AnonymBruker Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Hei! Jeg vurderer å ta 2. Året på VGS i utlandet. Starter i 2. Neste år. Jeg er så lei av å bo i Norge, og vil oppleve noe nytt. Har lyst til å drive med musikk (elsker å synge) eller med skuespill. Men foreldrene mine sier at jeg må slutte å "drømme" og gjennomføre VGS her i Norge. Men faren min sier likevell at jeg kan dra hvor jeg vil, så de sender jo litt forskjellige signaler. De sier at jeg først må finne ut hva jeg vil og hvor jeg vil studere. Problemet er at jeg ikke vet hvilke land eller steder som er bra å studere i om man interesserer seg for musikk og skuespill. Det er så mange forskjellige land man kan velge mellom, og det er vanskelig å bestemme. Noen som har noe tips til land? Anonym poster: d2fd551a6d4475a8fa8b095a0b0686a0
Hannemor90 Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 Jeg var på utveksling med AFS. I Tyskland. Landvalg er jo litt individuelt avhengig av hvilket språk til eventuelt vill lære når du er på utveksling. Det viktigste er at du velger en seriøs organisasjon som er spesialisert på det du leter etter. Da ambefaller jeg AFS eller YFU. Dette er begge frivillige organisasjoner som er veldig flinke i det de gjør. Det kan se dyrt ut ved første øyekast, men med forsikringer og alt annet som er med de andre organsisasjonene i etterkant. Er det ca samme pris klasse for noe jeg personlig mener er veldig mye bedre. Se frem til det beste året i ditt liv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå