Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert tusen andre tråder på dette, men egoist som jeg er så starter jeg min egen :) Lurer altså på om noen har noen lunsjforslag til meg? Er student så billig og mulig å ta med er stikkord. Prøver for tiden å kutte ut mel og melk fordi jeg har kjent det veldig på magen de siste gangene jeg har fått i meg dette... Tidligere har jeg vært vant med cottage cheese med bær og nøtter eller epler og kanel, men dette er jo med melk... Hva kan jeg erstatte dette med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert tusen andre tråder på dette, men egoist som jeg er så starter jeg min egen :) Lurer altså på om noen har noen lunsjforslag til meg? Er student så billig og mulig å ta med er stikkord. Prøver for tiden å kutte ut mel og melk fordi jeg har kjent det veldig på magen de siste gangene jeg har fått i meg dette... Tidligere har jeg vært vant med cottage cheese med bær og nøtter eller epler og kanel, men dette er jo med melk... Hva kan jeg erstatte dette med?

Omelett med diverse ingredienser er jo godt!

Noe sært jeg gjorde en periode var å kjøpe en boks med ananas og spise med gaffel... :fnise: høres sært ut, men var veeldig godt :D burde kanskje ha noe vedsina også..

Skrevet

Jeg har med middagsrester. Ikke alltid jeg har tid til og varme opp , men synes det er greit kaldt og:)

F. Eks salat og fisk, kylling osv rester.

Supper, men da må man ju selvsagt ha microovn el.

Rester av gryteretter er digg kald og.

Holder meg mett mye lenger , da jeg ofte trener før eller etter jobb. Og ofte blir det rester av middagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...