Gå til innhold

Hvis noen hadde skadet ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen voksne hadde voldtatt ditt barn, eller skadet det der de hadde blitt varige men, funksjonshemming osv..

hva hadde du vært tilbøyelig å gjøre da hvis du sto fremfor gjerningsmannen?

Anonym poster: 18b78fd8e5ef5cb12ed101da4f82c256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste, men alt som bryter straffeloven kunne endt med at ungene sto uten mor for kortere eller lengere tid, og det kunne jeg ikke risikert. Uansett kan man lage mye helvete for noen uten å gjøre noe ulovlig vil jeg tro. Kunne jeg kommet unna med det spørs det om det hadde vært så mye igjen av personen (forutsatt at det var gjort med vond vilje, en trafikkulykke kan man ikke alltid for f.eks.).

Jeg er faktisk helt i mot dødsstraff av prinsipp, men det betyr ikke at jeg ikke har forståelse for foreldre som hevner ungene sine.

Skrevet

Om jeg ikke skulle tenkt konsekvens hadde jeg vært tilbøyelig til å ta livet av noen som skader ungen min så stygt.

Voksne som skader barn har jeg null sympati for, og hadde det vært min egen som ble utsatt for noe slikt vil jeg tro mammaen i meg hadde reagert svært sterkt.

Om man skal tenke konsekvens hadde jeg sannsynligvis forsøkt å holde meg til rettsvesenet.

• Liker 1
Gjest finpåvin
Skrevet

Ingenting (om man klarer det). Om noen hadde skadet barnet mitt, hadde det vært ille om jeg måtte fengsel, kanskje når barnet mitt trenger meg som mest.

Skrevet

Personen hadde forsvunnet en stille natt....

• Liker 3
Skrevet

... tenk da på alle foreldrene som må se Breivik sitte skadefri og høre på at han sutrer over bagateller fra fengselet. Har så vondt av dem. :(

Anonym poster: d863776036efb57ccf3e86591f454f3b

• Liker 2
Skrevet (endret)

Mørk bakgate, sinte hunder og balltre:) Trenger jeg å si mer?

Endret av Anciol
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Nå har jeg ingen planer om å få unge enkelt og greit fordi jeg ikke liker unger, men jeg får drapstanker og det som verre er om noen plager dyrene mine, så vil tro jeg er tilbøyelig til litt av hvert. Vedkommende skulle iallfall fått svi heftig, enten det måtte gjøres med loven i hånd eller ikke.

Skrevet

Gjort alt i min makt for at vedkommende fikk sin rettmessige straff, og om nødvendig tatt saken i egne hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...