goldenchanel Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Jeg ser etter en ny veske! Fra før har jeg noen vesker men leter etter en ny til samlingen, jeg har disse veskene fra før så de er ikke aktuelle men kanskje noen her har noen tips til andre? Den skal bukes på dagtid å må ha plass til en macbook Louis vuitton never full i idylle Louis vuitton keepall med monogram Mulberry alexa Mulberry bayswater YSL belle de jour clutch Helst ikke mer enn 6000-7000 kr
kills Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Du får vel ikke plass til en Macbook i YSL clutchen? Av disse synes jeg Louis Vuitton sin Neverfull er den fineste. Hadde gått for den selv
Gjest Glorificus Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 Hmm, jeg ville gått for Bayswater. Alexa er fin (har en selv), men kan være litt upraktisk.
Rosenrød Skrevet 27. november 2012 #5 Skrevet 27. november 2012 Forstod det sånn at hun allerede hadde de opplistede veskene?
goldenchanel Skrevet 27. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2012 Beklager at jeg skrev det så rotete! Veskene på listen er vesker jeg alt har :D Dog har jeg vurdert å kjøpe en til neverfull da den i idylle må jeg være veldig forsiktig med så det ikke blir flekker!
anora Skrevet 27. november 2012 #7 Skrevet 27. november 2012 sjekk ut bottega venetta, CHLOE, miu miu de har mye fint. http://www.net-a-porter.com/Shop/Bags/All?viewall=on
metempsychosis Skrevet 28. november 2012 #8 Skrevet 28. november 2012 Synes Mysuelly har noen fine: Joseph Louise Emma Bimba y Lola: Arizona Tote Bag Arizona Shoulder Bag Gerard Darel: 24 Heures Zippé Saint-Germain
goldenchanel Skrevet 28. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2012 (endret) dobbel post Endret 28. november 2012 av goldenchanel
goldenchanel Skrevet 28. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2012 Synes Mysuelly har noen fine: Joseph Louise Emma Bimba y Lola: Arizona Tote Bag Arizona Shoulder Bag Gerard Darel: 24 Heures Zippé Saint-Germain SÅ fine :D tusen takk, fant flere som falt i smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå