Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen der ute som har en god ansiktsmaske og en god peeling å anbefale. Helst ikke super dyrt.

Jeg har litt blandingshud, med uren hud på hake og hårfestet, men litt tørrere partier i kinnene. er også lit rød i kinnene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe å anbefale?? blir veldig glad for alt av tips:)

Skrevet

Tusen takk:) var litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men er kanskje verdt å spandere litt ekstra for gode produkter:)

Skrevet

Når det gjelder peeling er MD sin som det linkes til lenger oppe fantastisk og en vinner på mitt baderom (skrevet omtale av den her). Vil du ha ett billigere alternativ er også Dead sea spa magic sin skrubb veldig god. Den er veldig finkornet og har godt med peelingkorn, noe som betyr at den tar godt, uten at du blir sår eller rød i ansiktet. Fås også på feelunique eventuelt på Vita.

Av fuktighetsmasker foretrekker jeg Green People over Decleor sin. Jeg brukte Decleor sin tidligere, men etter at ejg prøvde GP sitt alternativ har jeg holdt meg til den. Jeg har skrevet omtale av denne her.

Skrevet

Tusen takk:) var litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, men er kanskje verdt å spandere litt ekstra for gode produkter:)

Prisen på feelunique er omtrent en tredjedel av prisen i Norge. De tilbakebetaler også moms hvis du går over 200 kr. Husk å velg GBP som valuta, det er billigere enn å velge NOK. Rensen og skrubben fra MD er ekstremt drøye i bruk, hos meg varer de ca et år, det er det ingen andre merker som er i nærheten av, så det blir faktisk billigere på sikt.

Anonym poster: 6529e306efec8ac63561021cf38b44f9

Gjest Swarovski
Skrevet

Skrubben fra MD varer i over et år hos meg også. Men da bruker jeg den for det meste bare i ansiktet, og litt på brystet.

Decleor sin fuktighetsmaske gir ikke meg så mye, så jeg foretrekker Matis sin. Den varer derimot ikke så lenge. (Cheapsmells betaler også tilbake moms og tollutgiftene.)

Skrevet

Du får silkemyk hud av å smøre honning i ansiktet! Du føler deg litt retard når du sitter og lener hodet tilbake for at det ikke skal renne ned på halsen og i munnen, men det smaker jo godt, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...