Gå til innhold

kjole til brudens mor

Fremhevede innlegg

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg synes også kjolen var veldig fin, og den var da ikke utfordrende i snittet eller upassende på noen som helst måte :klo:

Når TS da også kjenner sin mor godt, og vet hva hun liker, så tror jeg det blir suksess. Men jeg vil gjerne høre fra TS hva moren sa da hun så og prøvde kjolen ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Kjolen var aldeles nydelig, TS! Om jeg hadde fått den i gave av datteren min, hadde jeg blitt overlykkelig og med glede brukt den i bryllupet. Med et sjal til er den veldig passende til en voksen dame.

Jeg er 45 år, og hadde ikke villet bli sett død i den kiara_pusen linket til! Bare fordi man er passert 40, trenger man vel ikke kle seg som ei gammal kjerring?! Kjenner jeg nesten blir litt personlig fornærmet. Jeg handler klær på HM, Byoung, GinaT og andre liknende butikker til vanlig, uten at jeg kler meg som en 17-åring av den grunn.

Så når det kommer til bryllup skal man plutselig ha en helt annen stil enn den man pleier? Brudens mor skal vel også føle seg fin og konfortabel denne dagen.

Jeg har ikke linket til noe som helst annet enn å sitere en annen sitt forslag til kjole.

At jeg ikke uttrykker meg på langt nær like diplomatisk som feks Adriane har jeg ingen problemer med å ta selvkritikk for. Men hun har derimot rett i en ting som ikke kan poengteres godt nok det er det at vi ser for oss vår egen mor når type antrekk skal diskuteres, derfor blir det også ulike svar.

Jeg snakker dessuten ikke om de som er passert 40, jeg snakker heller ikke om de 50 åringene som holder seg spreke og ungdommelige, og som holder seg selv ved like ved hjelp av trening og ungdommelige klær det er ingen tvil om dere som føler gjør det ellers også skal gjøre det i en slik setting, ingen problem. Jeg snakker om de som har mødre som er godt oppi 50 årene, og som selv søker og ønsker et mer konservativt snitt, og som ser ut som kjerringer ellers også. - det er slik jeg ser for meg min mor og mange av mine venninners mødre.

Det er tanken om å "bestemme" hva andre skal ha på seg jeg har et problem med. Men så lenge brudens mor synes denne kjolen er flott! er dte helt greit.

Skrevet

Jeg synes også kjolen var veldig fin, og den var da ikke utfordrende i snittet eller upassende på noen som helst måte :klo:

Når TS da også kjenner sin mor godt, og vet hva hun liker, så tror jeg det blir suksess. Men jeg vil gjerne høre fra TS hva moren sa da hun så og prøvde kjolen ;)

Får prøve å huske å dytte den opp igjen :)

Gjest kiara_pusen
Skrevet (endret)

Når det er sagt er det at kjolen ikke gjør noe som helst for de fleste jeg har et "problem" med. For en som har pupper som holder seg oppe og har en naturlig slank kropp er den super!

For oss andre som gjerne vil ha litt støtte, og hvertfall et par stropper som holder ting oppe er den ikke spesielt optimal. Hvis jeg hadde vært en voksen dame å skulle i min datters bryllup hadde jeg valgt en kjole med litt mer tekstur i stoffet slik at den rett og slett ser bedre ut på.

:)

Endret av kiara_pusen
Skrevet

Jeg snakker dessuten ikke om de som er passert 40, jeg snakker heller ikke om de 50 åringene som holder seg spreke og ungdommelige, og som holder seg selv ved like ved hjelp av trening og ungdommelige klær det er ingen tvil om dere som føler gjør det ellers også skal gjøre det i en slik setting, ingen problem. Jeg snakker om de som har mødre som er godt oppi 50 årene, og som selv søker og ønsker et mer konservativt snitt, og som ser ut som kjerringer ellers også. - det er slik jeg ser for meg min mor og mange av mine venninners mødre.

Det er tanken om å "bestemme" hva andre skal ha på seg jeg har et problem med. Men så lenge brudens mor synes denne kjolen er flott! er dte helt greit.

Ja, hadde mamma vært veldig konservativ, og med en særegen klesstil veldig ulik min egen smak, så kunne jeg nok ikke kjøpt en kjole til henne! Men hun kler seg i normale klær, og fremhever den fine figuren hennes.

Pga vi har så lik klessmak, så har jeg ved flere jul og bursdager kjøpt klær jeg, hun blir like glad hver gang :)

men som flere skriver, så ser alle nok sine egne mødre, og det er ikke alle som ville likt en slik kjole, eller passet inn i en. Smaken er som baken ;)

Skrevet

Når det er sagt er det at kjolen ikke gjør noe som helst for de fleste jeg har et "problem" med. For en som har pupper som holder seg oppe og har en naturlig slank kropp er den super!

Så denne kjolen er forbeholdt de slanke? ;)

Anonym poster: 82586c4b6fc8b33519b51a26420d0210

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, hadde mamma vært veldig konservativ, og med en særegen klesstil veldig ulik min egen smak, så kunne jeg nok ikke kjøpt en kjole til henne! Men hun kler seg i normale klær, og fremhever den fine figuren hennes.

Pga vi har så lik klessmak, så har jeg ved flere jul og bursdager kjøpt klær jeg, hun blir like glad hver gang :)

men som flere skriver, så ser alle nok sine egne mødre, og det er ikke alle som ville likt en slik kjole, eller passet inn i en. Smaken er som baken ;)

Nettopp!

:sarkasme:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Så denne kjolen er forbeholdt de slanke? ;)

Anonym poster: 82586c4b6fc8b33519b51a26420d0210

Ja, med mindre du finner noe i den kjolen som gir litt støtte så er den det.

Vi som ser ut som noen strandede hvaler trenger litt støtte for å holde valkene inne vetu.

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir så sinna når jeg ser at brukere drar opp ting andre brukere har sagt i andre tråder for å undergrave deres integritet i temaet i tråden. Og det er ikke første gangen brukere har dratt frem DIV. forskjellig som kiara_pusen har skrevet i andre tråder. Det er på grensen til hets og forfølgelse Håper dere skjemmes..

Om kjolen passer har jeg ingen formening om, men om hun ikke liker stroppene så ser det ut som en typisk kjole der stroppene kan tas av. Det jeg synes er litt mer søkt er at du dikterer hva hun skal ha på seg. Hadde jeg gjort det til mamma hadde hun hevet et par øyenbryn og bedd meg roe ned noen hakk. Stoler nok på moren min til å vite at hun klarer å kle seg pent, og ikke møter opp i noe som ikke sømmer seg. Men nå aner jeg ingenting om din mor, kanskje hun blir råglad for å slippe å lete selv.

Kjolen var forresten MEGAFIN, tror jeg må bestille den selv :P

Anonym poster: c378f6cbe175c96df64010db57ff3e79

• Liker 2
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg blir så sinna når jeg ser at brukere drar opp ting andre brukere har sagt i andre tråder for å undergrave deres integritet i temaet i tråden. Og det er ikke første gangen brukere har dratt frem DIV. forskjellig som kiara_pusen har skrevet i andre tråder. Det er på grensen til hets og forfølgelse Håper dere skjemmes..

Anonym poster: c378f6cbe175c96df64010db57ff3e79

Oi.. den så jeg ikke komme fra noe sted annet enn fra mitt eget hode. Tusen takk for støtten, jeg setter veldig pris på det. :)

• Liker 1
Skrevet

Idag kom kjolen i posten :) den var kjempeflott :) Om mamma ikke liker den, så blir den å finne i mitt skap ;)

• Liker 1
Skrevet

når skulle du gi henne den da .. ? julegave .. ? blir spennende å høre hva hun syns da :)

• Liker 1
Skrevet

Fortell oss hva hun syntes da :)

Kjolen var nydelig og heldig er hun som kan kle noe sånt i "voksen alder" :jepp:

Skrevet

Nydelig kjole! Mamman din blir sikkert kjempeglad. Hold oss oppdatert da:)

• 1 måned senere...
Gjest Fluttershy
Skrevet

*dytte* spent på hva moren din sa :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg redigerte bare hovedinnlegget jeg! glemte at tråden ikke ble dyttet opp da..

Mamma fikk kjolen i julegave, og ble veldig overrasket, men kjempeglad :) fargen kledde henne veldig godt, og den satt som et skudd! med sjalet over skuldrene lagt slik at stroppene ble litt bredere, så var hun strålendes fornøyd ;)

• Liker 1
Skrevet

Til min mor (og stemor) ville den kjolen TS linket til vært mye finere enn den andre det ble linket til. Den var kjedelig og totalt usexy (ja, for selv om de er mødre vil de vel gjerne kle seg pent?). Nå fikk mamma meg relativt ung (jeg er 23 og hun er 41, min stemor er 39), så hun hadde fått helt fnatt hvis jeg skulle presset henne inn i en sånn kjole, selv om 5 år :P

(Nå passer både min mor og stemor den type kjole, da de begge er slanke og passer den type kjole.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...