AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Har selvstudiumseksamen i ex. phil neste tirsdag. Har nesten ikke lest, pga diverse personlige problemer, større fokus på andre fag jeg har hatt, og rett og slett stor mangel på motivasjon. Har kjøpt meg et sammendrag som heter Ex. phil på 1-2-3. Er det mulig å få ståkarakter ved å lese den noen ganger, eller er det viktige tema som den boka utelater som jeg også burde lese på? Er det i det hele tatt mulig å få til en ståkarakter når jeg nå har mindre enn ei uke på meg? Noen som har vært i samme situasjon? Nei, trenger ikke å få høre hvor "dum" jeg har vært, og at jeg burde ha lest. Er klar over dette selv, og jeg gidder ikke å være etterpåklok. Noen som har noen tips? Anonym poster: eabce9a018bc1e30089d1b2e1e5e7314
Gjest Sakone Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Ja da null problemer! Prøv å se på gamle eksamener, fokuser på de store linjene og filosofene. F.eks Aristoteles, Platon, Kant, Gadamer osv
Gjest Naria Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 Du trenger absolutt ikke mer enn en uke på ex.phil. Enig med han over i forhold til fokus.
bettypaige Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Hurra for Kvinneguiden som får roet ned eksamensstresset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå