AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg ønsker å hjelpe kjæresten min med å få en kulere stil. Han er 29 år, 175 cm, har litt smale skuldre, men stor mage. Ellers er kroppen hans greit proporsjonert. Litt overvektig er han, pga magen. Husker ikke hvor mye han veier.... Han ønsker ikke å stikke seg ut for mye. Men trenger en kulere stil. Jeg tenker at han kan få opp selvtilliten litt med bedre stil, og han er enig i det. Pluss at jeg tror det kan være bra for forholdet vårt, at jeg finner han mer attraktiv. Hovedsaklig tenker vi på vinterjakke, og en slags veske. Han må også bruke lue, (dessverre....) så trenger tips til en som ikke ser så altfor verst ut. Han har et pent ansikt, og skjegg. Litt kraftig ansikt. Penger er ingen begrensning. Kom gjerne med tips og linker, hvis noen vil hjelpe meg litt Jeg er ganske flink med klær og stæsj til meg selv, men syns det er vanskelig til menn, spesielt til denne mannen pga den store magen, at han MÅ bruke lue, og at han ikke vil skille seg ut..... (Han holder forresten på å gå ned i vekt, men erfaringsmessig fortsetter magen å være for stor for resten av kroppen hans uansett vekt) Anonym poster: a4b76a7e2e7975b2fea848cb0979f64b 1
Pene sko... Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 (endret) Det finnes så mange jakker. Skinnjakke, duffelcoat/Monty-coat, Harrington (sommer), quilted, losjakke, tykk oilskin, bomberjacket, trenchcoat, parkas, osv. Skal det være jakke som fungerer mest til dagligdagse gjøremål eller snakker vi en lang frakk for å beskytte arbeidsdressen? Arbeidsveske antar jeg? Du kan sjekke ut klassikere fra Mulberry, LV og Hermes som en start. Har du et eksempel på hva du ser på som en kul stil? Endret 27. november 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 shop.mr-x.no Herreklær stormote 2-8xl Anonymous poster hash: 7c86e...773
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 rockdenim.no har en del herreklær. Anonymous poster hash: f3dd0...7e5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Han vil ikke heller gå med hatt enn en døll lue? Anonymous poster hash: c652f...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå