Gå til innhold

Dansekurs med vals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Må bare fortelle, vi har vært på bryllupsvals-kurs i dag. Utrolig bra !!!

Damen var veldig forsiktig på å ikke overstyre oss, men hadde masse morsomme ideer. Kreative ideer som appelerte til oss unge. Min mor kanskje ikke like begeistret.

Vi hadde avtale at vi skulle komme en uke før bryllupet og holde på fra halv seks og så lenge vi trang å være der, dvs til alle trinn satt.

Hun ledet oss kyndig igjennom og kort tid etter følte vi at vi svevde. Hun har foreslått polonaise for å få gjestene inn i dansesalen på en fornuftig måte, og vi falt for den. Så skal vi danse en engelsk vals alene. Denne skal vistnok vare i to minutter, og da hadde hun en søt innledning og avslutning som tok nesten et halvt minutt og da går resten fort.

Avslutningen inneholdt et lite kyss og vi falt pladask. Både for de kreative timene, ideene og selve damen !!

Hun hadde også tidsplan for dansingen klar + musikken fikk vi låne !! Ti ting mindre å tenke på, og en uke unna kan jeg sårt trenge det icon_smile.gif

Dette var morro for oss begge to. Min mann syns også dette var veldig stas ! Kanskje jeg får ham med meg dit igjen på et annet kurs ? Håper det icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det hørtes ut som en hyggelig opplevelse! Hvor er det dere tok timene...? Jeg tror nok jeg skal prøve å ta med kjæresten min på et sånt opplegg, han er fra seg av nervøsitet for brudevalsen..

Klem S

Skrevet

Dette utførte vi i Oslo, hos Bjørg Gretes danseskole. Hun var veldig proff.

Min mann syns det var godt at vi var alene som elever.

Skrevet

Hvor mye koster det? Sambo har fått tilbud på et kurs for oss to alene til kr 600,-. Det høres ut som noe av det samme.

Skrevet

Høres veldig likt ut ja!

I så fall, gled dere !!

Skrevet

Oi, så gøy dette hørtes ut. Min sambo ble begeistret han også...og det hjalp veldig at det er et kurs hvor vi får alene icon_smile.gif

Her skal vi jammen ta melde oss på valskurs icon_smile.gif

Skrevet

600 kr for en kveld, og da holder man på så lenge man trenger for at det skal sitte? &00 kr totalt, ikke sant? Høres supert ut! Ble nysgjerrig på den innledningen som ble nevnt... Vil du røpe noe Blomst?12

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som god ide med en dansekveld. Hva heter den engelske valsen dere skal bruke? Vi finner ingen som er gode å danse til.

Vennlig hilsen "snart brud"

Skrevet

Bjørg Grete er et unikum, ja! Starten og avslutningen (det er nok det samme vi alle har lært) er litt neing og bukking og det får virkelig sekundene til å gå slik at dansen ikke virker alt for lang. Vi brukte henne til vårt bryllup og fikk masse skryt for valsen vår og faktisk spesielt dette med start og avslutning.

Hvis noen av dere så valsen til Märtha og Ari så kunne en se noe av det samme der. Lurer på om det var Bjørg Grete som hadde hjulpet dem også - det kunne faktisk se sånn ut!

Snuppa brunette.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Snuppa den 2002-06-04 14:06 ]

Skrevet

Bjørg grete som hadde lært marti og Ari den humpapa valsen, det tror jeg ikke.

Vi gikk hos henne før vi giftet oss og hun var bare suveren. Har du hatt en time hos Bjørg Grete så danser du 100 ganger bedre enn Marta og Ari, tro meg.

Skrevet

Nå har vi bestilt time også!! Gleder meg!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...