Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg tulla smått nå, jeg dytta pc skjermen hans ned for å slå den av. Så tok han fingeren inn under pc'en for å holde den opp. Han klarte da å sprekke opp skjermen så hele dataen ble ødelagt. Er en ganske ny bærebar pc.. Bør jeg betale for ny til han nå da? Selv om hans finger ødela den var det jo jeg som klappa den sammen.. Foreslo at jeg skulle betale, var det første jeg sa! Men da takket han pent nei, smilte å sa han skulle kjøpe ny uansett. Men det endrer ikke samvittigheten min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så barnslig...

Anonym poster: 212ea463e6a94d18be74e3150c9706aa

Skrevet

Du kan jo betale en tusenlapp. Hvis du har råd.

Skrevet

Ja, jeg tenkte jo jeg kanskje skulle betale for ny data til han. Men det vil han ikke ta imot, er jo en mulighet å bare kjøpe å legge frem til han. Han skal få en skjerm av meg som jeg kjøpte for et halvt års tid siden nå, ubrukt. Men uansett

Skrevet

Bytt skjermen selv. Lett, og koster trolig under 1000lappen.

Skrevet

Det kan han gjøre regner jeg med, men bør jeg da kjøpe/gi han penger til skjermen ?

Skrevet

Han sier du ikke trenger å betale, ta han med ut på en god middag eller gjør noe annet koselig da vel. Han skjønner jo at du ikke gjorde det med vilje og at du er skikkelig lei deg.

Skrevet

Men herregud, du har tilbudt deg å betale, han har takket nei. Case closed.

Skrevet

Ja, greit nok at han takker nei. Men følte det var litt sånn at han bare ville være grei.

Skrevet

Hvis du har dårlig samvittighet, og har råd til det så kan du jo tilby å hjelpe med noen kroner? Det virker som om han ikke tok så hardt på det. Ellers stemmer jeg for noe som ble skrevet lenger opp her; å ta han med ut på en fin middag eller noe annet gøy! :)

Skrevet

Han sitter her nå å skrur opp pc'en for å ta ut skjermen, kanskje jeg kan sette inn noen kroner på kontoen hans så får han bruke på skjerm eller noe annet fint :) Så tar jeg han med ut på middag til helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...