Gå til innhold

Jeg ønsker meg flere nære venner...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler meg ganske ensom, selv om jeg har samboer. Han er ikke interessert i de lange åndfulle samtalene, hvilket er helt ok, men jeg trenger dem likevel. Har tidligere erfaringer med at andre hunkjønn er de mest engasjerte samtalepartnerne. :wink:

Hvor i all verden skal jeg treffe vanlige jenter som kanskje også er på utkikk etter en ny person å innlemme i livet sitt, som de kan prate med og ha det gøy sammen med?

Har inntrykk av at de fleste har "nok" venner, og ikke er interesserte i å bli kjent med flere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... bor du på en fjellgård i hutti heita, har du et problem. Bor du i byn' er det værre. Folk har så uendelig nok med seg selv. Jeg begynte på et datakurs som jeg har fått høre her på KG er helt ubrukelig. Det er faktisk bedre uten kurs. Der traff jeg en del folk jeg ikke ønsket å være venner med, så enkelt er det ikke. Her på KG er alle sinte på meg.

Hva synes du jeg skal gjøre? Jeg kjenner 4 stk. som nesten aldri har tid.

På Elexia og på de andre treningssudioene finner du sikkert noen du kan bli kjent med. Prøv. Kanskje vi treffes, hvis jeg gidder å begynne.

GOOD LUCK.

Skrevet
Hvor i all verden skal jeg treffe vanlige jenter som kanskje også er på utkikk etter en ny person å innlemme i livet sitt, som de kan prate med og ha det gøy sammen med?

Du kan jo registrere deg her og søke etter brevvenner. Hvem vet.... etterhvert kanskje dere kan treffes?

Lykke til!! :-)

Skrevet

Eller bli med på et KG treff.

Vi er jo hyggelige og liker å prate med andre. Og dessuten kjenner du oss nesten fra før.

Meld deg på et kurs av et eller annet slag. Jeg gikk på keramikk-kurs for et par år siden (faktisk) Det var kjempesosialt.

Og Pedro... jeg hater deg absolutt ikke!!!

Jeg har sikkert vært uenig med deg... men jeg er veldig flink til skille sak og person.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan registrerer man seg som "ønsker brevvenn"?

Jeg har nettopp flyttet til nytt sted, og trenger også å komme i kontakt med litt pratsomme folk.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor bor du? jeg trenger alltid flere venninner jeg

Gjest kamomilla
Skrevet

Kjente meg VELDIG igjen i det du skrev. :blomst_opp:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjente meg også veldig igjen i det du skrev. I tillegg står jeg uten samboer nå, så jeg er stort sett helt alene.

Har forsøkt nettkontakt her inne på KG, men fikk ikke store responsen.

Hadde jeg ikke hatt de nettvennene jeg har, vet jeg ikke hva jeg skulle gjort..

Jeg bor også langt ute på landet, rettere sagt langt inni skogen, og da er det ikke lett å få kontakt med noen..

Vet hvordan du har det :klem2:

Skrevet

Nei, det er ikke så lett å få seg nye venner når man er blitt over 20 ser det ut som. De fleste har nok med seg selv og sine andre venner.... Det er egentlig veldig synd for kan man egentlig få nok venner? Jeg har i allefall alt for få og ønsker meg støtt og stadig et menneske å snakke med, som ikke er min samboer og som ikke er noen av de andre venninnene mine som bor 60 mil unna...

Gjest Poirot
Skrevet

Meld deg inn i en foreing og bli aktiv i styret. Selv ble jeg med i Amnesty da jeg studerte pga et ønske om å kjenne flere, og fremdeles møtes vi i styret/gruppa og går på cafe i ny og ne.

Skrevet

Kan heller aldri få nok venner! Er supersosial... og spontan... I tillegg blir det alltid jeg som spør mine venner om vi skal ta en kaffe etc, men det finner jeg meg i, så lenge de blir med meg! (av og til..)

Men nye venner er ikke lett å finne. Jobben er et bra sted å begynne, men vanskeligere å treffe noen du trives sammen med hvis det er et lite miljø. Her jeg jobber er vi mange, og det gjelder å være tøff nok til å spørre dem jeg liker om å ta en kaffe en dag.

Kurs er også et bra tips i tillegg til andre sosiale aktiviteter der du bor.

Jeg tror det viktigste er å være åpen, prate og ta kontakt selv. Det finnes masse folk der ute som ønsker seg større omgangskrets!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...