Gå til innhold

Åhhhh....:)

cappocino

Anbefalte innlegg

Er så misunnelig på dere som skal gifte dere ........ fikk nettopp bildene våre fra fotografen og de ble kjempefine!!!!

Skulle ønkse vi kunne gifte oss på nytt...sukk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det er godt, bryllupet skal være et positivt minne for livet. Nå gleder jeg meg bare enda mer. Tusen takk, cappo :P

bare 5 måneder igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med deg, Cappo! Selv om det er deilig at dagen er over er det så flott å huske dagen som minneverdig og flott. Av og til vil jeg bare tilbake til den dagen igjen - bare for å oppleve atmosfæren og stemningen.... *drømme drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg bare mer og mer, og får sikkert litt "nedtur" etterpå jeg også, fordi "alt" er over.....

Men i motsetning til hva enkelte tror dreier det seg ikke om å gå tom for gjøremål, bare det at man innser at denne perioden i livet definitivt er over. Alt sånt er litt vemodig syns jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg bare mer og mer, og får sikkert litt "nedtur" etterpå jeg også, fordi "alt" er over.........

Tror nedturen min kom nå.... ***sukk*** Trodde jeg slapp unna men når jeg idag så bryllupsbildene klarte jeg ikke å holde på tårene! Det er så utrolig trist at den dagen får vi aldri tilbake..... (vi har fantastiske minner da..)

Men i motsetning til hva enkelte tror dreier det seg ikke om å gå tom for gjøremål, bare det at man innser at denne perioden i livet definitivt er over. Alt sånt er litt vemodig syns jeg....

Trodde ikke det skulle være så vanskelig å takle at jeg ikke skal planlegge bryllupet lenger.... Vi har igjen takkekortene og bryllupsalbumene, men så vanskelig det er å innse at det er over....

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg syntes det var helt herlig etter bryllupet, jeg. Javisst storkoste jeg meg med forberedelsene, og elsket å se frem til bryllupet, men dagene og tiden etter bryllupet var helt fantastisk! Vi gikk og smilte hele tiden, og var kjempeglade (...og forelsket...)

Forbered dere på den tiden allerede nå, hvis dere tror det blir "nedtur".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt deilig det er over jeg! Bare synd at selve dagen gikk så innmari fort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...