AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg har alltid fått sting/hold i siden når jeg har jogget. Dette hvis jeg har begynt for raskt, spist før trening osv. Dette går over etterhvert, som det pleier å gjøre. Har hatt det sånn siden tidlig tenår. Har det siste halve året begynt å trene aktivt og trent meg god endel opp og fårr god kondis og kan jogge mye legere enn før.. Sting i siden har jeg fått jevnt og trutt, men det har gått greit. Passer på å ikke spiser noen timer før trening. Men plutselig på lørdag, da jeg gikk ned innkjørselen fikk jeg sterke sting/hold smerter rett under brystene/øverst på magen. Sånn sterke smerten man får hvis man overser stinget i siden og presser seg. (Da blir det gjerne så vondt at man bare må stoppe helt ) Jeg ble litt paff av dette, og da jeg gikk kveldstur samme kveld kom denne sterke smerten tilbake med en gang jeg gikk litt hurtig. Den dabbet litt av utover turen. Neste dag gikk jeg tur i skogen og med en gang jeg begynte å gå, fikk jeg sterke smerter. Det samme igår. 3 dager på rad har jeg fått sterke sting smerter i mellomgulvet av å bare gå helt vanlig. Ble ganske bekymret, for 1. smerten kom på en helt annen plass en vanlig. Ikke på sidene, men i mellomgulvet. 2. smerten kom av ingenting nesten. Bare vanlig gåing. Men: Smerten stopper når jeg stopper opp. Og den går seg til etterhvert. Var å trente i går og fikk vondt til å begynne med, men så gikk det seg til. Jeg har ikke vondt i ømrådet ellers, eller noe annet unormalt. Ikke vondt å trykke der. Har ikke lyst å gå til legen hvis dette er bare harmløs sting, eller ømme muskler av noe slag.. Men dette var uansett nytt for meg. Noen som vet hvorfor dette skjedde? *liker ikke! * Anonym poster: 3ddf50918320b1c29fb74745b8524859
TirilMelby Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Hvis du stresser mye kan det være store deler av grunnen
AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 TS her. Akkurat den dagen jeg fikk smerten, stresset jeg en del ja! Men har stresse slik ved anledninger før, uten at det har skjedd. Og at det fortsatt kan komme, nå noen dager etter, er litt rart. Jeg vet ikke. Kanskje sånnt sitter i en stund. SKal uansett se det an ihvertfall ut uken så får vi se. Takk for at du svarte Anonym poster: 3ddf50918320b1c29fb74745b8524859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå