AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Det ble slutt mellom (nå) ex'en min og meg for 1 mnd siden. Var sammen i 5 år. Vi har ikke snakket sammen siden da. Det var ikke et dramatisk brudd, men av diverse grunner ble jeg meget skuffet. Spørsmålet er: Hvor vanlig er det å ikke ha noe kontakt med hverandre overhodet etter så mange år sammen? Anonym poster: b42ff4905b783c8f027b8e43a89b83c1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Det har jo bare gått en måned. Gi det litt tid Gikk vel 6 måneder før vi tok opp kontakten igjen. Nå har vi kontakt over sms ganske ofte selv om jeg ikke har sett han på 2 år.
Gjest Chin Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Jeg og eksen hadde ett ganske greit brudd, men vi tok aldri kontakt med hverandre igjen.
Gjest brett Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Ifølge samlivsterapauten jeg brukte på familiekontoret så er det ofte noe kontakt etter ett brudd så vidt jeg husker. Det er vel noen praktiske ting som er greit å få ordnet opp i så du hører nok noe etterhvert.
Cristella Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Jeg har hatt to forhold. Et langvarig hvor vi var samboere i flere år. Vi er fremdeles kjempegode venner. Den andre eksen der i mot, han har jeg ikke noe kontakt med. Dette spørs veldig på personene det gjelder, hvordan bruddet var og hva begge parter ønsker. Jeg foretrekker absolutt å holde kontakten, da det er en person som virkelig har betydd noe og som kjenner deg ut inn. Men dette må du nesten kjenne på selv, ts! Lykke til, og stor klem! 1
Maestro Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Jeg har null kontakt med eksen som jeg var sammen med i 2.5 år. Etter jeg dumpa han, hadde avsmak av hele fyren så nektet jeg kontakt selvom han maste på sms og facebook i flere mndr etter bruddet.
Neket Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Har null kontakt med han jeg var sammen med i 10 år. Han var treg med å registrere seg på facebook, men kom etterhvert. Vi har noen felles venner, men jeg har ikke noe ønske om å legge ham til (han flyttet til en annen del av landet noen mnd etter bruddet)
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Masse kontakt, og ja, det er helt vanlig! Anonym poster: a6f3e689ab39b73fa94766caadc3cd70
Papirbit Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 Jeg skulle ønske at jeg holdt kontakten..Rett og slett fordi han var min venn og fordi jeg savner han. Men jeg tror at det ofte er best å kutte ut kontakten helt. Hvorfor gni salt i såret liksom? Jeg tror at noen som slår opp er det som en øye åpner for dem, de mener at de egentlig alltid skulle bare ha vært venner, og etter at forholdet er avsluttet er det mer naturlig at de bare skal fortsette å være venner. Mens andre gjerne har litt følelser igjen. Noen igjen har ikke det,men det er litt merkelig situasjon for dem
Gjest Leirviking Skrevet 28. november 2012 #10 Skrevet 28. november 2012 Tror det er ganske individuelt. Kommer nok an på hvordan bruddet skjedde og hvor lenge man var sammen. I utgangspunktet er det jo noe som skjærer seg, at forholdet blir brutt og da er det jo egentlig rart å fortsatt ha kontakt, egentlig? Om man har barn sammen eller har opplevd noe sammen man trenger å kunne snakke om er det jo noe annet.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2012 #11 Skrevet 28. november 2012 en eks jeg var sammen med i veldig mange år har jeg veldig god kontakt med. men den siste eksen min som også var samboer. har jeg ikke snakket til siden bruddet. vil ikke se han,høre han,prate til han eller noe.jeg byttet nr å alt så slipper jeg å høre fra han mer. Anonym poster: e4aac1905cb47c2ca85a141b8a704072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå