Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har helt grusomt svake negler - med en gang de vokser seg litt lange, så bøyer de seg, og brekker med en gang. Jeg kan bøye neglene hvilken retning de vil, de blir helt mjuke. Tommelneglene blir faktisk "bølgete" i formen siden de konstant knekker og må vokse ut igjen.

Noen tips? Noen spesielle kosttilskudd, eller styrkegivende lakker dere anbefaler?

Til info så har jeg bra kosthold, og kjempetjukt hår (røyter riktignok en del), så skjønner ikke hvorfor neglene mine skal være så vasne!

Anonym poster: ec3f8cf4ccab16266739a2687ae656ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde slike negler som deg, så begynte jeg med supermat

(Spirulina pulver) for tre mnd siden og neglene har blitt MYE sterkere. Så det var tydeligvis noe jeg manglet:)

Skrevet

Folat hjelper vel på neglene.

Anonym poster: ce4e0c71b4a68cb89dca310bccc75d4f

Skrevet

Skriver under på den til Lura Lotta, den er kjempegod. Et annet godt tips er å ha neglfil tilgjengelig hele tiden. I det siste har jeg også begynt å smøre neglene, det er når de blir tørre de fliser seg.

Skrevet

IsaDora har en lakk som jeg synes hjelper veldig. Den heter Second Nail, og nedenfor kan du se litt av hva den angivelig skal gjøre for deg :)

isadora-second-nail.jpg

Skrevet

DRIKK øl , den beste kilden til B vitaminer! kan drikke lett øl så slipper du og gå konstant brisen ;)

Skrevet

jeg hadde samme problemet, så jeg gikk og fikk lagt Shellac, sånn neglelakk som blir forsterket i uv-lampe og som sitter i 2-3 uker.

Jeg lot egene negler hvile litt, nå er de på bedringens vei... Gjenntok behandlingen ca 5 ganger.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har hatt det samme problemet, negler som fliser seg og brekker når de får en viss lengde. Jeg har brukt en formue (nåja, kanskje sterkt sagt :) ), på diverse preparater. Jeg leste et tips her for en tid siden om solaroil. Det har jeg brukt regelmessig i ca. tre måneder nå og er kjempefornøyd. Neglene er sterke og fliser seg ikke mer.

Skrevet

Slet veldig med samme problem som deg for bare en mnd tid siden, men startet med ølgjærtabeletter og OPI nail envy original. Idag er neglene mine super sterke og lange!!! Super kur altså. Og det skader heller ikke at ølgjæren er bra for huden og håret også!

Skrevet

Hei, jeg bruker en negleforsterker som jeg dessverre på til Danmark for å finne. Den heter Herome, og er veldig effektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...