Gå til innhold

Skal du se på GP?  

1. 1. Skal du se på GP?

• ja, skal stemme også
      1
    • ja, skal vel det
      12
    • nei, har bedre ting å bruke tiden min på
      8

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal se på?

Jeg skal nok se på. Men stemme gidder jeg ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal se jeg også.

Må det hvert år jeg.. :oops:

-Men stemme gidder jeg ikke.

Gjest Zalomine
Skrevet

Når er det?

Stemme? NEI

Se? Nja, spørs når det er. Tror det er i dag? Men sambo ser på fotball på tv'n, det har høyere prioritet....

Gjest Zalomine
Skrevet

Sjekket tv-programmet. Det ser ut som om jeg kanskje skal (eller kan i alle fall) se den andre delen. Gjør kanskje det da. Lar det stå på i alle fall, vil jeg tippe...

Skrevet

kommer vel til å myse litt på det. :oops:

Skrevet

Har sett det nå, kommer ikke til å stemme.

Noen sanger var direkte kjedelige.

Skrevet

jepp, mange av sangene var kjedlige og jeg synes mange av vokalistene sang dårlig.

Gjest Zalomine
Skrevet

Har sett sånn litt.... seriøst, en sang som den til "Jada" ..... den var jo mildt sagt noe spesiell?

Mange sanger var "typsik og glatt", det er jo ikke lenger å være muskialsk bra som teller, slik det var da det var juryer, men rett og slett å være slik at telefonstemmerene fenges. fjortisser med mobil...

Men jeg så ikke hele jeg da... slo av tv'n nå (for jeg TAKLER IKKE det hundehjørnet) og så slår jeg på igjen halv ti, så får vi med oss hvem som vinner etterhvert....

Skrevet

Spesiell ja..eller fæl. Og den Crazy Things. :o *grøsse*

Gjest Zalomine
Skrevet

Den crazy things, den gikk jeg "dessverre" glipp av... mer enn nok med oppsummeringen...

Det er rart hva folk får seg til å gjøre... Jeg mener... skal man først synge i noe slik, så kan man jo synge noe som kan anses som halvesi normalt? Skal tross alt representere Norge.... sæææærlig om "da da da da da da da da" represtenerer oss... med eller uten viftende armer....

Skrevet

Jeg håper High eller den andre sangen See the world vinner. Synes de var de beste. Men stemme, nei det gidder jeg ikke...

Skrevet

hva er denne ekstrafinalen for da? Så de får inn mer penger på stemmegiving?

Gjest Zalomine
Skrevet

Det har vel vært slik så lenge det har vært telefonstemmer. Jepp, det handler nok om mer penger ja... (jada, de kan skylde på mange ting, men jeg trur det er om stemmepenger)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den beste vant, og jeg er fornøyd. :wink:

Skrevet

Hvem vant? Hvem vant?

Ser ikke tv nå..

Skrevet
hva er denne ekstrafinalen for da? Så de får inn mer penger på stemmegiving?

Irriterende hvor mye penger de ville håve inn på stemmegiving.

Rebecca gikk forresten fra en 4. plass i Idol til en 4. plass i GP.

"High" vant. Jeg holdt en knapp på sang L, men stemte ikke.

Skrevet

Den beste vant???

Hva er det jeg hører?

Når det endelig er noe litt kvalitet over musikken i MGP, så vinner noe sånt skvip.

Gjest Zalomine
Skrevet

GP handler ikke lenger om musikk-kvalitet, men om å være en pop-sang som fenger de som vil stemme... glatt sang.

En fin sang, for all del, men den skiller seg ikke ut på noe vis, det har ikke noe med kvalitet å gjøre, det er bare rett og slett en fin sang... som falt i smak hos dem som hadde lyst til å stemme....

GP er ikke det det engang var, på den tiden vi hadde juryer og fag-mennesker som avgjorde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...