AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Tenker noen ganger at jeg kun passer å være i et forhold. Jeg er 20 år, har hatt et par sjanser til å ha ons, men har ikke tatt de. Jeg tror jeg er for følsom til å ha det, at det kun vil føre til at jeg utvikler følelser for jenta eller iallefall vil noe mer med jenta enn kun sex en gang. Jeg har heller aldri vært i et forhold, så kan jo ikke si dette med 100% sikkerhet, men det er noe jeg tror. Så enten vil jeg finne ei jente (forhåpentligvis snart) eller så ender jeg opp alene. Flere som har det slik? Anonym poster: 0bd9d2c45bb39f3b27fd846482fcc32c
Rosadotten Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 (endret) Jeg er jente, men jeg har det på samme måte Har aldri hatt en ons eller bare rotet med noen uten å få følelser.. Jeg utvikler følelser alt for lett og knytter meg til folk. Jeg er i et forhold nå, men han er min første og forhåpentligvis siste jeg ligger med. Jeg tror nok ikke at du ender opp alene Synes det du forteller er en veldig god egenskap, at du er en kjærlig person som bryr seg om mer enn bare sex Det er sjeldent i våre dager. Edit: Skrivefeil Endret 29. november 2012 av Rosadotten
Gjest proteinet Skrevet 29. november 2012 #3 Skrevet 29. november 2012 Du er 20 år, du ender ikke opp alene fordi du ikke finner deg kjæreste nå. ONS er ikke for alle. 1
Gjest Summers Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Du er 20 år, du ender ikke opp alene fordi du ikke finner deg kjæreste nå. ONS er ikke for alle. "Det si'r hun for å trøste deg," sa de som stod omkring. "For du er bare 20 år og skjønner ingenting."
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 når du er 50 kan du begynne bekymre deg for å ende opp alene. Anonym poster: 896f2dcdb5fa49b4c0a0aea867ba8e90 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå