Gå til innhold

Hvordan merker man at menn er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg enkelt å greit!

Anonym poster: c06ee77f4c0f19292eed3502edca1fd4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gir deg oppmerksomhet?

Anonym poster: 5680de3cb3de6f7d69f554f19fe729b7

• Liker 1
Skrevet

Ja... Den ser jeg.. Men hva er greia med å gi kvinner masse oppmerksomhet den ene dagen, så neste dag gir de faen.. Er det noe fram boka " the game" ? Driver på med en akkurat nå, men det er så sykt mye fram og tilbake..

Anonym poster: 24a427f3f68dc01cf8baac4adf79309d

• Liker 1
Skrevet

Det med følelser er en merkverdig ting på oss menn.

En del mennesker påstår at menn ofte tenker med det lille hodet. Slikt sett er vi faktisk hormonelle vi også akkurat som kvinner.

Det betyr ikke at vi ikke er interessert, men hos noen menn kan det bli litt av og på hvis ikke alt er på plass.

Kanskje han bare er litt usikker på hva han vil?

Vil du vil ha han, så kanskje du må jobbe litt for han? Hvis han er verdt å jobbe for da...

Anonym poster: a3d8482821b483d3e59dc81a0b54878d

Skrevet

Det er da man spør de hva faen de holder på med, og/eller kutter de ut. ;)

Gjør de noe som bringer frem negative følelser hos deg, styr unna! Jo tidligere du kommer deg vekk fra slike, desto mindre er sjansene for å bli såra.

Skrevet

En del mennesker påstår at menn ofte tenker med det lille hodet. Slikt sett er vi faktisk hormonelle vi også akkurat som kvinner.

Det betyr ikke at vi ikke er interessert, men hos noen menn kan det bli litt av og på hvis ikke alt er på plass.

Vil du vil ha han, så kanskje du må jobbe litt for han? Hvis han er verdt å jobbe for da...

Hvordan jobbe for en mann da, som er usikker?

Anonym poster: 37a65ad56aff6149fee1ab5e787ecf16

Skrevet

Han sier han får følelser gjennom sex

Skrevet

Ok. Ja, det kan godt være. Det har seg slik at vi prater som regel til hverandre vær dag. Jeg smiler til han og omvendt, og noen ganger blir samtalene i mellom oss svært kleine..

Lurer på om menn backer unna når han vet at dama er interessert? Er det ikke slik at menn elsker å jakte... Kanskje jakten er over nå, siden han lukter lunta av at jeg liker han så jævlig godt..

Men jeg har ikke invitert han ut enda... Så jeg har ikke vært får på!

Å en ting til.. Jeg tror og mener at han liker meg, og jeg liker han. Hva er greia med å ikke prate til hverandre på facebook når begge er interessert. Jeg klarer ikke å ta kontakt fordi jeg vil at han skal gjøre det, er dette noe menn også kan tenke på.. Eller er det bare kvinner som tenker så latterlig... HAHA! :P

Skrevet

?

• Liker 2
Skrevet

Det er da man spør de hva faen de holder på med, og/eller kutter de ut. ;)

Gjør de noe som bringer frem negative følelser hos deg, styr unna! Jo tidligere du kommer deg vekk fra slike, desto mindre er sjansene for å bli såra.

Han bringer fram ganske gode følelser hos meg.. Men det har kommet til en punkt der ingen gjør noe mer... Vi sitter på en måte fast! Og jeg vil ikke ta iniativ, føler det er hans tur nå..

Å ja, han virker hanske usikker. Hvordan hocke up med en usikker mann.. Er det noe håp?

Skrevet

Ta initiativ! Vi gutter sliter like mye med dette som dere, men jeg forventer litt interesse/oppmerksomhet tilbake, hvis ikke begynner jeg automatisk å tenke at hun ikke egentlig er interessert...

• Liker 3
Skrevet

Han prøver å stikke tissen sin inn i deg.

Kunne tenkt meg det jeg, men vanskelig når man ikke vet om han er interessert eller ikke....;)

Skrevet

TS, jeg er i akkurat samme situasjon som deg!

Han gir meg veldig mye oppmerksomhet på skolen og jeg viser tydelig at jeg liker ham,

jeg har allerede invitert han ut/spurt om å finne på noe 3 ganger nå,

og nå venter jeg liksom på at han skal gjøre det....

Det har ikke skjedd noe :-( jeg blir gal!!

Tar han ikke hint? Skjønner han ikke at jeg liker han?

Hvorfor snakker han ikke til meg på facebook? arghhhh

Anonym poster: 2e73db9d823d55bcbe1af312e02bd548

Skrevet

TS, jeg er i akkurat samme situasjon som deg!

Han gir meg veldig mye oppmerksomhet på skolen og jeg viser tydelig at jeg liker ham,

jeg har allerede invitert han ut/spurt om å finne på noe 3 ganger nå,

og nå venter jeg liksom på at han skal gjøre det....

Det har ikke skjedd noe :-( jeg blir gal!!

Tar han ikke hint? Skjønner han ikke at jeg liker han?

Hvorfor snakker han ikke til meg på facebook? arghhhh

Bra at noen forstår hvordan det er.. Men du sier at du har invitert han ut 3 ganger.... Har du ikke fått svaret du leter etter da? Om jeg hadde invitert en fyr ut 3 ganger, men ingenting hadde skjedd.. Da hadde jeg tatt det som en avvisning dessverre =/

Men om han tar kontakt så spør hvorfor han ikke har tatt iniativ?

