AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #81 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ganske overrasket over at dette er definert som røff sex, det som beskrives her er bdsm. Jeg er submssive og forstår den dominansen greia, men aldri slik at det handler om å skade eller nedverdige. Jeg tror den normale versjonen av røff sex er spanking, litt dra i håret, knulle hardt, bli holdt litt hardt ned i senga eller opp etter veggen, litt biting i nipplene og hard tafsing, ingen kyss og kos. For definisjoner på røff sex skal være mildere enn den ved bdsm tenker nå jeg. Anonymkode: 7372f...038 Det er vel til en viss grad hvordan en vil definere røff sex/bdsm. Kan være enig at det er på grensa, men det er ikke dette jeg forbinder med bdsm. Det jeg forbinder med bdsm er å påføre smerte, der smerten er hovedfokus. Det er ikke sånn det er for meg og min partner. Hvis det gir mening? Anonymkode: 3b5ad...11e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #82 Skrevet 23. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som liker slag i ansiktet, kveling, ydmykelse. Hva er forklaringen bak utviklingen av slikt tenningsmønster? Anonymkode: df591...846 Aner ikke, men har opplevd grov omsorgssvikt og er vokst opp uten en far. Anonymkode: fe784...cfe
Jolene Skrevet 23. august 2020 #83 Skrevet 23. august 2020 Røff sex for meg, inneholder blant annet: kveling håndjern bli bundet fast må ha tillatelse til å komme bli kommandert holdt fast Egentlig god gammeldags bdsm. Hatt en god oppvekst, uten vold og med verdens beste pappa og mamma forøvrig Liker å være underlagt noen, da jeg er en kontroll-person ellers i livet. 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #84 Skrevet 23. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ganske overrasket over at dette er definert som røff sex, det som beskrives her er bdsm. Jeg er submssive og forstår den dominansen greia, men aldri slik at det handler om å skade eller nedverdige. Jeg tror den normale versjonen av røff sex er spanking, litt dra i håret, knulle hardt, bli holdt litt hardt ned i senga eller opp etter veggen, litt biting i nipplene og hard tafsing, ingen kyss og kos. For definisjoner på røff sex skal være mildere enn den ved bdsm tenker nå jeg. Anonymkode: 7372f...038 BDSM er jo/kan jo være mer enn bare røff sex. Bokstavene er jo bare en samleparaply for mange ulike elementer(Bondage, Dicipline/Dominance, Sadism/Submission, Masochism). Det jeg har beskrevet over her er bare sex-biten av forholdet vårt. Vi har også flere andre ulike aspekter ved forholdet vårt hvor BDSM-biten slår inn. Anonymkode: bda97...9ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #85 Skrevet 23. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var det jeg antok gjelder for mange. Og en tomhet, eller? Som ikke kan rommes uten ekstreme følelser? Anonymkode: df591...846 Kan jo også legge til at jeg tror ikke nødvendigvis det behøver å dreie seg om at man har opplevd traumer. Mange er jo usikre uten å ha opplevd traumer. Tror at for mange så handler sex om en bekreftelse på at de er gode nok. Og siden det å kunne ta i mot ydmykelser er det lille ekstra, så er det mange som føler at det erstatter et godt utseende, store pupper eller hva det måtte være. Anonymkode: 59ce2...b18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #86 Skrevet 23. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: BDSM er jo/kan jo være mer enn bare røff sex. Bokstavene er jo bare en samleparaply for mange ulike elementer(Bondage, Dicipline/Dominance, Sadism/Submission, Masochism). Det jeg har beskrevet over her er bare sex-biten av forholdet vårt. Vi har også flere andre ulike aspekter ved forholdet vårt hvor BDSM-biten slår inn. Anonymkode: bda97...9ab Hvordan da, om jeg kan spørre? Anonymkode: df591...846
