Gjest Terje Skrevet 28. november 2012 #1 Del Skrevet 28. november 2012 (temaet ligger under juleforumt, men om noen ikke titter der tillater jeg meg å poste det her også!) Skal lage en julekalender til min kjære (Hun er 34) - noen tips? Hittil har jeg: 50 Shades (bok/bøker) Kinobilletter Flaxlodd En lapp med et søtt budskap Eksklusiv kaffe / te Kinky (finner noe på kondomeriet!) Konsertbillett Blad (noe motegreier - tror hun liker Cosmo) Ramme med bilde av oss Automatisk visp (enklere liv) Tyggispakke Massasjeolje Røykpakke (på en fredag, da liker hun å ta en røyk og et glass vin etter en hard uke) (nevnes at hun ikke spiser godteri - så det er uaktuelt) Ja, jeg er sent ute, men til mitt forsvar er jeg mann (...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #2 Del Skrevet 28. november 2012 *sukk* Så skjønn du er Måtte kopiere dette og sende til min samboer, gi han et lite puff bak Anonym poster: 57364d6f909a8e4477e1ad5b9d2352d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #3 Del Skrevet 28. november 2012 Hva med gavekort på massasje fra deg (kan komme dagen etter massasjeoljen) eller en flaske vin Anonym poster: 57364d6f909a8e4477e1ad5b9d2352d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heklepleddet Skrevet 28. november 2012 #4 Del Skrevet 28. november 2012 DVD/BD film? CD? Restaurantbesøk? "Gavekort" på en tjeneste fra deg i hjemmet? Massasjestund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 28. november 2012 #5 Del Skrevet 28. november 2012 Neglelakker? Leppestifter? Annen sminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tina Skrevet 28. november 2012 #6 Del Skrevet 28. november 2012 Gå til en hudpleie salong, de selger Babor sin adventskalender. Bedre enn det blir det ikke. Den koster 595,- og har forskjellige serum til hver dag. Da kan du putte serum til de dagene du ikke har funnet ut noe, evt bare gi den. Best selger, hun kommer til å elske den:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanvidd Skrevet 28. november 2012 #7 Del Skrevet 28. november 2012 Så snill du er Foreslår lypsyl, termokopp, refleks (kjedelig men hvis hun går ute når det er mørkt er det en omtenksom gave), varme sokker, dusjsåpe, håndkrem/fotkrem, fotfil, hansker, agenda for 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 28. november 2012 #8 Del Skrevet 28. november 2012 Heldig kjæreste du har! Koselige ullsokker, kubbelys og en god tekopp hører sammen med god lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie Skrevet 28. november 2012 #9 Del Skrevet 28. november 2012 En koselig biltur/spasertur. En filmkveld der hun kan være filmsjef. En lapp med mange komplimenter på. Om hun har spotify - skriv på en lapp at hun skal sjekke spotify-innboksen, og send henne en koselig sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Debbie Skrevet 28. november 2012 #10 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Gå til en hudpleie salong, de selger Babor sin adventskalender. Bedre enn det blir det ikke. Den koster 595,- og har forskjellige serum til hver dag. Da kan du putte serum til de dagene du ikke har funnet ut noe, evt bare gi den. Best selger, hun kommer til å elske den:) jeg synes den kalenderen han holder på med er bedre,koseligere og mer gjennom tenkt enn babor ferdig kalender som mange andre kvinner har. til ts. hva med sexy undertøy? Endret 28. november 2012 av Miss Debbie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 30. november 2012 #11 Del Skrevet 30. november 2012 Takk for alle gode tips og svar! Kalenderen er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå