AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg sitter her og ser på halssmykke, men det jeg lurer på er, er det samme pris på nett som i butikk? Anonym poster: 747b52ac3a39dbd204e25d7d001e2097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #2 Del Skrevet 27. november 2012 Jepp, nettbutikken viser riktig og oppdatert pris Imidlertid hender det at prisene på enkelte smykker ikke er oppdatert i butikkene. Dette hendte med meg engang, jeg ville ha et sølvsmykke med perle i butikken, som var priset til kr 400. Imidlertid så hun i kassa at prisen var økt med 50 kroner da hun slo det inn. Men dette fikk ikke jeg lide for selvfølgelig, og fikk prisen fra butikken Poenget er imidlertid at prisene på internett, er de riktige og oppdaterte. Jeg elsker for øvrig å handle på Bjørklund av Gullsmeder, synes de har mye rimelig og variert Du vil ikke sende link til smykket? :D Anonym poster: 83697ddd78f8a082f2eeb7c832e47bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå