KittyCat1 Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hei jeg er ei jente på 18. Typen min er utro mot meg hele tia og han innrømmer det ikke.. jeg vil gjerne få han til å innrømme det, men vet ikke åssen.. Vi har vært sammen ca et år nå, og det ha pågått helt fra begynnelsen av, det virker ikke som han har dårlig sannvittighet for det en gang, å jeg har sakt jeg kan tilgi han å alt bare han innrømmer det.. men han nekter for alt.. det er ikke en person han ligger med, det er mange folk han kanskje bare finner på byen , og xene han sine eller bare noen han kjenner.. å jeg skjønner meg ikke på han åssen han tenker åssen han greier det ? å jeg vil egntlig få d ut noen sted så jeg får det ut her, å kanskje noen kommer med noen tips. jeg har prøvd mange ganger å gå i fra han, men er så svak for han.. han er veldig flink til å vinne meg tilbake.. og xen har sakt han var sånn men helt i begynnelsen når jeg møtte han å hun sa det, trodde jeg ikke på hun.. men så fant jeg ut at d var sant alt hun sa, av egen opplevele.. han har vært voldelig til tider, men har han sluttet å være sånn som han var nå han har ikke vært orgentlig voldelig på mange månder så d er lism bare utro greiene igjen som jeg vil han skal slutte med ! I begynnelsen forklarte han seg selv som den drømme typen.. at han var bare snill, var ikke utro, var ikek voldelig, viste jenta han var sammen m alt kjærligheten gjore alt for jenta han var sammen m, og at han ikke løyv sa han.. åsså sa han at det var de som var utro mot han, slo han osv.. men d viste seg til å være motsatt.. og jeg greier ikek gå i fra han.. så jeg prøver å fikse han på en måte.. å jeg føler meg bare knekt å ødelagt inni meg. å når jeg er så lei meg klikker jeg avogtil å bare skriker å lager kaos.. jeg vil bare han skal være den han sa han var.. å han har jo stoppe å være så voldelig så tror dere at han kunne stoppa å være utro også? Han viser at han bryr seg mye lism, men når er utro elr har tenkt å være m noen jenter viser han at han ikke bryr seg.. han kan få meg til å virkelig føle meg elsket.. men åsså han kan få meg til å føle meg som at ikke jeg er verdt en dritt for han så d er veldig forvirrans! å trenger bare råd.. vet jeg burde gå i fra han, men jeg greier ikke (((
langbein86 Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Jo du må gå fra han, finn deg en ordentlig gutt som elsker deg og som ikke er utro. Jo før jo bedre, uansett hvor vanskelig det er. Du er bare 18 år og har hele livet foran deg. Du kommer aldri til å bli lykkelig med denne gutten. Snakk med venninner og familie så du har litt støtte underveis. Lykke til:) 16
Gjest annemor30 Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Dump han og ofre han ikke en tanke mer! 7
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Han høres ikke ut som om han er mye å samle på.
Kakemami Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Uff.. Du piner deg selv med denne gutten. Han elsker deg ikke, om han er utro gang på gang. Og at han slår(har slått)? ALDRI bli sammen med enn sånn mann. Man skal ikke slå uansett! Men ja, så er du veldig ung, og det er nok en annen fisk i havet som kan få deg til å føle deg elsket :-) 5
Sign Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Hvis du vet at han er utro, hva er vitsen med å tvinge fram en tilståelse? Mener du virkelig at du da rett og slett skal tilgi han og gå videre? Og hver gang i framtiden når han er utro så er det bare for han å innrømme det, så tilgir du? Kjære deg, det er faktisk ikke så enkelt. Hvis du elsker han og dermed selvsagt ikke ønsker at han skal være med andre, så kommer dette til å ete deg opp innenfra. Du kommer til å få det stakkars hjertet ditt knust gang etter gang. Gjør deg selv en tjeneste, finn deg en kjæreste som har respekt for deg, elsker deg og som ikke har sex med andre. Det fortjener du. 6
Britt Banditt Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Er det virkelig sånn du ser for deg å ha det resten av livet? Ikke? Nei, da kaster du bare bort verdifull tid på han. 4
anora Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Dere har ingen fremtid sammen, gjør det slutt. 2
-Ishtar- Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Det er nok ikke så lett å være i din situasjon ts. Kanskje er dette den første store forelskelsen du opplever, og jeg tror nok på det at han er flink til å snakke for seg og overtale deg til å tro på ham. Det finnes mange menn som vet å si de rette tingene, og den fellen kan man gå i uansett hvor gammel man er og hvor man er i livet. Du er ung og er nok rådvill om hva du skal tro og hvordan gripe fatt situasjonen. Når man er 18 år, skal man ikke ha det slik du har det nå(ikke at noen skal ha det slik, men dere skjønner..) Du er i din "prime", du er ung og har hele livet ditt foran deg. Tenk godt igjennom at de valgene du tar nå vil kunne ha stor betydning for resten av livet ditt. Som en litt eldre og mer erfaren kvinne kan jeg si deg at de færreste menn endrer seg, og gjør de det er det fordi de blir voksen og/eller virkelig går inn for det. Det beste rådet jeg kan gi deg er hva ville du ha sagt til bestevenninna di om hun kom og betrodde seg til deg om det du har fortalt her til oss? Hvilke råd ville du gitt henne? Ville du likt at noen du var glad i ble behandlet på denne måten? Du fortjener bedre, og jeg håper at du kan være glad nok i deg selv til å se realiteten og hva du kan få sammen med en god mann, istedet for dette misbruket med en egoist som slår og sårer deg... Klem 6
Gjest Milla Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Dump den fyren! Jeg vet det kan være vanskelig, og jeg har vært i nesten samme situasjon som deg, og det er ikke verdt det engang.. Finn en som faktisk fortjener deg!
Hanna! Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 Jeg har en kur som GARANTERT kurerer utroskap! Har tenkt lenge og har løst "gåten", hvordan du kan få enhver mann fra å være utro: slå opp, er dere ikke sammen, kan han ikke svikte deg 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 Folk flest dumper kjæresten hvis vedkommede er utro én gang. At du sitter her og sutrer og aksepterer å bli tråkket på, istedet for å pakke sakene dine og reise fra ham, er temmelig absurd. Forumtroll? Anonym poster: 9d0e1038c276b61388d0555c29f1d95f 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 Folk flest dumper kjæresten hvis vedkommede er utro én gang. At du sitter her og sutrer og aksepterer å bli tråkket på, istedet for å pakke sakene dine og reise fra ham, er temmelig absurd. Forumtroll? Anonym poster: 9d0e1038c276b61388d0555c29f1d95f Fikk du med deg at TS var 18? Kanskje roe litt ned, eller? Anonym poster: 75a0a3681ac120c8e99df2c8fae15af6 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 Les det Ishtar har skrevet og les det mange ganger. Stakkars deg, du er bare 18 år, har nettopp begynt på voksenlivet, du har det veldig vondt nå, og det er vanskelig å gå ifra en gutt du er så glad i, men du vil få det så mye bedre med en annen gutt, en som elsker deg og er snill med deg, du fortjener ikke å ha det sånn. Gjør det slutt med ham nå, for det vil ikke bli bedre når han har holdt på så lenge.Snakk med venninnene dine, la de hjelpe deg til å komme over denne gutten, det er jeg sikker på de gjør. Gjør det slutt med ham nå, han vil ikke forandre seg og sånn kan du ikke ha det lenger, ikke sant? Anonym poster: b6200c709c0f37f7a3d7021bc39a4823 3
Strixvaria Skrevet 27. november 2012 #15 Skrevet 27. november 2012 Fikk du med deg at TS var 18? Kanskje roe litt ned, eller? Anonym poster: 75a0a3681ac120c8e99df2c8fae15af6 Utroskap har ingen aldersgrense - det er uakseptabelt uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #16 Skrevet 27. november 2012 Fikk du med deg at TS var 18? Kanskje roe litt ned, eller? Anonym poster: 75a0a3681ac120c8e99df2c8fae15af6 Man trenger ikke å være dum i hodet fordi man er 18. Jeg hadde aldri godtatt om kjæresten min var utro når jeg var 18 år og ingen av de venninnene mine som opplevde det godtok det heller. Anonym poster: 254556d8af37944d6f207a54de0a72fe 3
Steinar40 Skrevet 27. november 2012 #17 Skrevet 27. november 2012 Så lenge du aksepterer at han er utro, så kommer han til å fortsette med det, TS. Og du aksepterer altså at han er utro. 5
TheHairyToothfairy Skrevet 27. november 2012 #18 Skrevet 27. november 2012 hvis han er notorisk utro, så er han ikke typen din - ganske enkelt. han er timeshare. 6
Gjest gressløk Skrevet 27. november 2012 #19 Skrevet 27. november 2012 Spørsmålet her er vel ikke hvordan han greier det, men hvordan du greier å ikke gå? Han tror jo at han kan oppføre seg sånn, siden du fortsatt er der, på tross av oppførselen hans. Du er enda veldig ung. Dropp han og konsentrer deg om de som faktisk vil være med deg, og bare deg.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #20 Skrevet 27. november 2012 Man trenger ikke å være dum i hodet fordi man er 18. Jeg hadde aldri godtatt om kjæresten min var utro når jeg var 18 år og ingen av de venninnene mine som opplevde det godtok det heller. Anonym poster: 254556d8af37944d6f207a54de0a72fe Men det går an å ha takhøyde for at unge mennesker gjerne er usikre på seg selv og ikke helt har funnet stemmen sin i et forhold. Mange faller hardt første gangen di får en type, og ingen bør si at man er dum i hodet eller idiot fordi man tar et annet valg enn ts. Gå en mil i noen andres sko and all that.... Anonym poster: 75a0a3681ac120c8e99df2c8fae15af6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå