AaaaK Skrevet 27. november 2012 #1 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg sliter ekstremt med energien nå som mørketiden er i gang. Jeg har også jobbet hardt og mye i det siste og merker dette på kroppen. Har utrolig vondt for å komme i gang med dagen, og å gjøre normale aktiviteter. Trening (som jeg holdt på med 4-5 ganger i uka tidligere) har nesten stoppet helt opp. Er ikke deppa, lei meg eller lignende, rett og slett bare trøtt og slapp. Har derfor vurdert koffeintabletter og jerntilskudd. Jerntilskudd skal jeg begynne med, men tenkte også at koffeintabletter kan være fint for å kicke igang litt. Noen erfaringer? Usunt? Og stemmer dette med slanking? Høres ikke det litt skummelt ut? http://www.nettavisen.no/innstikk/article3346014.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #2 Del Skrevet 27. november 2012 Du får kun koffeinpiller på resept, og det skal nok litt mer til før legen skriver det ut. Anonym poster: fbd47b6820ef2b08db3da9b86f27a8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaaaK Skrevet 27. november 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 27. november 2012 Men linken sier jo at det er noen uten resept... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ladyluna Skrevet 27. november 2012 #4 Del Skrevet 27. november 2012 Mannen min kjøpte noen pakker koffeintyggis fra USA for et par år siden. Vi var begge slitne studenter som ikke likte kaffe, og tenkte det var verd et forsøk. Han synes det hadde ok effekt. Jeg derimot... Fikk hjertebank, ble helt skjelven og generelt uvell. Kroppen ble såpass i høygir at jeg ikke hadde sjanse til å konsentrere meg, og å sette seg ned for å lese pensum var umulig. Samtidig følte jeg meg like sliten som før, så jeg orket ikke å sette igang med husarbeid eller lignende heller... Testet to ganger med noen ukers mellomrom, for jeg tenkte at reaksjonen jeg fikk første gangen måtte være en tilfeldighet. Men reagerte akkurat likt andre gangen. tok en halv time til en time før jeg følte meg ca normal igjen. Og da var jeg slitnere enn før jeg tyggde tyggisen... Hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde, og mannen min ikke fikk en veldig ubehagelig reaskjon vet jeg ikke. Men jeg vil definitivt ikke anbefale koffeintilskudd, for det var en veldig ekkel opplevelse. Og forresten, det smaker aldeles pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #5 Del Skrevet 27. november 2012 Hva med å prøve en dagslyslampe siden du sliter i mørketiden? Anonym poster: 382b2e0b3f7037ee34cf6242890ee0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2012 #6 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg tar en fres tablett før trening. Er brusetabletter som skal virke oppkvikkende. Føler selv de gir ett energiboost før trening etter en lang dag på jobb, men kan godt være psykisk. Drikker ikke kaffe til vanlig da. Også vet jeg at hver gang røret et tomt har jeg trent 20 ganger... De selger det mange steder, men er billigst på xxl såvidt jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #7 Del Skrevet 27. november 2012 Men linken sier jo at det er noen uten resept... Jeg har ikke tro på de, har en venninne som prøvde de , og hun sa at det var bortkastet. Uansett så er det ikke sunt å gå på. Anonym poster: fbd47b6820ef2b08db3da9b86f27a8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #8 Del Skrevet 27. november 2012 Dagslyslampe Pittelitt solarium Trening Tur på dagtid de dagene du har anledning til det Få lege til å ta blodprøver for å sjekke om du mangler noen vitaminer eller mineraler. Anonym poster: 718ca0394741519854a0ca381627da45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 27. november 2012 #9 Del Skrevet 27. november 2012 Jern tilskudd skal en ikke bruke med mindre det er påvist mangel. Hva med en utvidet blodprøve først ? Sjekke D ,E ,Jern, B12 vitaminer osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 27. november 2012 #10 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg tar en fres tablett før trening. Er brusetabletter som skal virke oppkvikkende. Føler selv de gir ett energiboost før trening etter en lang dag på jobb, men kan godt være psykisk. Drikker ikke kaffe til vanlig da. Også vet jeg at hver gang røret et tomt har jeg trent 20 ganger... De selger det mange steder, men er billigst på xxl såvidt jeg har sett Selges dette på vanlige sportsbutikker som finnes på flere steder også? Noen kjeder som fører de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2012 #11 Del Skrevet 28. november 2012 Selges dette på vanlige sportsbutikker som finnes på flere steder også? Noen kjeder som fører de? Sikkert. Sunkost selger de også, men xxl er mye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå