Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bare en og jeg får ikke tak i henne, ellers så har jeg ingen andre. Fikk en jobb og de spurte meg om referanser, men ingen har jeg å gi :( jeg er lei av å være arbeidsledig, hva skal jeg gjøre?... de trenger de så fort som mulig, men jeg har ikke sjangs.

Anonym poster: 886571d0bf900ce142b07d7b6d2a8893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du få en kollega til å stille som referanse for deg? Evt. en lærer, dersom det er kort tid siden du avsluttet en utdanning?

Skrevet

Kan du få en kollega til å stille som referanse for deg? Evt. en lærer, dersom det er kort tid siden du avsluttet en utdanning?

går det?? jeg skal prøve å få det til .... tenker å sende attester sammen med det på mailen, så kanskje det hjelper?? er så håpløs nå..

Anonym poster: 886571d0bf900ce142b07d7b6d2a8893

Skrevet

Dersom det er det eneste du har så bruker du det. Dersom arbeidsgiver reagerer på at du ikke oppgir f.eks. din gamle sjef så forklarer du situasjonen.

Jeg har brukt ass.sjefen i min tidligere jobb framfor personalansvarlig (som har klippet og limt skrevet attesten min) som referanse fordi jeg aldri har pratet med personalansvarlig og han ikke vet noe om hvordan jeg har utført jobben min. Det er ingen som har reagert på at jeg har oppgitt en annen referanse enn den som står oppført på attesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...