Gå til innhold

Begge liker hverandre, men ingenting skjer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en, og han liker meg. Jeg vil IKKE ta det første steget fordi jeg har ALLTID gjort det før. Hvordan få fortgang på sakene?

Synes menn har blitt dårligere til å ta iniativ i forhold til før.. Er det noen jeg kan hinte eller si for å få han til å be meg ut?

Eller må jeg være den som tar kontakt?

Liker menn at kvinner tar iniativ til å finne på noe?

Anonym poster: 2521a4f9c994d11b5ad019cdbd2e64f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du sier, har hatt det sånn jeg også. Er litt dumt hvis dere går dere helt fast bare fordi du er lei av at du alltid må være den som tar det første steget, for det vet jo ikke han noen ting om. Kanskje han også alltid bruker å være den som tar første steget og tenker akkurat det samme som deg.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han ikke er like interessert som deg.

Kanskje han er sjenert og rett og slett ikke tør.

Kanskje han tenker på samme måte som deg, at nå får det pokker meg være kvinnfolks tur til å ta ubehaget med å være den som tar det første steget.

Jeg ser ikke helt problemet her. Om du ikke plages veldig av sjenanse og usikkerhet, og liker ham, hva er det som skal hindre deg i å ta kontakt?

Skal du risikere å gå glipp av kjærligheten bare fordi du klamrer deg til utdaterte kjønnsrollemønstre?

Anonym poster: b4ac5d91c8c3c0c543c4a2035c42adcd

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner hva du sier, har hatt det sånn jeg også. Er litt dumt hvis dere går dere helt fast bare fordi du er lei av at du alltid må være den som tar det første steget, for det vet jo ikke han noen ting om. Kanskje han også alltid bruker å være den som tar første steget og tenker akkurat det samme som deg.

JA! :D Det har jeg ikke tenkt på.. Det kan kanskje være så enkelt....

Men hvordan ta iniativ uten å virke desperat.. Vil ikke at han skal tenke OMG hun liker meg litt for mye...

Skrevet

JA! :D Det har jeg ikke tenkt på.. Det kan kanskje være så enkelt....

Men hvordan ta iniativ uten å virke desperat.. Vil ikke at han skal tenke OMG hun liker meg litt for mye...

Hvis han tenker "OMG hun liker meg litt for mye" er han vel enten 14, eller en nevrotisk player.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han ikke er like interessert som deg.

Kanskje han er sjenert og rett og slett ikke tør.

Kanskje han tenker på samme måte som deg, at nå får det pokker meg være kvinnfolks tur til å ta ubehaget med å være den som tar det første steget.

Jeg ser ikke helt problemet her. Om du ikke plages veldig av sjenanse og usikkerhet, og liker ham, hva er det som skal hindre deg i å ta kontakt?

Skal du risikere å gå glipp av kjærligheten bare fordi du klamrer deg til utdaterte kjønnsrollemønstre?

Jeg har alltid tatt iniativet før, og det har jeg brent meg en god del på. Jeg har blitt avvist en god del!

Jeg er så redd får at han ikke vil! Er det ikke så enkelt som at, tar han ikke kontakt så er han ikke interessert. ?

Skrevet

Og en ting til. Hvordan be han ut?

Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Jeg har som regel vært full alle de andre gangene jeg har spurt ut andre menn ...

Dette er en mann jeg kun møter på dagtid, så har ikke alkohol som en unnskyldning noe som gjør det enda mer sårbart...

Skal jeg hinte, eller si det rett ut?

Skrevet

Si det rett ut! Det er et kjempekompliment å bli bedt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...