verdens flotteste, er jeg virkelig så vant med at han var så slem mot meg at det har brent seg i huden... gidder du å fortelle litt om hva som er bedre med eksen din i forhold til den du har nå
nr.1 Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 min eks ville så vitt se meg, men ville ha meg der likevell, han la me gråte og gråte, å i ettertid ser jeg så godt at han var en ekkel fyr som lurte/lurte meg ikke... d jeg tror er at jeg ble så vant til å strebe etter en kjæreste, en som aldri ga me ordentlig svar, en som var for ''god'' for meg, at det ligger i ryggmargen min enda mens nå har jeg en kjæreste som vil se meg hele tiden, jeg trenger ikke jobbe noe for at han skal like meg, jeg trenger ikke å strebe etter ham, for han liker meg akkurat sånn som jeg er. tenker at det fort kan bli sånn at man er så vant til å være deprimert og lei seg, til å ha et forhold som er super fint uansett. at man trenger å gjøre seg selv vondt, hvorfor det? jeg kjeder meg ikke i forholdet, men jeg merker at jeg synes om meg selv, at jeg fortjener å ha det vondt på en eller annen måte... hvorfor kan jeg ikke bare være glad for at alt er bra ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå