AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #1 Skrevet 28. november 2012 Hva må sexen inneholde for at den skal kunne betegnes som røff / litt hardcore i dine øyne? Anonym poster: 1569981ed6bca9b66615edabc1593df1
micromaya Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 Hard knulling, slag, gjerne kvelertak. Jeg tåler godt spytt og stygg ordbruk i tillegg. 1
Gjest Bandit Skrevet 28. november 2012 #3 Skrevet 28. november 2012 Hard knulling, slag, gjerne kvelertak. Jeg tåler godt spytt og stygg ordbruk i tillegg. Sleng på litt kloring og biting, så er vi helt på samme side.
Gjest Chin Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Hard knulling, slag, gjerne kvelertak. Jeg tåler godt spytt og stygg ordbruk i tillegg. Sleng på litt kloring og biting, så er vi helt på samme side. Exactly. Er det ikke blåmerker dagen derpå var det ikke røft. 1
Pixie Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Blåmerker ja! Og følelsen av at du har tredd deg nedpå en flaggstang, og glemt å ta den ut igjen! :D 2
Gjest Snoken- Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Mye av det som er sagt over + ta henne opp etter veggen, svette og dogg på vinduene. 1
Tidus Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Hard knulling, slag, gjerne kvelertak. Jeg tåler godt spytt og stygg ordbruk i tillegg. Definer slag?
Facepainter Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Blåmerker og/eller ødelagt inventar. 3
FantasDick Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Kloring, biting, kvelertak og hard knulling er hverdagssex for meg, så røff sex må inneholde disse elementene i tillegg til slag og gjerne spytting, stygg munnbruk, blåmerker, binding og facefucking. Fy faen for et språk. 8
Wildy Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Blir det ikke blåmerker er det ikke røft. Selv liker jeg ikke å bli slått, men å bli holdt fast, snudd rundt etter behov og ønske, vridd på helt greit. Men det må være med en jeg stoler på; og som jeg vet stopper før jeg faktisk blir skadet. 5
micromaya Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 Definer slag? Jeg er blant dem som liker å få ordentlig juling, så for meg er "slag" langt mer enn et par dask på baken. Det skal svi, og gjerne etterlate blåmerker. Ser jo nesten sykt ut når jeg skriver det, men f, så deilig... 2
micromaya Skrevet 28. november 2012 #12 Skrevet 28. november 2012 Fy faen for et språk. Jeg liker språket ditt, frøken. +1
Tidus Skrevet 28. november 2012 #13 Skrevet 28. november 2012 Jeg er blant dem som liker å få ordentlig juling, så for meg er "slag" langt mer enn et par dask på baken. Det skal svi, og gjerne etterlate blåmerker. Ser jo nesten sykt ut når jeg skriver det, men f, så deilig... Hehe. Jeg lurte egentlig på om det var skikkelige slag. I ansiktet f. eks. Jeg kan bli ganske røff med slag på rumpa. Blir ofte håndmerker en dag eller to etterpå ^^ 4
micromaya Skrevet 28. november 2012 #14 Skrevet 28. november 2012 Hehe. Jeg lurte egentlig på om det var skikkelige slag. I ansiktet f. eks. Ja takk. 1
Tidus Skrevet 28. november 2012 #15 Skrevet 28. november 2012 Ja takk. Synes det er interessant med sånt Jeg hadde aldri klart å slå ei jente i fjeset, uansett om hun ville. 5
ludopluto Skrevet 28. november 2012 #16 Skrevet 28. november 2012 oi... jeg kaller det røft(for meg!) når det er med kloring,litt biting,litt små slag,gjøre det hardt og med litt stygge ord....
Gjest norah Skrevet 28. november 2012 #17 Skrevet 28. november 2012 Jeg er blant dem som liker å få ordentlig juling, så for meg er "slag" langt mer enn et par dask på baken. Det skal svi, og gjerne etterlate blåmerker. Ser jo nesten sykt ut når jeg skriver det, men f, så deilig... Nå praktiserer ikke jeg det jeg selv definerer som røff sex; jeg mener det må være noe mer enn lette klapp/lett tak rundt halsen/"bli tatt hardt"/dyttes oppetter veggen/dras i hår/klappes lett i ansikt e.l. Det er ting jeg liker, og jeg kaller ikke det for "røff sex". Det er bare litt småskittent, og man har jo kontroll. Spytting og frekk ordbruk er også i småskittent - men ikke røffkategorien for min del. Jeg tenker som andre her sier; blåmerker, at slagene er faktiske slag - sånn at man får rosa tydelige merker i etterkant, at det ikke bare er psykisk dominanse men også fysisk(smerte som nytelse)? Kanskje bruk av diverse gjenstander for å få slagene skikkelig gjennomført og konsentrert? At man bindes hardt fast, sånn at det gjerne etterlater merker? At man må tenne på det for å like det - ellers oppleves det ubehagelig/skremmende/vondt?
Tidus Skrevet 28. november 2012 #18 Skrevet 28. november 2012 Nå praktiserer ikke jeg det jeg selv definerer som røff sex; jeg mener det må være noe mer enn lette klapp/lett tak rundt halsen/"bli tatt hardt"/dyttes oppetter veggen/dras i hår/klappes lett i ansikt e.l. Det er ting jeg liker, og jeg kaller ikke det for "røff sex". Det er bare litt småskittent, og man har jo kontroll. Spytting og frekk ordbruk er også i småskittent - men ikke røffkategorien for min del. Jeg tenker som andre her sier; blåmerker, at slagene er faktiske slag - sånn at man får rosa tydelige merker i etterkant, at det ikke bare er psykisk dominanse men også fysisk(smerte som nytelse)? Kanskje bruk av diverse gjenstander for å få slagene skikkelig gjennomført og konsentrert? At man bindes hardt fast, sånn at det gjerne etterlater merker? At man må tenne på det for å like det - ellers oppleves det ubehagelig/skremmende/vondt? Tja. Det begynner å gå fra røff sex til BD/SM i din tolkning synes jeg. 2
Gjest norah Skrevet 28. november 2012 #19 Skrevet 28. november 2012 Synes det er interessant med sånt Jeg hadde aldri klart å slå ei jente i fjeset, uansett om hun ville. Men det er jo en mellomting mellom kosing og regelrett slåing, da. Man kan jo eksempelvis få henne til å gå på kne/alle fire, få henne til å gi deg oralsex, og så kanskje før eller underveis irettesette henne med å dra henne i håret, fulgt av et lett klapp i ansiktet("nedverdigende", men ikke vondt) og streng beskjed om ønsket utførelse? Det er jo ikke å slå, og det er mer "spill" enn det er faktisk fysisk utførelse av noe som helst. Eller ville det også blitt å tre over en terskel, siden det er i ansiktet(jeg regner med de fleste ville gjort det på rumpen eks).
Gjest norah Skrevet 28. november 2012 #20 Skrevet 28. november 2012 Tja. Det begynner å gå fra røff sex til BD/SM i din tolkning synes jeg. Ja....kanskje? Men er ikke BDSM litt mer "ting", altså gjenstander og klær osv(mer fetisjpreget), mens røff er....forstadiet hvor man gjør endel av det fysiske(ikke det mest utpregede) men ikke trer over i full dominanse/underkastelse? Ikke vet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå