Gå til innhold

Er deppa fordi jeg er betatt. Er han interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et svært usammenhengende og fjortislignende innlegg. Håpe noen gidder å lese selv om det ble litt langt!

Hei folkens. Nå har det seg slik at jeg har funnet en perfekt match. Jeg har vært singel i en lengre tid, og er kanskje klar for noe nytt. Jeg har blitt mye såret og avvist i min single periode, og dette gjør ikke nye «eventyr» lettere å begi seg ut på.

Jeg er ei søt jente, og hører ofte fra andre at jeg er pen osv, og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn har aldri vært et problem. Jeg får som regel de jeg peker på, men da blir det som regel på byen der fyll og ONS er i bilde.. Dette er noe jeg er ferdig med, og endelig har jeg truffet noen under normale omstendigheter som jeg gjerne vil ha.

Jeg har blitt kjent med en på samme studie som jeg går. Vi er begge i 20 årene og har noen fag sammens. Og vi har så utrolig mye tilfelles. Vi har samme musikksmak, liker de samme filmene , har samme humor, og har en ekstremt god kjemi. Jeg blir så gla når jeg snakker med han, og han smiler alltid tilbake. Vi har pratet mye sammen på skolen i det siste, han er alltid der jeg er og omvendt. Og folk som sitter rundt oss kan merke at det er noe slags form for kjemi i mellom oss. Møtte han random på byen i starten av fadderuka, da han allerede hadde fått med seg navnet mitt og ga meg en klem. Jeg husket ikke hva han het engang og ble ganske overasket.

Jeg har rett og slett blitt betatt, og jeg pynter meg vær dag når jeg drar til Universitetet osv.. Jeg føler meg som en fjortiZ for tiden da jeg kniser og ikke har styr på livet mitt. Jeg er så betatt at jeg glemmer tid og sted osv. Jeg har innrømt får våre felles venner at jeg har et godt øye til han, og de sier at han faktisk har lyst på ei dame, men han liker at damene tar initiativ... Og han leter etter ei med de samme utdanningsmulighetene som han, så jeg føler jeg er innenfor kategorien.

Jeg er livredd for at jeg overanalyserer, og vil IKKE bli avvist igjen. Derfor er jeg desperat etter å få svar på om han faktisk kanskje kan være interessert i meg. Han går ofte forbi meg og gir meg lange blikk, blikk som varer lengre en 3 sekunder. Jeg har også observert at han ofte ser på meg. Og han setter seg alltid foran meg når vi sitter overfor hverandre slik at han kroppen sin vendt mot meg. Han prøver ofte å være morsom når jeg er med han. Men han gir meg alltid et nervøst og smilende blikk...

Ingen av oss har lagt til hverandre på facebook, da han har sagt til folk at han legger som regel ikke til folk først. Så jeg la han til på facebook og begynte å prate med han.. Jeg ville ikke oppleves som desperat så jeg «latet» som jeg kontaktet han pga skolen og spurte om diverse til eksamen osv.. Samtalen gikk sin gang og vi ble faktisk kjent med hverandre, og han flørtet med meg og virket ganske interessert og glad over at jeg la han til. Når begge avsluttet samtalen så bestemte jeg meg får å ikke kontakte han neste gang, får å se om han gjorde det først. Neste dag kom å han kontaktet meg =) Han brukte samme unnskyldning som meg å spurte om skolen:P Å plutselig ble samtalen lang om alt fra felles interesser til musikk og alt annet. Det virket som han hadde stalket facebooken min og fått med seg hvilken musikk jeg likte, og han pratet om at vi hadde samme musiker som yndlings vokalist.

Etter denne facebook samtalen så har har vært ganske lik meg, han er som en liten fjortis. Vi møtte hverandre i gangen der begge begynte å smile til hverandre, og jeg ble så glad at jeg begynte å le. Det samme gjorde han med et nervøs smil. Dette var skikkelig kleint, vi prøvde å ha en samtale men det ble rett og slett umulig. Vi begynte bare å smile og så på hverandre leeeenge..

Uansett, vi har flørtet, pratet, hadd blikkontakt og tøyset i en lengre periode nå. Men det skjer liksom ikke noe mer. Og samtalene i mellom oss kan ofte bli ganske seriøse og kun handle om skole, jeg er så betatt at jeg blir dønn alvorlig! HAHA

Nå har vi kontakt på skolen som regel vær dag, men ingen har pratet til hverandre på facebook i ettertid. så er jeg usikker uansett, jeg har rett og slett ikke peiling på menn lengre. Noen dager så ser vi bare på hverandre og smiler, mens andre dager prater vi masse. Han kommer ofte bort å setter seg ved meg, det har ikke jeg gjort til han enda... Jeg er rett og slett for usikker!

Hva tror dere? Vær dønn ærlig.. Er jeg totalt blind, er han virkelig interessert. Eller overanalyserer jeg noe jævlig? FAEN!!!!

Setter pris på gode svar fra dere =)

Anonym poster: 5dd8eb8ac9868adcb76b2efa990ba32a

Anonym poster: f56d776f6a6ca416bbfce6e26a7462da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan du trygt hoppe til køys med!

Anonym poster: edef7fb9230db8c0a0225185eea4be1e

• Liker 1
Skrevet

Han tenker sikkert på deg hver gang han runker, men er av den typen som ikke tør ta initiativet med jenter, så han venter på deg.

Anonym poster: af3e8c2f44787ff21dd12ba54b74da42

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ja, han er interessert. Utvilsomt. Litt usikker på deg vil jeg tippe. Han tror nok ikke at du liker han på den måten som du gjør. Der av holder han kanskje igjen for å unngå å selv bli såret i tilfelle vinden plutselig skulle snu for din del.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Han er en usikker mann. Alle varsellampene mine blinker. Har nettopp blitt såret noe så ut av denne verden av den type mann! Han var akkurat sånn i starten, bare at han tok litt mer initiativ. Nå har det vist seg at han er en feig idiot, som i tillegg har holdt meg for narr i flere måneder.

Han der skal du passe deg for. Han er nok en vinglepetter som det dessverre er lett å falle pladasl for, fordi han virker så snill og søt og sjenert.

Nei, fysj! Gå videre, vær singel og hold deg unna mannfolk, de er onde på bunn hele gjengen. Helt seriøst, jeg troller ikke en gang. Er så lei av vonde erfaringer med menn. Lurest å skåne seg selv først som sist.

Poenget er, han virker super nå, om 6 mnd sitter du der med knust hjerte og fatter ikke hva du gjorde galt. Fordi? Du gjorde ikke noe galt! Han er bare en usikker dust som stikker av når han føler at ting begynner å bli seriøst!

Anonym poster: 35a6c1b883ada4b37bd4f4d04b5e702a

• Liker 6
Skrevet

Her er det flere ting som tyder på at han er interessert, du ser de jo selv?

Skrevet

Her er det flere ting som tyder på at han er interessert, du ser de jo selv?

Ja, jeg ser det! Men jeg klarer ikke å innse det... Jeg blir skikkelig glad når dere tror at han faktisk liker meg.. Jeg er bare lei av å være den jenta som alltid tar iniativ, vil at han skal komme til meg nå.. Og er det ikke rart at ingen prater til hverandre på facebook når "begge" liker hverandre... I dag har jeg håpet på at han skulle ha tatt kontakt over face, men det har ikke skjedd. Kan det hende at han tenker det samma om meg?

Skrevet

Han er en usikker mann. Alle varsellampene mine blinker. Har nettopp blitt såret noe så ut av denne verden av den type mann! Han var akkurat sånn i starten, bare at han tok litt mer initiativ. Nå har det vist seg at han er en feig idiot, som i tillegg har holdt meg for narr i flere måneder.

Han der skal du passe deg for. Han er nok en vinglepetter som det dessverre er lett å falle pladasl for, fordi han virker så snill og søt og sjenert.

Nei, fysj! Gå videre, vær singel og hold deg unna mannfolk, de er onde på bunn hele gjengen. Helt seriøst, jeg troller ikke en gang. Er så lei av vonde erfaringer med menn. Lurest å skåne seg selv først som sist.

Poenget er, han virker super nå, om 6 mnd sitter du der med knust hjerte og fatter ikke hva du gjorde galt. Fordi? Du gjorde ikke noe galt! Han er bare en usikker dust som stikker av når han føler at ting begynner å bli seriøst!

Uff da =(

Men jeg liker han så godt. Vil ikke at han skal være en av de drittsekkene! Det kan jo være at han er værdt et forsøk, men jeg er forsiktig.. Men ja, jeg er enig i at han er veldig usikker! Han har jo verdens beste selvtillitt når det kommer til alt annet, men når det gjelder kjærlighet så er han kjempe rar.. Han er faktisk værre en meg.

Gjest brutal mann
Skrevet

Om dette er tegn på at noen er interessert i en så har jeg et hav av damer å velge i... :filer: Jeg tror du kan roe ned tre hakk og ta ting som de kommer.

• Liker 2
Skrevet

Ja, han er interessert. Utvilsomt. Litt usikker på deg vil jeg tippe. Han tror nok ikke at du liker han på den måten som du gjør. Der av holder han kanskje igjen for å unngå å selv bli såret i tilfelle vinden plutselig skulle snu for din del.

Ja, det kan stemme... Men hvordan skal jeg videre gå frem? Jeg vil ikke virke desperat, men få enda bedre kontakt med han. Eller skal jeg bare smile å prate med han å se hva som skjer?

Skrevet

Uff da =(

Men jeg liker han så godt. Vil ikke at han skal være en av de drittsekkene! Det kan jo være at han er værdt et forsøk, men jeg er forsiktig.. Men ja, jeg er enig i at han er veldig usikker! Han har jo verdens beste selvtillitt når det kommer til alt annet, men når det gjelder kjærlighet så er han kjempe rar.. Han er faktisk værre en meg.

Mhm, enten har du truffet en blåkopi av drittsekken min, eller så er det drittsekken min du har truffet.

Jeg ville ventet, latt han tatt all insj, og virkelig tatt babyskritt! La han bevise at han er verdt en dritt, for det er det så godt som ingen av dem som er!

Skrevet

Ja, jeg ser det! Men jeg klarer ikke å innse det... Jeg blir skikkelig glad når dere tror at han faktisk liker meg.. Jeg er bare lei av å være den jenta som alltid tar iniativ, vil at han skal komme til meg nå.. Og er det ikke rart at ingen prater til hverandre på facebook når "begge" liker hverandre... I dag har jeg håpet på at han skulle ha tatt kontakt over face, men det har ikke skjedd. Kan det hende at han tenker det samma om meg?

Hvis ikke han vil ta kontakt, så må du gjøre det. Du får hinte litt frempå og se om han skjønner tegninga.

Skrevet

Jeg er ikke like desperat etter han foran han... Jeg er ganske rolig når jeg er med han;) Men jeg tenker på han hele tiden... Men jeg bør kanskje roe ned litt, og evt se hvordan det går...

Skrevet

Jeg ville ventet, latt han tatt all insj, og virkelig tatt babyskritt! La han bevise at han er verdt en dritt, for det er det så godt som ingen av dem som er!

Og ikke hør på hun her..

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater å hinte... Føler at han bør skjønne at jeg liker han! Jeg smiler til han vær dag, og gir mye av meg selv til han. Magefølelsen er god, men jeg er så syyykt redd for å bli avvist om jeg evt tar mere kontakt.. Jeg tenker slik. Nå har jeg lagt han til på facebook, og jeg har pratet med han + at jeg smiler og snakker med han vær dag.. Hva mere kan jeg gjøre? Jeg tenker slik: Om han synes jeg er tiltrekkende jente med en bra personlighet, da vil han ta kontakt.. Men er redd for at han holder tilbake fordi vi går på samma skole.. Kan jo være at han IKKE ønsker seg dame på samme skole som han skal se vær dag!

Skrevet

Jeg hater å hinte... Føler at han bør skjønne at jeg liker han! Jeg smiler til han vær dag, og gir mye av meg selv til han. Magefølelsen er god, men jeg er så syyykt redd for å bli avvist om jeg evt tar mere kontakt.. Jeg tenker slik. Nå har jeg lagt han til på facebook, og jeg har pratet med han + at jeg smiler og snakker med han vær dag.. Hva mere kan jeg gjøre? Jeg tenker slik: Om han synes jeg er tiltrekkende jente med en bra personlighet, da vil han ta kontakt.. Men er redd for at han holder tilbake fordi vi går på samma skole.. Kan jo være at han IKKE ønsker seg dame på samme skole som han skal se vær dag!

Nettopp! Eller så synes han bare du er en hyggelig jente. Er ikke sikkert han ønsker noe mer. Ro ned egga, før du blir såret.

Vi jenter er alt for innbilske hva signaler fra menn angår. "ooh, han smilte til deg OG svarte på fb, da MÅ han jo ha romantiske følelser for deg" NEI, han må faktisk ikke det. Han er mann, han tenker ikke med huet på toppen.

Skrevet

Det er ikke alltid så stor forskjell på en jente som er hyggelig og vil være venner og en jente som er interessert i noe mer. Det virker som han vil være veldig sikker på hvor han har deg før han tar initiativ (om han i det hele tatt kommer til å gjøre det).

Skrevet

Nettopp! Eller så synes han bare du er en hyggelig jente. Er ikke sikkert han ønsker noe mer. Ro ned egga, før du blir såret.

Vi jenter er alt for innbilske hva signaler fra menn angår. "ooh, han smilte til deg OG svarte på fb, da MÅ han jo ha romantiske følelser for deg" NEI, han må faktisk ikke det. Han er mann, han tenker ikke med huet på toppen.

Ja, jeg vet jeg bør roe ned.. Det er ikke bra å være så betatt som jeg er nå.. Å jeg er jo vant til at "ting" går veldig raskt. Jeg har jo vært på byen og gjort mitt... Derfor er det rart å virkelig være forelsket igjen, jeg blir jo gal av det. Så jeg tar i mot råd som kommer fra dere, og jeg velger derfor å slappe av å ikke stresse noe med det. Liker han meg, så kommer han ettervært.. Jeg skal værtfall ikke gi mer en hva jeg allerede har gjort.

Og en ting til.. Jeg tenkte egentlig å spørre om han ville bli med ut i helga, men det er kanskje for mye... Jeg bør kanskje vente litt med den.. eller? ( Noen på linja som skal arrangere en fest, og de sa jeg kunna ta med han)

Skrevet

Inviter han med ut, men ikke vær så rask med flørtinga. Det verste som skjer om dere blir bedre kjent er vel at dere blir venner. :)

Bruk tida til å bli kjent med han først, så kan du se det an etterhvert om han er verdt å prøve seg på:)

Skrevet

Bare ikke vent for lenge med å ta steget! Har nettopp vært i samme situasjon (jeg er gutt som har vært veldig betatt/tiltrukket av venninna mi de siste månedene) og nå angrer jeg sykt på at jeg ikke var mer frampå og benyttet meg av de anledningene som dukket opp. Pga det nå så har jeg ikke annet valg enn å avslutte vennskapet, og siden jeg har ingenting å tape lenger, skal jeg bare la det stå til og ta konsekvensene.

Bare inviter ham ut på date, finn på noe romantisk sammen og klin til. Er bedre å angre på noe man har gjort enn å ikke ha gjort.

Anonym poster: 25a7e635e0ffd975c3cacf2b1d96a784

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...