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #87 Skrevet 23. august 2020 F 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jo også legge til at jeg tror ikke nødvendigvis det behøver å dreie seg om at man har opplevd traumer. Mange er jo usikre uten å ha opplevd traumer. Tror at for mange så handler sex om en bekreftelse på at de er gode nok. Og siden det å kunne ta i mot ydmykelser er det lille ekstra, så er det mange som føler at det erstatter et godt utseende, store pupper eller hva det måtte være. Anonymkode: 59ce2...b18 Nå vet jeg at temaet er førr sex, men siden det er en flytende overgang til BDSM, og fordi jeg er lei av slike påstander som blir presentert overfor vil jeg bare presisere at BDSM ikke er en psykisk lidelser. Tvert i mot, man må være ganske psykisk sterk for å klare å håndtere å bli behandlet på en slik måte. Det at de som driver med denne type seksuell atferd må være skadet mentalt på et eller annet vis, eller er fryktelig usikre på seg selv er en myte, men selvsagt finnes det unntak, som i befolkningen ellers. Anonymkode: bda97...9ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #88 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet jeg at temaet er røff sex, men siden det er en flytende overgang til BDSM, og fordi jeg er lei av slike påstander som blir presentert overfor vil jeg bare presisere at BDSM ikke er en psykisk lidelser. Tvert i mot, man må være ganske psykisk sterk for å klare å håndtere å bli behandlet på en slik måte. Det at de som driver med denne type seksuell atferd må være skadet mentalt på et eller annet vis, eller er fryktelig usikre på seg selv er en myte, men selvsagt finnes det unntak, som i befolkningen ellers. Anonymkode: bda97...9ab Jeg skrev ikke at det var psykiske lidelser. Så med mindre du mener at alle som har sex for bekreftelsens del, har en psykisk lidelse, vennligst la være å tillegge meg slike meninger. Anonymkode: 59ce2...b18
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #89 Skrevet 23. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan da, om jeg kan spørre? Anonymkode: df591...846 For vår del går det på at DS-biten ikke er noe som begrenser seg til soverommet. Maktforskyvningen er noe som preger hverdagen vår utover det rent seksuelle. En del av dette gjelder feks regler og forventninger. I bunn og grunn dreier det seg i det store og hele om at vi hele veien har et fokus på å ta forholdet vårt på alvor og vise hverandre respekt for den vi er i forhold til hverandre. Anonymkode: bda97...9ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #90 Skrevet 23. august 2020 Jeg har hatt to partnere som har likt røff sex/bdsm. Han første var en god del yngre, føkka i hodet, og hadde ikke et sunt forhold til denne typen sex i det hele tatt. Der var det et eller annet som han hadde med seg fra tidligere. Han ville ha meg til å nesten banke han. Han gråt mye, og hadde store bekreftelsesproblemer. Han var veldig opptatt av å tilfredsstille meg og av at jeg var fornøyd med han hele tiden. Veldig usikker. Han andre var meget trygg på seg selv. I senga var han selvsikker selv om han var underdanig og ønsket at jeg tok kontrollen. Vi hadde mye røffere sex enn jeg hadde med han første. Til hverdags var han selvstendig, utadvendt og ikke underdanig i det hele tatt. Vi hadde det veldig fint sammen. Så min erfaring tilsier at slik sex kan være både det ene og det andre. Jeg er overbevist om at det ikke er noen automatikk i at folk som liker røff sex er skadet på noe vis. Anonymkode: 35828...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #91 Skrevet 23. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For vår del går det på at DS-biten ikke er noe som begrenser seg til soverommet. Maktforskyvningen er noe som preger hverdagen vår utover det rent seksuelle. En del av dette gjelder feks regler og forventninger. I bunn og grunn dreier det seg i det store og hele om at vi hele veien har et fokus på å ta forholdet vårt på alvor og vise hverandre respekt for den vi er i forhold til hverandre. Anonymkode: bda97...9ab Har dere barn? Hvordan løser dere det i så fall ift det, hvis det er uvanlige rolleuttrykk? Eller er det ikke så synlig? Anonymkode: df591...846
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #92 Skrevet 23. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn? Hvordan løser dere det i så fall ift det, hvis det er uvanlige rolleuttrykk? Eller er det ikke så synlig? Anonymkode: df591...846 Vi bor ikke sammen, men det er barn inni bildet. Når barna er tilstede er vi selvsagt veldig diskrete i hvordan maktforskjellen kommer til uttrykk, og dette er noe vi stort sett gjør når vi er for oss selv. Det har vært viktig for oss at de ikke skal se noe annet enn to mennesker som er veldig glade i hverandre, og som behandler hverandre med respekt og høflighet. Dersom de på noe som helst vis etterhvert blir klar over dynamikken vår er håpet at det i så fall er dette de sitter igjen med. Jeg anser meg selv som feminist, og det er veldig viktig for meg at døtrene mine skal være klar over hvilke rettigheter de har. Ja, jeg velger å være underdanig, men det er mitt valg, ikke deres. Anonymkode: bda97...9ab
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #93 Skrevet 23. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi bor ikke sammen, men det er barn inni bildet. Når barna er tilstede er vi selvsagt veldig diskrete i hvordan maktforskjellen kommer til uttrykk, og dette er noe vi stort sett gjør når vi er for oss selv. Det har vært viktig for oss at de ikke skal se noe annet enn to mennesker som er veldig glade i hverandre, og som behandler hverandre med respekt og høflighet. Dersom de på noe som helst vis etterhvert blir klar over dynamikken vår er håpet at det i så fall er dette de sitter igjen med. Jeg anser meg selv som feminist, og det er veldig viktig for meg at døtrene mine skal være klar over hvilke rettigheter de har. Ja, jeg velger å være underdanig, men det er mitt valg, ikke deres. Anonymkode: bda97...9ab Du høres reflektert ut. Takk for din deling😊. Kos deg videre😊 Anonymkode: df591...846
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #94 Skrevet 23. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg glemte å legge til at jeg også liker kveling og å få blåmerker, men det får jeg aldri hahaha Jeg må egnt, være drøyt kåt for å like noe av dette, så det skjer ikke så ofte. I begynnelsen syns jeg det var kjempeflaut og nedverdigende at jeg likte dette, men utenfor soverommet er det mye trygghet og respekt, så da går det fint. Anonymkode: cc21a...8a5 Du vet at menn risikerer fengsel for å behandle en kvinne sånn i senga. Ville aldri gjort dette med ei dame og du burde ha forståelse for at det ikke er normalt i det hele tatt og være sånn i senga. Ja takk til ei normal dame med normale holdninger til sex. Anonymkode: 005e8...fb0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #95 Skrevet 24. august 2020 Er det noen av dere som er sub som vet/har mistanke om at rolla som sub ikke er sunn for dere? Anonymkode: 9f4c7...a98
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #96 Skrevet 24. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som er sub som vet/har mistanke om at rolla som sub ikke er sunn for dere? Anonymkode: 9f4c7...a98 Jeg var sub, og innså, etter at jeg møtte en god dom, som presset meg inn i en mer dominant rolle, at min rolle som sub ikke var sunn for meg. Det hele var veldig merkelig, fordi han lot meg møte en kvinne som var nøyaktig som meg selv, bare at hun var dominant, slik at jeg kunne få en preview på hvordan jeg selv kunne ha hatt det. Anonymkode: 59ce2...b18
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #97 Skrevet 24. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som er sub som vet/har mistanke om at rolla som sub ikke er sunn for dere? Anonymkode: 9f4c7...a98 Nei, det å finne ut av "legningen" min er det beste som har skjedd min psykiske helse. Anonymkode: bda97...9ab
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #98 Skrevet 25. august 2020 På 23.8.2020 den 13.00, AnonymBruker skrev: Jeg er homofil, så tror ikke du vil vite det 😊 Anonymkode: 3b5ad...11e Jo, tåler det 😉 Anonymkode: 9bf4d...bcc 1
Kjersti.kjersti Skrevet 25. august 2020 #99 Skrevet 25. august 2020 Røff sex den i anus og kuk i vagina 🤐😯 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #100 Skrevet 25. august 2020 Er når dama sier legg deg ned på senga med en forsiktig tone😂 Anonymkode: 005e8...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå