AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Går det an å skru denne funksjonen, så ikke andre ser når jeg har sett meldinger? Anonym poster: f2a01bc2ef0be7c21b34ea36fe0e27c2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Jeg lastet nettopp ned en plug-in for nettleseren/Facebook som heter Unseen, så vidt jeg vet virker den, men den har den ulempen av at hver gang du logger inn så står meldinger som ulest. Det er vel derfor de ikke ser at du har lest dem, men når du da har lest dem er det irriterende å hele tiden se nye meldinger som faktisk ikke er nye. Men hvis det er viktigere å være skjult så funker faktisk den plug-inen. Ellers synes jeg det er en totalt unødvendig funksjon. Når jeg ikke er pålogget chaten synes jeg ikke folk har noe med om hvorvidt jeg har lest meldingen deres eller ikke. Det fører ikke til noe som helst positivt, bare negativt når noen spør meg om noe og jeg ikke orker å svare med en gang. Anonym poster: ea696ce64408001ad01c6694871d4a51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå