AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Kunne du vert sammen med en fyr som er 25 og fortsatt er jomfru? Han er en kjempe finn gutt både utvendig og innvendig, og han mangler heller ikke jenter så jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor han er jomfru.. Kansje han ønsker å finne den riktige først, og det er jo bra det! Men alikevell så plager det meg litt, at han ikke har gjort det før.. Jeg vet ikke hvorfor, og det er kansje teit av meg? Jeg er litt forsiktig selv og trenger ett lite push av menn når det gjelder sex.. Men jeg liker når menn skriver en litt dirty sms og ikke er så altfor sukkersøte. Og ettersom han her ikke har jort det før, så vet han jo ikke hva han driver med, noe som plager meg litt.. Vi har bare kysset og kost litt (ikke seksuelt) hvis det har noe å si. Men han kommer snart hjem fra ferie så da skal vi kose oss med gløgg og slikt. Som sagt så er han kjempe fin, perfekt kropp og er så utrolig snill og grei! Så det irriterer meg noe helt sinnsykt at jeg skal plages av dette.. (kan også nevne at jeg ikke er så veldig erfaren i sex heller, så kansje jeg føler jeg trenger en som kan lære meg?) Anonym poster: cfd387cd30f4f191dfb42177ab2057f1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Kanskje. Mest sannsynlig vil han være altfor forskjellig fra meg, og forholdet ville ikke fungert. Det å være jomfru i seg selv er ikke noe feil, men jeg hadde nok lurt på hvorfor han var det. Anonym poster: 660e01cb6bc27ecc4b079a02e1343138
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Hvis du ikke er så erfaren selv så må jo dere være en bra match. Hvorfor ikke lære opp hverandre? Ingenting er bedre enn det. Anonym poster: 660e01cb6bc27ecc4b079a02e1343138 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Jeg tror ikke det er noe galt med han. Jeg har kjent han i snart 3 år, og alle våre felles venner har bare gode ting å si om han. Jentene digger han osvosv, han er bare så.. forsiktig? Og jeg føler meg så utrolig teit når DET plager meg liksom.... Anonym poster: cfd387cd30f4f191dfb42177ab2057f1
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Du får legge ut et bilde av han så kan vi bedømme om han er god nok for deg.
Gjest Darthoven Skrevet 27. november 2012 #6 Skrevet 27. november 2012 Jeg var sucky sucky jomfru på 23 da jeg møtte dama mi. Jeg var selvsagt helt håpløst nørd i starten, men tok bare et halvt år før jeg peisa på, og fikk dessuten kåringen; "Den beste elskeren jeg har hatt". Den har jeg vunnet 5 år på rad nå! Om fyren er jomfru eller ikke har ingenting med at han er "sukkersøt" å gjøre. Finnes en GOD del jomfru menn som sitter å runker til gangbangs, "fuck my mother", anal strap on og dirty asian teens pissing in eachothers face while vomiting inside their asses. 1
Notisblokk Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 (endret) Glemte å trykke anonym.. haha.. håper ikke han er her inne da.. Men hvordan kan vi gå frem uten at det skal bli rart og uten at jeg kansje må ta "hele" styringen? Endret 27. november 2012 av Notisblokk
Gjest Linaria Skrevet 27. november 2012 #8 Skrevet 27. november 2012 Jeg datet en mann på 25 en gang som var jomfru. Han var så fantastisk søt og smart og snill, men ganske sjenert, og var så flau da han sa det. Jeg var ganske vilter på den tida, så det ble ikke oss (vi lå ikke sammen heller, så kan være han fortsatt er jomfru), men vi hadde noen utrolig koselige dater. Jeg vet ærlig talt ikke hvorfor han var jomfru. Jeg tror det er mange som opplever at det bare ikke skjer. Det kan være de ikke er så glade i utelivet og ONS og da dukker muligheten ikke opp så ofte. Trenger ikke være noe galt.
Gjest Gunfreak Skrevet 27. november 2012 #9 Skrevet 27. november 2012 Glemte å trykke anonym.. haha.. håper ikke han er her inne da.. Men hvordan kan vi gå frem uten at det skal bli rart og uten at jeg kansje må ta "hele" styringen? Det tok 3 omganger i senga fra jeg var jumfru til jeg ga henne "den beste sexen i mit liv" For det fleste kommer det naturlig.
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #10 Skrevet 27. november 2012 Det tok 3 omganger i senga fra jeg var jumfru til jeg ga henne "den beste sexen i mit liv" For det fleste kommer det naturlig. Men er du grei eller er det bare noe hun sier?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. november 2012 #11 Skrevet 27. november 2012 Men er du grei eller er det bare noe hun sier? Ganske sikker på at hun mener det, som sagt, det hele kom veldig natrulig for meg. Det var jo ikke 100% smertefritt de første gangene, mye prestasjons angst osv. Men det gikk 1000 ganger bedre enn jeg hadde trodd det skulle gå oppe i hode mitt.
Hanna! Skrevet 27. november 2012 #12 Skrevet 27. november 2012 Jeg hadde en kjæreste som var jomfru på 22. Han var dritkjekk, hyggelig, smart og spennende. Men han hadde ikke hatt noen ordentlig kjæreste før meg, bare korte ting, hadde ikke lyst til å "bare gjøre det". Det telte positivt for meg, følte meg jo litt spesiell. Men han var klønete først, det er ikke å komme utenom. Jomfrugutter trenger ikke være noe mindre kåte eller ville, men tror at den viktigste forskjellen på jomfruer og de med erfaring er at hvertfall min kjæreste, trodde han måtte være veldig, veldig forsiktig med meg. Nå er jeg trang, så måtte gå litt forsiktig fram, men jeg tror ikke helt han turte å spille rollen som seksuelt vesen. Det var et problem for meg, men er nok bare i starten. Det jeg gjorde, som jeg syntes hjalp var å bytte på å være veldig frampå og så veldig bakpå. du må vise ham at du VIL ha sex med ham, si hva du liker, være trygg på deg selv, sug ham på kjøkkenet hvis du føler for det eller bit ham lett i nakken på forelesning. Men jeg ville ikke ta alt iniativ, liker å føle meg litt maktelsesløs (i beste mente betydning), så når han for eksempel faktisk var frampå så ga jeg veldig etter, viste at jeg likte det, men mer på en uskyldig/betatt måte, lot ham bære meg, lot han styre tempoet, ga etter med andre ord. Men nå må det sies at han kjæresten min ikke var så flik til å snakke om referanser osv, for ellers er jo det er veldig grei vei å gå. Spørre hva han liker, si hva du liker, i en flørtete tone da, ikke sånn "familiemøte". 1
Hanna! Skrevet 27. november 2012 #13 Skrevet 27. november 2012 Det tok 3 omganger i senga fra jeg var jumfru til jeg ga henne "den beste sexen i mit liv" For det fleste kommer det naturlig. Det tok ikke lange tida! Skikkelig sexgud du! Eller mulig hun hadde hatt dårlig sex før?
Gjest Gunfreak Skrevet 27. november 2012 #14 Skrevet 27. november 2012 Det tok ikke lange tida! Skikkelig sexgud du! Eller mulig hun hadde hatt dårlig sex før? Godt mulig, det kan jeg ikke si noe om
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #15 Skrevet 27. november 2012 Min mann var 25 og jomfru da vi møttes.. Tok ikke lange tida før det ble heftig og for han lå det veldig naturlig. Han var forøvrig jomfru etter eget valg, og jeg er ikke hans første kjæreste. Anonym poster: 5de190091adc44a4ef730d04efbd5fad
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #16 Skrevet 27. november 2012 (endret) Ganske sikker på at hun mener det, som sagt, det hele kom veldig natrulig for meg. Det var jo ikke 100% smertefritt de første gangene, mye prestasjons angst osv. Men det gikk 1000 ganger bedre enn jeg hadde trodd det skulle gå oppe i hode mitt. Respekt! Men tror ikke alle er like naturtalent(ser selvsagt bort i fra oss to) Endret 27. november 2012 av Summers 1
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #17 Skrevet 27. november 2012 Min mann var 25 og jomfru da vi møttes.. Tok ikke lange tida før det ble heftig og for han lå det veldig naturlig. Han var forøvrig jomfru etter eget valg, og jeg er ikke hans første kjæreste. Anonym poster: 5de190091adc44a4ef730d04efbd5fad Men hva var greia med forrige kjæreste?
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. november 2012 #18 Skrevet 27. november 2012 (endret) - Endret 16. januar 2013 av Uanonymbruker 1
Notisblokk Skrevet 27. november 2012 #19 Skrevet 27. november 2012 Jeg elsker jomfruer! Synd det er så langt mellom dem når man begynner å dra på åra Kan jeg spørre om hvorfor?
Gjest Summers Skrevet 27. november 2012 #20 Skrevet 27. november 2012 Jeg elsker jomfruer! Synd det er så langt mellom dem når man begynner å dra på åra Ikke så rart om du tar alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå