AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hei, Har nå funnet "drømmejenten" min. Har aldri pratet med henne, kun sett henne i gangen på skolen. Og hun driver også med de samme aktivitetene som meg. Er blond, nydelig smil, fantastisk klesstil - ja, hun har alt jeg har lett etter. Problemet er hvordan jeg skal komme i kontakt med henne. Ingen av oss er typiske festmennesker, det vet jeg. Har derimot ei god vennine av meg som kjenner henne. Vil det være greit å forhøre meg med venninen min om den jenta? Har aldri hatt problem med å komme i kontakt med jenter før, men har aldri sett ei så vakker jente før! Såg med en gang at det kan være jenta som jeg vil ta et steg videre med etter vi har blitt kjent.. Forhåpentligvis iallfall! Problemet er at jeg har null relasjoner til henne.. Anonym poster: 9bfce74322e570ece41f643bbfad510b
Alopia Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Hehe. Du har aldri pratet med henne - men likevel har hun "alt [du] har lett etter"?^^
AryaUnderfoot Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Haha, så organisert av deg. Har nå funnet drømmejenten min - Check Hente skjortene på renseriet - Check Kjøp melk og dopapir Lever kvartalrapporten Jeg tror ikke det kan skade å snakke med venninna di, så lenge du kjenner henne godt nok til å vite at hun ikke løper til denne jenta og sier "Han Arild er sååå keen på deg ass". Forhør deg litt, eller, enda verre, ta kontakt med henne selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå