Tonus Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Jeg bestilte for noen dager siden en vare hos et av de store elektrokjedene i Norge og da jeg hentet varen i går så jeg at jeg hadde mottatt feil vare. Noen som vet hva mine rettigheter eller vanlig policy er da? (Dette er en vare som koster noen tusenlapper, akkurat som den jeg i utgangspunktet bestilte og jeg har lite lyst til å betale for returfrakt)
PepsiMax Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Det er jo ikke din feil, så syns ikke du skal betale for retur! Jeg ville ringt kundekontoret demmes så fort som mulig for å informere om feilen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå