Gå til innhold

Hva er røff sex for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, det folk beskriver her forbinder ikke jeg med noe godt. Føler at det er ydmykende og nedverdigende hvis noen skulle behandle meg slik. Litt selvrespekt må man ha. Vi er mennesker, ikke dukker som skal kastes hit og dit.

Skjønner at folk liker det litt røft, men kveling, slåing(blåmerker??) er way over the line for min del. Sex handler vel om kjærlighet, og da skal man behandle hverandre fint mener nå jeg.

Anonym poster: 43f1b4503e03df205276de4726442ca4

Synes det ligger mye selvrespekt i å vite hva man liker, jeg. Jeg synes den stikkende følelsen etter et slag er ufattelig deilig når jeg er kåt. Er ikke jeg kåt gjør det bare vondt.

Anonym poster: 70c0307406b8c311930dd96269905766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, det folk beskriver her forbinder ikke jeg med noe godt. Føler at det er ydmykende og nedverdigende hvis noen skulle behandle meg slik. Litt selvrespekt må man ha. Vi er mennesker, ikke dukker som skal kastes hit og dit.

Skjønner at folk liker det litt røft, men kveling, slåing(blåmerker??) er way over the line for min del. Sex handler vel om kjærlighet, og da skal man behandle hverandre fint mener nå jeg.

Greia er vel heller at jeg lar ham gjøre det, både han og jeg vet utmerket godt at jeg hadde rundtbanket han om jeg hadde bestemt meg for deg. Selvrespekten min er det ingenting i veien med, selv om jeg kan tenne på å bli dominert. Jeg velger å underkaste meg, og for meg så funker det best når det er fysisk røft. Bare prat\binding blir litt for tamt.

Skrevet

Tja. Det begynner å gå fra røff sex til BD/SM i din tolkning synes jeg.

Jeg synes det mange av dere beskriver som "røff sex" kan tolkes som bdsm, jeg. Slag, spytting, brutalt ... helt klart bdsm-elementer inni der.

Selv praktiserer jeg bdsm, men etter definisjonene i denne tråden praktiserer jeg tydeligvis ikke røff sex. :ler: Etter min definisjon trenger ikke røff sex være så voldsomt som flere her beskriver det til å være. Det kan være røft selv om jeg ikke blir slått, og skulle jeg fått blåmerker måtte noen kastet meg ut av et vindu eller noe...

Røff sex kan være bdsm, og bdsm kan være "mild/kose" sex uten røffe elementer. Vår praktisering av bdsm er faktisk mye mer kontrollert og rolig/mindre røff enn når vi bare har en kjapp omgang på morgenen.

• Liker 3
Skrevet

Spytting? Hvordan går det ann å tenne på det? Hadde noen spytta på meg i senga hadde han fått en hefitg bitchslap. Røff sex eller ei

Skrevet

Spytting? Hvordan går det ann å tenne på det? Hadde noen spytta på meg i senga hadde han fått en hefitg bitchslap. Røff sex eller ei

LOL, og han tenker at det er en del av sexen.

Skrevet

LOL, og han tenker at det er en del av sexen.

Hehe,han hadde nok fått et par fine gloser med på kjøpet å et "kom deg ut" ;)

Skrevet

Det er jo ikke noe man gjør første kvelden, for å si det slik. Men dersom du vet at partner tenner voldsomt på det, er det jo større sjanse for at man vil etterkomme ønsker man kanskje synes er rare i første omgang.

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

At hun synes det litt ubehagelig å sette seg ned på stolen på morgenmøtet neste dag og at jeg skammer meg litt over egen atferd (handling og språkbruk) dagen derpå.

• Liker 2
Skrevet

enig! personlig synes jeg at spytt er utrolig ekkelt og burde holdes inni munnen. synes faktisk spytt er litt ekkelt under oralsex også, selv om det da er et must! :rodme:

Anonym poster: 9d3d025a6abeb8eef06ed9357f446de1

• Liker 1
Skrevet

Røff sex for meg er lett kveling, bli dratt i håret, tatt HARDT og fort,spanking og kloring.

Har prøvd det med spytting og slå i ansiktet, og jeg synes spyttegreia var ganske ekkelt, og kan aldri tenke meg å prøve det igjen, samme med slag i ansiktet, han fikk lov til å klappe til meg litt, men slo bare hardere og hardere(med flat hånd)noe som førte til hodepine og susing i øret, pluss at det "knakk"i kjeven noen dager etter, så det liker jeg virkelig ikke, blir altfor voldelig for meg.

Er viktig å understreke at røff sex eller bdsm skal man KUN ha med en man stoler på, man skal ikke la seg bli slått eller spyttet på for å behage en annen når du selv finner det ubekvemt, og viktig at folk skiller mellom jenter som liker det litt hardt i senga med slag ol ikke liker å bli banka opp av menn sånn ellers,just sayin....

Skrevet

enig! personlig synes jeg at spytt er utrolig ekkelt og burde holdes inni munnen. synes faktisk spytt er litt ekkelt under oralsex også, selv om det da er et must! :rodme:

Anonym poster: 9d3d025a6abeb8eef06ed9357f446de1

Så du liker ikke å kysse? ;)

Anonym poster: f9f41a82d9663c5489ec33d0e3390ab7

Skrevet

Så du liker ikke å kysse? ;)

Anonym poster: f9f41a82d9663c5489ec33d0e3390ab7

Regner med de fleste merker vesentlig forskjell på en våt tunge mot sin egen, og en snørrklyse i kjeften/ansiktet..

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Alice i Eventyrland, mod

• 4 uker senere...
Skrevet

Det handler om kjærlighet ja, og kjærlighet handler vel også om respekt, aksept og tillit til hverandre? Vi respekterer hverandres ønsker, lyster og grenser hva røff sex angår. Hadde dette ikke vært en del av vårt liv, hadde jeg kanskje kunne sagt at jeg mangler selvrespekt, siden jeg ikke hadde turt å leve slik som det føles naturlig for meg å gjøre. Synes det blir litt feil å si at man ikke har respekt for seg selv bare fordi man liker røffere sex enn hva Hvermansen tør å like i det offentlige rom.

Røff sex for meg innebærer f. eks. slag (flathånd, flogger, paddle, belte eller hva som skulle være tilgjengelig i øyeblikket), binding, kvelertak, lugging, facefucking og at han snakker nedverdigende til meg.

Skrevet

Røff sex? Det nærmaste eg kjem er å ha ei jente (som i andres auga er 2-8 på skalaen) på setet framfor meg på bussen.

Og det som aldri har skjedd og aldri kjem til å hende, og dimed hamnar på dimensjonen ovanfor røff sex:

At den same jenta set seg på setet attmed meg.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg får nesten aldri verken blåmerker eller andre merker, uansett hvor slem sex jeg har. Vet ikke om jeg bare er veldig solid eller om jeg har lavere smerteterskel enn jeg tror :ler:

Men røff sex kan være så mangt. For min egen del er det stort sett alltid et eller flere røffe elementer innblandet. Om det er lugging, kveling, slag osv i større eller mindre grad. Trenger ikke å hyle av smerte hver gang, men ren kosesex blir bare litt meh.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Røff sex? Det nærmaste eg kjem er å ha ei jente (som i andres auga er 2-8 på skalaen) på setet framfor meg på bussen.

Og det som aldri har skjedd og aldri kjem til å hende, og dimed hamnar på dimensjonen ovanfor røff sex:

At den same jenta set seg på setet attmed meg.

Har du prøvd å sette deg på setet ved siden av henne?

Gjest brutal mann
Skrevet

Hva må sexen inneholde for at den skal kunne betegnes som røff / litt hardcore i dine øyne?

Anonym poster: 1569981ed6bca9b66615edabc1593df1

Tja... Noen rapp over skinkene er mer en nok. Hennes, ikke mine. Hun kan bruke litt negler om hun blir ivrig, men mer en det... Næh. Trigger mentalt og intenst på helt andre ting.

Skrevet

Røff sex for meg er når jeg har onanert så hardt at det blør av pikken min. Det er fakta, ikke en vits.

Anonym poster: 75a7dc2ab6413c2641caf50954d59cbe

Gjest brutal mann
Skrevet

Forstår at du ikke sa i fra, men man kunne vel se på deg at dette ikke var din cup of tea?

Tja.. Han gav vel faen og fikk noe ekstra utav å se henne nedverdiget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...