Jeg har ikke tatt iniativ, men er redd for at det samma vil skje meg.

Hvordan gjør du det nå da?

Er det ikke kleint å dra på skolen å møte han, og som du sier... Du har invitert han ut 3 ganger, men han har ikke "svart".... Jeg hadde blitt sint?!?!

Hva faen er dette får en fyr da?

Skrevet

Bra at noen forstår hvordan det er.. Men du sier at du har invitert han ut 3 ganger.... Har du ikke fått svaret du leter etter da? Om jeg hadde invitert en fyr ut 3 ganger, men ingenting hadde skjedd.. Da hadde jeg tatt det som en avvisning dessverre =/

Men om han tar kontakt så spør hvorfor han ikke har tatt iniativ?

Jeg har ikke tatt iniativ, men er redd for at det samma vil skje meg.

Hvordan gjør du det nå da?

Er det ikke kleint å dra på skolen å møte han, og som du sier... Du har invitert han ut 3 ganger, men han har ikke "svart".... Jeg hadde blitt sint?!?!

Hva faen er dette får en fyr da?

Jeg inviterte han ikke akkurat ut, men spurte om han ville finne på noe bare. Se en film, dra på shopping etc., han sa ja alle gangene men var alltid noe som sto i veien....

Vi går i samme klasse så det er vanskelig å ta det som avvisning,

i og med at han fortsatt gir meg mye oppmerksomhet og tuller mye med meg.

Men alt dette kan jo være vennskapelig, i og med at vi har vært gode venner i 3 år!

Så kan jo hende han har tatt alle signalene mine som "vennskapssignaler". uff

Tror han må ha det inn med teskje, men ikke søren om jeg tør å gå så langt!

Har planer om å fortelle vår felles venn dette, og evt be han spørre ham for meg...

Blir litt verre for deg kanskje, du tør ikke å spørre rett ut hva han egentlig vil da?

Skrevet

Det sier han for å få sex.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Han prøver å stikke tissen sin inn i deg.

XD

Skrevet

Jeg inviterte han ikke akkurat ut, men spurte om han ville finne på noe bare. Se en film, dra på shopping etc., han sa ja alle gangene men var alltid noe som sto i veien....

Vi går i samme klasse så det er vanskelig å ta det som avvisning,

i og med at han fortsatt gir meg mye oppmerksomhet og tuller mye med meg.

Men alt dette kan jo være vennskapelig, i og med at vi har vært gode venner i 3 år!

Så kan jo hende han har tatt alle signalene mine som "vennskapssignaler". uff

Tror han må ha det inn med teskje, men ikke søren om jeg tør å gå så langt!

Har planer om å fortelle vår felles venn dette, og evt be han spørre ham for meg...

Blir litt verre for deg kanskje, du tør ikke å spørre rett ut hva han egentlig vil da?

Ok, du har kjent han i 3 år ja :P Det så jeg ikke før nå. Ja, skjønner det er kjipt. Høres ut som han ser på deg som venn, eller at han ikke forstår at du liker han. Hva om å hinte litt mer... Hører at menn er dårlig til å ta hint... Jeg ville ha vært litt overlegen å sett om han hadde tatt iniativ.. Som regel blir mannfolk mer gira om kvinnfolke ikke bruker så mye energi i dem. Husk at mannfolk lukter lunta når kvinnfolk blir MEGET betatt :P

Ja, jeg er syyyykt pyse når det kommer til slike ting. Jeg er den type jente som ofte drar på byen å får den jeg vil, å går hjem på søndager i walk of shame.. HAHA... Men nå er jeg ferdig med den perioden, og har endelig møtt en fyr jeg liker under normale omstendigheter uten alkohol i blodet' og da blir alt så mye vanskeligere. Og saken blir ikke bedre ved at vi går på samma studie, vi må se hverandre vær dag.. Og da det blir ekkelt om man blir avvist i ettertid

Hadde dette vært en random fyr jeg var interessert i, så hadde jeg nok prøvd meg. Men når har det seg slik at jeg vet hvor tungt jeg tar det om han evt avviser meg, da kan dette gå utover skolen.

Jeg liker han så utrolig godt. Jeg smiler til han vær dag, ler av alt han sier, flørter og holder blikkontakt og snakker med han på facebook.. Hva mer kan jeg gjøre? Og nå er han pålogget på facebook uten at han snakker til meg ( jeg har heller ikke tatt kontakt med han heller) Men jeg tok kontakt med han sist, da synes jeg det er hannes tur...

Grunnen til at jeg er så forsiktig er at jeg har en fyr som kontakt stalker meg, og jeg likte han i starten, men nå har han tatt helt av. Han sender meg meldinger hele tiden og er rett og slett overkill interessert i meg.. Dette har resultert i at jeg ikke klarer fyren lengre.. Jeg vil ikke oppleves som desperat om jeg tar får mye kontakt, derfor venter jeg på at han tar kontakt..

Og en ting til... Vi snakket om at vi skulle på samma avslutning på Universitetet, og han hinta frem til at det ble byen etterpå.. Så jeg sa jeg ble med ;) Jeg har på følelsen at dette er en fyr som åpner seg mere i fylla, vil det si at jeg skal prøve meg på han på festen?

ååååååh... Jeg er så betatt og sliten!

Hva hadde du gjort?

Skrevet

Kunne tenkt meg det jeg, men vanskelig når man ikke vet om han er interessert eller ikke.... ;)

Dra ned buksa så merker du fort det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...