animelona Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Har pleid å lage pakkekalender til barna, men i år har jeg tenkt at noen av "pakkene" skal bestå av aktiviteter! Stua er allerede overfylt av leker, og jeg synes det blir for mye rett og slett.... Har 3 barn så det blir ganske mange pakker Noen som har gjort dette før? Og hva slags aktiviteter gjorde dere? Til nå har jeg kommet på: - Lage trolldeigfigurer (de elsker det men er ikke ofte jeg har tid til å hjelpe de) - Tur på kino og se Reisen til julestjernen - Lage pepperkakehus - Brettspillkveld Sliter med å komme på noe mer og nå begynner det å haste... Flere forslag mottas med stor takk!
Fru Kokosnøtt Skrevet 28. november 2012 #2 Skrevet 28. november 2012 *Dra å gå på skøyter *Lage snømann *Hvis jenter -hjemme spa med neglelakk og ansiktsmaske *Filmmarathon *Piknikk i stua *Hjemmelaget iskrem *Dra på julemarked *Finne eget juletre *Skrive julekort til besteforeldre *Være frivillig / donere klær el leker
animelona Skrevet 28. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2012 Åh, takk Nå begynner listen å fylle seg opp her
999 Skrevet 28. november 2012 #4 Skrevet 28. november 2012 Bake pepperkaker Pynte pepperkaker Ake Lese et juleeventyr Hvor gamle er barna dine, det gjør det litt lettere:)
Munchlax Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Jeg har ingen forslag selv, men vil tips deg om denne artikkelen som stod i Aftenposten for noen dager siden. Teller ned med aktiviteter
Gjest linsina Skrevet 28. november 2012 #6 Skrevet 28. november 2012 Ååå, så koselig dette hørtes ut! Kjente jeg ble skikkelig glad inni meg og fikk veldig julestemning av tanken på å gi slikt i kalenderen til barna Dette skal jeg definitivt ta med meg videre til den gangen jeg får barn.
Gjest Rebekka Skrevet 28. november 2012 #7 Skrevet 28. november 2012 Sånn julekalender blir det på min familie i år også :D Barnas største ønske var vist "julebrus til frokost", som en av julas aktiviteter Denne julebloggen har 24 gode tips, ja det blir vist en aktiv advent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå