AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg er så ufattelig glad i kjæresten min, og jeg virkelig hater å se at hun har det vondt. Men jeg aner ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe, og det gjør meg rett og slett sint og fortvilt. Hun står opp 6 hver morgen til tross for at hun nesten ikke sover om natta. Kommer ikke hjem før rundt 17 og er dødssliten. Har flere prøver i uka og lekser opp til ørene. Selv er jeg ferdig på skolen og jobber. Føler meg skikkelig dritt fordi hun må ha det så jævlig mens jeg har det fint og flott. Jeg savner henne noe sinnsykt i ukedagene frem til vi kan treffes i helgene. Hun gråter stadig og ser ned på seg selv, til tross for at hun gjør det kjempebra på skolen. Hun er utrolig vakker og jeg gir henne komplimenter hele tiden for dette (klarer bare ikke la være) men virker ikke som om hun tror på hva jeg sier siden hun har fått for seg at hun ser rar og stygg ut av en eller annen grunn. Alt dette gjør at hun har det skikkelig dårlig, og jeg har så inderlig lyst til å hjelpe henne men jeg vet ikke hvordan. Huff, dette ble et utrolig rotete innlegg men måtte bare få ut noen av følelsene mine Anonym poster: 6807f3a8e71c166bd63c6b46eb541d40 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Jeg kjenner meg veldig godt igjen, bare fra kjæresten sin side. Vis henne at du er der for henne, send henne meldinger om at du tenker på henne og få henne til å forstå at den hektiske hverdagen hennes ikke sliter på forholdet. Anonym poster: 8974f348db134be4dd5fbc41abdff72f 1
Bernardette Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Hva i all verden er spesielt med å stå opp klokken seks hver morgen og være hjemme fem på ettermiddagen? Finnes det egentlig voksne mennesker med kortere dager enn det? 1
XMelissax Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Så koselig at du vil hjelpe henne Jeg hadde syntes det hadde vært søtt om kjæresten min viste meg det du skrev! Det var så koselig Men vis at du er der for henne, fortsett med å gi henne komplimenter og prøv å gjøre noen romantiske ting i helgene når du er med henne! Det settes pris på i en ellers veldig hektisk hverdag. Funker ihvertfall på meg!
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Jeg kjenner meg veldig godt igjen, bare fra kjæresten sin side. Vis henne at du er der for henne, send henne meldinger om at du tenker på henne og få henne til å forstå at den hektiske hverdagen hennes ikke sliter på forholdet. Anonym poster: 8974f348db134be4dd5fbc41abdff72f Gjør det hele tiden men virker ikke som at det er hjelper. :/ Anonym poster: 99edb573209ce3fe8476ce619488b932
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Hva i all verden er spesielt med å stå opp klokken seks hver morgen og være hjemme fem på ettermiddagen? Finnes det egentlig voksne mennesker med kortere dager enn det? Jeg skrev da aldri at det var noe spesielt med det. Og ja, mine dager er kortere enn det. Anonym poster: 99edb573209ce3fe8476ce619488b932
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 Så koselig at du vil hjelpe henne Jeg hadde syntes det hadde vært søtt om kjæresten min viste meg det du skrev! Det var så koselig Men vis at du er der for henne, fortsett med å gi henne komplimenter og prøv å gjøre noen romantiske ting i helgene når du er med henne! Det settes pris på i en ellers veldig hektisk hverdag. Funker ihvertfall på meg! Tror hun bare blir sur og lei seg hvis jeg viser henne dette egentlig. Skal prøve å gjøre litt fler romantiske ting, har du noen forslag? Jeg bor fremdeles hjemme så har ikke hus for meg selv :/ Anonym poster: 99edb573209ce3fe8476ce619488b932
XMelissax Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Tror hun bare blir sur og lei seg hvis jeg viser henne dette egentlig. Skal prøve å gjøre litt fler romantiske ting, har du noen forslag? Jeg bor fremdeles hjemme så har ikke hus for meg selv :/ Anonym poster: 99edb573209ce3fe8476ce619488b932 Nja, ta henne med på kino, kjøp blomster med ett søtt kort på, planlegg noe for bare dere to, også er det skikkelig koslig med små post it lapper med søte ord før kjæresten drar på butikken eller noe men dere er vel med hverandre hele helga, kanskje, så det er vel litt greiere eller lettere om man bor sammen.. Men ja, lei en fin film du vet hun liker, pg bare finn på noe hyggelig du vet hun vil like kanskje hun bare trenger å slappe av i armkroken din?
kaprifolen Skrevet 28. november 2012 #9 Skrevet 28. november 2012 (endret) Han som nå er mannen min, skrev små lapper han gjemte rundt omkring før han dro etter en helg sammen! Da fant jeg lapper på tannbørsten, i bestikkskuffen, på puta, i smøret, under fjernkontrollen, i en jakkelomme, oppå skittentøyet inni bodet, og flere plasser! Brukte vel hele uka på å finne alle! Kanskje dere kan ta en avslappende kveld, sove sammen (legge dere tidlig), også kan du følge henne til skolen? Om det passer med din jobb, kan du jo overraske henne utenfor skolen en dag også, ta med to take away-varmdrikker og følge henne hjem? Snill kjæreste du er! Endret 28. november 2012 av kaprifolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå