Gå til innhold

Tror jeg passer best i et forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker noen ganger at jeg kun passer å være i et forhold. Jeg er 20 år, har hatt et par sjanser til å ha ons, men har ikke tatt de. Jeg tror jeg er for følsom til å ha det, at det kun vil føre til at jeg utvikler følelser for jenta eller iallefall vil noe mer med jenta enn kun sex en gang. Jeg har heller aldri vært i et forhold, så kan jo ikke si dette med 100% sikkerhet, men det er noe jeg tror. Så enten vil jeg finne ei jente (forhåpentligvis snart) eller så ender jeg opp alene. Flere som har det slik?

Anonym poster: 0bd9d2c45bb39f3b27fd846482fcc32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er jente, men jeg har det på samme måte :) Har aldri hatt en ons eller bare rotet med noen uten å få følelser.. Jeg utvikler følelser alt for lett og knytter meg til folk.

Jeg er i et forhold nå, men han er min første og forhåpentligvis siste jeg ligger med.

Jeg tror nok ikke at du ender opp alene :) Synes det du forteller er en veldig god egenskap, at du er en kjærlig person som bryr seg om mer enn bare sex :) Det er sjeldent i våre dager.

Edit: Skrivefeil :)

Endret av Rosadotten
Gjest proteinet
Skrevet

Du er 20 år, du ender ikke opp alene fordi du ikke finner deg kjæreste nå. ONS er ikke for alle.

• Liker 1
Skrevet

Du er 20 år, du ender ikke opp alene fordi du ikke finner deg kjæreste nå. ONS er ikke for alle.

"Det si'r hun for å trøste deg," sa de som stod omkring.

"For du er bare 20 år og skjønner ingenting."

Skrevet

når du er 50 kan du begynne bekymre deg for å ende opp alene.

Anonym poster: 896f2dcdb5fa49b4c0a0aea867ba8e90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...