Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med dama i litt over 1år nå. Hun er fantastisk! Jeg elsker henne! Jeg vet det er et sterkt ord, jeg vet hva det betyr! Mange misbruker ordet "elsker", men jeg elsker henne virkelig!

Men, jeg føler ikke akkurat at hun stoler på meg..Jeg har IKKE vært utro eller noe slikt, så jeg forstår ikke helt. Hun spurte meg om jeg likte en annen jente! Jeg svarte nei, og at viss jeg hadde likt en annen jente så hadde jeg ikke vært sammen med henne! Jeg nevnte på at jeg Elsket Henne(dama mi) tidligere her. Jeg har prøvd å tatt opp betydningen av "Jeg elsker deg" Hun sier hun er enig med meg, "du skal ikke misbruke ordet". Men da skjønner jeg ikke. Jeg sier at jeg elsker henne, hvorfor spør hun meg om jeg liker en annen da????

-Hvorfor stoler hun ikke på meg?!

-Hvordan kan jeg stole på henne viss hun ikke stoler på meg?!

-Hvordan få tillit?!

... Jeg føler meg litt som en dust..F.eks vennegjenger, vi er i samme vennegjeng, viss vi har en eller annen diskusjon, og dama mener noe, alle er i mot henne om det. Jeg vil være på hennes side, men ikke viss jeg ikke mener det samme som hun! Jeg er en ærlig person og står for mitt! Men jeg føler hun føler seg "forrådt" på en måte.

(det vennegjeng greiene var bare et eksempel.. Det er Diskusjoner/samtaler generellt)

-Hva tid bør jeg "stille opp for henne" i samtaler, hendelser, diskusjoner..osv?!

Hun spør også spørsmål helt uten videre "går det bra?" "er du lei deg?".

-Kan det bety at hun er redd for å miste meg? at hun tror jeg kommer til å gjøre det slutt?? Prøver hun å vise at hun bryr seg?? Det er leit å si det, men det er litt irriterendes av og til..

Jeg føler meg litt som en dårlig kjæreste når jeg VET at hun ikke stoler på meg, hun føler seg "forrådt", jeg vet ikke om hun elsker meg, vet ikke helt om hun forstår betydningen av "Jeg elsker deg!", da vet jeg ikke!

Dette her plager meg virkelig! Jeg vil virkelig ikke miste henne!

Vær så snill hjelp meg! Svar ordentlige svar! (ikke tullesvar) dette her er om følelser!

-Fortvilet gutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir bedre når du blir voksen.

Anonym poster: 5686a03a9d2bcfbbb3f29b3b0ea739ef

• Liker 2
Skrevet

Hu dama di er slittsom mann :/

Anonym poster: cbf1612b7fefd103c854a5de6c9edc66

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg har dårlig selvtillit og i de dårlige periodene kan jeg lett spørre kjæresten om han har funnet ei ny. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg er så nedbrutt og usikker på meg selv.

Jeg spør han også om det går bra og om han er lei seg fordi jeg vil være hyggelig og fordi han til tider kan virke litt trist.

Snakk med henne, spør om det er noe hun er usikker på, noe hun føler mangler i forholdet osv.

Skrevet

Jeg sier det ikke for å være frekk, men jeg regner med dere er under 20? Er mye mer vanlig å være så usikker da. Dette ordner seg etterhvert, hun trenger nok en del bekreftelse fra deg, så fortsett å gi henne det.

Skrevet

Jeg har dårlig selvtillit og i de dårlige periodene kan jeg lett spørre kjæresten om han har funnet ei ny. Ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg er så nedbrutt og usikker på meg selv.

Jeg spør han også om det går bra og om han er lei seg fordi jeg vil være hyggelig og fordi han til tider kan virke litt trist.

Snakk med henne, spør om det er noe hun er usikker på, noe hun føler mangler i forholdet osv.

Takk for svar!

Det kan godt være det, men jeg vet ikke...

Jeg forstår jo det, men ser jeg virkerlig så lei meg ut hele tiden?? Men jeg forstår at det kanskje er fordi hun ikke vil at jeg skal ha det vondt. Jeg ville jo selvsagt gjort det samme viss hun så lei seg ut! Men det er liksom det at det er ofte, så sier jeg nei, 2 min etterpå så spør hun igjen.

Ja, kan prøve å snakke med henne! ;)

Igjen TAKK for svar! :)

Skrevet

Jeg sier det ikke for å være frekk, men jeg regner med dere er under 20? Er mye mer vanlig å være så usikker da. Dette ordner seg etterhvert, hun trenger nok en del bekreftelse fra deg, så fortsett å gi henne det.

Jeg tar det ikke frekkt! ;) Ja vi er under 20. (16)

Men tror du hun er usikker på meg?? eller seg selv??

Jeg håper nå det!

Andre, vet ikke om du også tenker at når jeg sier det så "tror" jeg at jeg mener det men egentlig ikke gjør det. At jeg Elsker henne. ;)

Det er ikke akkurat så lett å tenke at jeg faktisk kan miste henne! Vi har vært sammen litt over 1 år nå, det er vell egentlig ikke så "kjempe" lenge men det er ganske lenge for meg/oss.

Skrevet

Det blir bedre når du blir voksen.

Anonym poster: 5686a03a9d2bcfbbb3f29b3b0ea739ef

Når jeg blir voksen?? Det hjelper ikke akkurat så mye da, viss vi fortsatt er sammen, da har det nok ordnet seg vil jeg tro ;)

Skrevet

Hu dama di er slittsom mann :/

Anonym poster: cbf1612b7fefd103c854a5de6c9edc66

Det spørs litt hvordan du ser på det ;) alle har jo trossalt noen dårlige perioder i livet, alle kan være litt slitsomme av og til :P

Men ja, det kan være litt slitsomt til tider.

Skrevet

Jeg regner med at hun er usikker på seg selv, men det gjør at hun blir usikker på deg. Så det er egentlig en ond sirkel.

Skrevet

Hvorfor er du sammens med et slikt vrak?

Kom deg ut av det, og finn deg noe bedre. Høres ut som dama de sliter psykisk...

Det kan dessverre ikke du hjelpe henne meg. Send henne til psykolog ;)

Om hun blir bedre så kan dere fortsette.

Snakker i fra egne erfaringer. Jeg har det fantastisk som singel i forhold til hva jeg hadde.

Anonym poster: b88deb9885c0d625f37bd3d1829639d6

Skrevet

Jeg regner med at hun er usikker på seg selv, men det gjør at hun blir usikker på deg. Så det er egentlig en ond sirkel.

Det er det jeg er redd for.. :(

Skrevet

Hvorfor er du sammens med et slikt vrak?

Kom deg ut av det, og finn deg noe bedre. Høres ut som dama de sliter psykisk...

Det kan dessverre ikke du hjelpe henne meg. Send henne til psykolog ;)

Om hun blir bedre så kan dere fortsette.

Snakker i fra egne erfaringer. Jeg har det fantastisk som singel i forhold til hva jeg hadde.

Anonym poster: b88deb9885c0d625f37bd3d1829639d6

Jeg gir nok ikke opp så lett du. Du aner ikke hvor mye hun virkelig betyr for meg ;)

Skrevet

Er det noen som vet hva jeg bør snakke med henne om?!

Vær så snill, jeg trenger hjelp! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...