Gå til innhold

Skal på konsultasjon om brystløft ved bruk av BeautyTek på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter 5års tenking har jeg endelig bestilt time :D

Jeg har vært på konsultasjon om brystløft ved kirurgisk inngrep før og merker at jeg ikke håndterer det så bra, samt at legen sa at det kunne hende at resultatet ikke ble bra. Da hadde jeg måtte sitte med stygge "anker-arr" og 40000kr mindre på konto.

Så jeg har lenge vært nyskjerring på beauty tek og lignende behandlinger, og vet at det ikke er noe mirakelkur, men jeg har et lite håp om et miniløft.

Noen som har tatt slike behandlinger som vil dele sin erfaring?

Både gleder og gruer meg til mandag, redd for at hun vil si at det ikke er noe å gjøre med.

Men hvis det fingere er det jo et flott alternativ uten bruk av skalpell, og det er mye billigere også.

For de som lurer på hva det er snakk om kan bare google det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:opplyser: Gamle Professor Orm her tror ikke det er noen god idé. Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det det. Jeg kan godt tro på at maskinen strammer huden, men den kan ikke motvirke tyngdekraften. Skal du løfte puppene dine må du ty til plastisk kirurgi, enten i form av løft eller reduksjon og løft alt ettersom hvor store pupper du har.

Du skal ikke se bort ifra at Beautytek kan bli vel så dyrt i lengden, du må sikkert ha flere behandlinger samt vedlikehold. Brystløft er mer eller mindre permanent, risiko for komplikasjoner er liten og suksessraten er høy. Ulempene er jo som du også sier, arrene. Det er umulig å si åssen de blir, men de blekner over tid. Man kan også ta laser på dem etterhvert.

Jeg vil bare ikke du skal bli skuffet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...