Gå til innhold

Seksuelle fantasier...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Det snakkes så mye om seksuelle fantasier, at det er så vanelig osv. Må ærlig innrømme at jeg ikke har disse veldig fantasiene. Føler meg nesten litt unormal. Nå er sikkert mange så tenker; hun er ung og uerfaren. Vil bare si at NEI! det er jeg ikke. Det har ikke med det at jeg ikke har lyst, for det har jeg, virkelig, men det er på grunn av situasjonen der og da. Synes det er litt vanskelig, føler meg sikke på min elskede å har snakket med ham om det, men det kom liksom ikke noe særlig ut av det...

Vet ikke helt hvor jeg skal ta fatt, for jeg tror nok at disse fantasiene er "bra" for selve sexlivet, iden forstand at det sprites opp litt. Men jeg klarer liksom ikke å sette meg ned å prøve å tenke på noe som er opphissende...blir liksom litt rart å skulle tvinge seg til det- det må vel komme naturlig?

Noen som føler det på sammen måte eller har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hadde samme problem selv; er ikke konservativ eller uerfaren, men fantasier og forsøk på å tenke meg til opphisselese fungerer ikke for meg. Det som derimot gjør susen er erotiske noveller....

Du finner tusenvis av dem på http://www.jenteportalen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde samme problem selv; er ikke konservativ eller uerfaren, men fantasier og forsøk på å tenke meg til opphisselese fungerer ikke for meg. Det som derimot gjør susen er erotiske noveller....

Du finner tusenvis av dem på http://www.jenteportalen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Anonymous

Jeg hadde heller ingen seksuelle fantasier før selv om jeg på ingen måte oppfattet meg som snerpete. Desverre var ikke seksual livet helt himmelsk heller selv om jeg opfattet det som greit dengang.

Det begynte med at en gang vi var på sydenferie så fikk jeg en helt utrolig oppvarning av en lokal kelner.... ja han ville sågar være med meg hjem på hotellet, men jeg sa at da tror jeg barna vil våkne og mannen min som sitter der og passer dem sikkert vil bli sur....

Når jeg kom på rommet (alene) fortalte jeg episoden til mannen min, og selv om det var helt uaktuellt å gjennomføre det han foreslo så var det litt pirrende også. Da slokket han lyset og sa, kan du ikke late som han fortsatt er med deg da.... Det ble en helt utrolig oplevelse, og siden har vi hatt seksuelle fantasier som VIRKELIG får sexlivet til å ta av.

Nå har jeg nesten det motsatte problemet- selv om vi er helt åpne om at det jo bare er fantasi så da er det lov..., så tenker jeg noen ganger: "Nei det kan jeg ikke si"

Egentlig litt Pusekatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jenteportalen har jeg aldri hørt om... men det er ihvertfall ganske mange noveller på erotikknett.no

Akkurat hvor mange aner jeg ikke, men det er noen 100 i forskjellige kategorier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...