Gå til innhold

Hva er røff sex for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røff sex... Det holder jeg meg unna, etter et slags uhell, eller kanskje litt for mye innlevelse fra hennes side, endte med at hu beit istykker den ene testikkelen min.

• 7 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puster liv i en gammel tråd her for å se om vanene til KG medlemmene har endret seg de siste årene....😀

Skrevet

Kveling, flate slag i ansiktet, at han kaster meg rundt i senga pg "tvinger" meg i posisjonene han ønsker, kjevetak, holde fast hendene mine, nedlatende prat, 

Anonymkode: 3b5ad...11e

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kveling, flate slag i ansiktet, at han kaster meg rundt i senga pg "tvinger" meg i posisjonene han ønsker, kjevetak, holde fast hendene mine, nedlatende prat

Hvilke ord da? 

Anonymkode: 9bf4d...bcc

Skrevet

Tauverk, kjetting, knebel, pisk, tenger og strøm.

Anonymkode: aa0a7...287

Skrevet

Dra i håret, bite, holde hardt (kanslje så hardt at man får blåmerker), binde.

Hadde noen spyttet på meg eller kommet med noen slags nedverdigende kommentar hadde vi vært HELT ferdige, kan ikke tenke meg noe mer turn off. 

Anonymkode: f02e9...d25

• Liker 3
Skrevet

Harde slag med pisk/spanskrør/flogger/hender. Får nesten ikke blåmerker lenger dessverre, men elsker å kjenne følelsen av å være mørbanket etterpå. Primært på rumpa, men også lår, og bryster kan bli slått. Hard sex i alle hull, gjerne mens jeg er lenket fast. Ørefiker, biting, klyping, spytting, kvelertak, lugging, bli urinert på, snakket nedverdigende til. Og ja, vi driver med BDSM. 

Anonymkode: bda97...9ab

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke ord da? 

Anonymkode: 9bf4d...bcc

Jeg er homofil, så tror ikke du vil vite det 😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner ikke på røff sex, har alt for mye omsorg i meg...Det nærmeste jeg har vært borti røff sex er at jeg banket kuken hardt mot klitte så lenge at hun squirtet, men det var jo for å utforske en teknikk... Må nok bare innse at jeg er en ubrukelig dominant... Men på en annen side er jeg mere brukelig på ekte følelser😉

• Liker 3
Skrevet

Dere som liker slag i ansiktet, kveling, ydmykelse. Hva er forklaringen bak utviklingen av slikt tenningsmønster?

Anonymkode: df591...846

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som liker slag i ansiktet, kveling, ydmykelse. Hva er forklaringen bak utviklingen av slikt tenningsmønster?

Jeg har lurt på det mange ganger selv. Det virker som mange tror at du må ha hatt en eller annen traume tidligere i livet, men det har ikke jeg.

Tror ikke jeg helt klarer å sette fingeren på det. Helt enkelt synes jeg bare det er tennende å bli kontrollert og "brukt". Et slag i ansiktet kan sette meg på edge.

Det er selvfølgelig også viktig at vi har stunder der det ikke er noe skjevt maktspill, hvor han viser respekt og omsorg. 

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes et ønske om bekreftelse på at man er mindre verdt.

Når man vokser opp med at man ikke er noe verdt, så blir det helt fremmed å skulle ha sex med noen som behandler en godt.

Mens det å bli ydmyket bekrefter den rollen man føler man har.

Om man endrer synet på seg selv, derimot, så endrer tenningsmønsteret seg også. I alle fall opplevde jeg dette. 

Anonymkode: 59ce2...b18

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes et ønske om bekreftelse på at man er mindre verdt.

Når man vokser opp med at man ikke er noe verdt, så blir det helt fremmed å skulle ha sex med noen som behandler en godt.

Mens det å bli ydmyket bekrefter den rollen man føler man har.

Om man endrer synet på seg selv, derimot, så endrer tenningsmønsteret seg også. I alle fall opplevde jeg dette. 

Ja, det var det jeg antok gjelder for mange. Og en tomhet, eller? Som ikke kan rommes uten ekstreme følelser?

Skrevet

Jeg liker å bli bundet fast, slått hardt på rumpa, bli klemt hardt på puppene, og ikke kunne bestemme selv. Nylig fant jeg ut at jeg liker å bli slått med flat hånd i ansiktet (det var nytt for meg!). Jeg liker at kjæresten kan gjøre akkurat det han vil med meg. Han er dessverre en pusegutt og ikke så trygg i den rollen, så det blir litt kleint noen ganger, men vi er i startfasen av å bli ordentlig kjent med hverandre, noe som er veldig spennende.

Syns bare det er godt å ikke ha kontroll og bli dominert, ligger ikke noe traumatiske årsaker bak det. Samtidig er det viktig med mye kos og omsorg, og at ikke alle ganger er «heftige». 

Anonymkode: cc21a...8a5

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker å bli bundet fast, slått hardt på rumpa, bli klemt hardt på puppene, og ikke kunne bestemme selv. Nylig fant jeg ut at jeg liker å bli slått med flat hånd i ansiktet (det var nytt for meg!). Jeg liker at kjæresten kan gjøre akkurat det han vil med meg. Han er dessverre en pusegutt og ikke så trygg i den rollen, så det blir litt kleint noen ganger, men vi er i startfasen av å bli ordentlig kjent med hverandre, noe som er veldig spennende.

Syns bare det er godt å ikke ha kontroll og bli dominert, ligger ikke noe traumatiske årsaker bak det. Samtidig er det viktig med mye kos og omsorg, og at ikke alle ganger er «heftige». 

Jeg glemte å legge til at jeg også liker kveling og å få blåmerker, men det får jeg aldri hahaha

Jeg må egnt, være drøyt kåt for å like noe av dette, så det skjer ikke så ofte. 

I begynnelsen syns jeg det var kjempeflaut og nedverdigende at jeg likte dette, men utenfor soverommet er det mye trygghet og respekt, så da går det fint. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg glemte å legge til at jeg også liker kveling og å få blåmerker, men det får jeg aldri hahaha

Jeg må egnt, være drøyt kåt for å like noe av dette, så det skjer ikke så ofte. 

I begynnelsen syns jeg det var kjempeflaut og nedverdigende at jeg likte dette, men utenfor soverommet er det mye trygghet og respekt, så da går det fint. 

Hva er det med kveling som gir tenning? Er det noe med surstoffmangelen som påvirker hjernen i en annen retning?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var det jeg antok gjelder for mange. Og en tomhet, eller? Som ikke kan rommes uten ekstreme følelser?

Jepp!

Men det helr blir bedre når man lærer å bli glad i seg selv :) 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mitt vedkommende er det slik jeg er skapt. Akkurat som homofile ikke kan noe for at de har en annen legning kan heller ikke jeg for at tenningsmønsteret mitt er slik. Det tok noen år før jeg var klar over det, men jeg ser nå at tegnene var der allerede i svært ung alder. Da jeg endelig traff likesinnede, og etterhvert en mann jeg kunne leve dette ut med følte jeg meg "hel". For andre mennesker vil måten han behandler meg på ses på som mishandling og vold. For oss er det vår måte å vise kjærlighet til hverandre på. Vi kan begge være oss selv, og aksepterer hverandre helt og fullt. Han bygger meg(minst) like mye opp som han trykker meg ned. Har aldri vært i et forhold hvor jeg blir bedre ivaretatt eller føler meg mer elsket enn det jeg er i nå. Har heller aldri vært mer tilfreds med meg selv verken fysisk, eller psykisk enn det jeg er nå, så den teorien om at når man blir glad i seg selv slutter man å søke etter BDSM er bare tull(og der har jeg heldigvis legestanden med meg også)

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For mitt vedkommende er det slik jeg er skapt. Akkurat som homofile ikke kan noe for at de har en annen legning kan heller ikke jeg for at tenningsmønsteret mitt er slik. Det tok noen år før jeg var klar over det, men jeg ser nå at tegnene var der allerede i svært ung alder. Da jeg endelig traff likesinnede, og etterhvert en mann jeg kunne leve dette ut med følte jeg meg "hel". For andre mennesker vil måten han behandler meg på ses på som mishandling og vold. For oss er det vår måte å vise kjærlighet til hverandre på. Vi kan begge være oss selv, og aksepterer hverandre helt og fullt. Han bygger meg(minst) like mye opp som han trykker meg ned. Har aldri vært i et forhold hvor jeg blir bedre ivaretatt eller føler meg mer elsket enn det jeg er i nå. Har heller aldri vært mer tilfreds med meg selv verken fysisk, eller psykisk enn det jeg er nå, så den teorien om at når man blir glad i seg selv slutter man å søke etter BDSM er bare tull(og der har jeg heldigvis legestanden med meg også)

👆

Skrevet

Er ganske overrasket over at dette er definert som røff sex, det som beskrives her er bdsm. Jeg er submssive og forstår den dominansen greia, men aldri slik at det handler om å skade eller nedverdige. 

Jeg tror den normale versjonen av røff sex er spanking, litt dra i håret, knulle hardt, bli holdt litt hardt ned i senga eller opp etter veggen, litt biting i nipplene og hard tafsing,  ingen kyss og kos. For definisjoner på røff sex skal være mildere enn den ved bdsm tenker nå jeg. 

Anonymkode: 7372f...038

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...