Gå til innhold

Hvorfor ønsker ikke du kjæreste?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet

Gi meg grunner til at du ikke ønsker å ha kjæreste!

Her er noen av grunnene til at jeg ikke vil ha kjæreste:

Da får jeg mindre tid med vennene mine

Jeg må ta hensyn til noen andre enn meg selv

Det kommer til å bli dyrere enn å være alene

Det kan bli drama

Foreldrene mine kommer aldri til å synes at han er bra nok

Venninnene mine kommer aldri til å synes at han er bra nok

Jeg kan ikke flørte/tulle med andre gutter

Jeg får mindre frihet

Det kan tenkes at jeg må slutte å møte guttevennene mine

Jeg kommer til å få dårlig samvittighet for oppmerksomhet fra andre gutter.

Jeg blir nødt til å forholde meg til noen

Jeg kan lett bli sjalu/ har vanskeligheter for å stole på folk

Jeg ønsker egentlig å ha kjæreste, men jeg vil innstille meg på at å ha kjæreste ikke er så viktig. Jeg tror nemlig at dette er hemmeligheten til å møte gutter på en avslappet måte og å finne en som faktisk egner seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker ikke kjæreste fordi jeg ikke har tid til det for øyeblikket. Er i en krevende periode med mye skole, jobb og trening. Dagene går så fort at det er såvidt jeg har tid til familie og venner. En kjæreste er en tidkrevende investering jeg ikke har overskudd til nå.

• Liker 2
Gjest Memories
Skrevet

Hvorfor tror du det?

Skrevet

jeg orker ikke. synes forhold blir veldig mye press. orker ikke forholde meg til alle kjæreste regler akkurat nå. fikk nok av forhold etter eksen min...

Anonym poster: 01eddfc20843bb01d2db5e72624f5cf6

• Liker 2
Skrevet

jeg orker ikke. synes forhold blir veldig mye press. orker ikke forholde meg til alle kjæreste regler akkurat nå. fikk nok av forhold etter eksen min...

• Liker 2
Skrevet

Gi meg grunner til at du ikke ønsker å ha kjæreste!

Da får jeg mindre tid med vennene mine

Jeg må ta hensyn til noen andre enn meg selv

Det kommer til å bli dyrere enn å være alene

Det kan bli drama

Jeg kan ikke flørte/tulle med andre gutter

Jeg får mindre frihet

Det kan tenkes at jeg må slutte å møte guttevennene mine

Jeg kommer til å få dårlig samvittighet for oppmerksomhet fra andre gutter.

Jeg blir nødt til å forholde meg til noen

Jeg kan lett bli sjalu/ har vanskeligheter for å stole på folk

Jeg ønsker egentlig å ha kjæreste, men jeg vil innstille meg på at å ha kjæreste ikke er så viktig. Jeg tror nemlig at dette er hemmeligheten til å møte gutter på en avslappet måte og å finne en som faktisk egner seg!

Vil ikke ha kjæreste fordi føler at han vil eventuelt dumpe meg når vi blir bedre kjent.

Anonym poster: 23ff5f12458f2352267503877a26b430

Gjest Marsvinet
Skrevet

Hvorfor tror du det?

Det har skjedd før at jeg har "datet" gutter som vennindene mine ikke synes er kjekke nok og som foreldrene mine ikke synes er ambisiøse nok. Det skal nevnes at vennindene mine kun verdsetter utseende og foreldrene mine kun verdsetter yrke og karriære. Med mindre jeg finner en hjernekirurg som tilfeldigvis også er modell for dressmann, så må minst én av dem bli skuffet tror jeg x)

Skrevet

Det har skjedd før at jeg har "datet" gutter som vennindene mine ikke synes er kjekke nok og som foreldrene mine ikke synes er ambisiøse nok. Det skal nevnes at vennindene mine kun verdsetter utseende og foreldrene mine kun verdsetter yrke og karriære. Med mindre jeg finner en hjernekirurg som tilfeldigvis også er modell for dressmann, så må minst én av dem bli skuffet tror jeg x)

Betyr det noe, så lenge du og han trives sammen?

Hvor gammel er du?

• Liker 1
Gjest Marsvinet
Skrevet

Betyr det noe, så lenge du og han trives sammen?

Hvor gammel er du?

De har da alltid vært bra nok for meg, hvis ikke ville jeg ikke ha datet dem! Det er jo tydeligvis jeg som ikke har vært bra nok, siden det ikke ble noe mer.

Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv, + at jeg har barn og da blir det enda mer ork med kjæreste.

• Liker 3
Skrevet

Du ønsker jo kjæreste. Spørsmålet er om du for lett tenker denne gutten er rett for meg eller om gutten lurer deg til å tro han er noe annet enn det han er.

Anonym poster: 5978036da7affa6fe67c502c48462545

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Har litt ambivalent forhold til det, men den størstr grunnen til at jeg ikke skulle ønske meg kjæreste er at jeg er redd at han er innpåsliten og klengete og at han krever for mye. Noe annet er at det er kjedelig å skulle fremstå så innmari bra i hans foreldre øyne og.

• Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg var i et langt forhold hvor jeg har brent meg.

Jeg hadde et kort forhold i ettertid hvor jeg har brent meg.

Føler meg bare ikke helt klar for å slippe noen inn der enda.. Og så skal det litt til før noen oppnår tillit hos meg igjen.

Har vært singel en god stund og tar meg den tiden jeg trenger.

• Liker 1
Skrevet

Er en kjæreste til for at du skal ha det bra eller for at venner og familie skal ha det bra? Høres ut som du har et problem med selvtilitten din, siden du bryr deg så mye om hva alle andre mener om dine personlige valg...

Skrevet

Kan si jeg hadde et sterkt ønske før, men etter å ha hengt her på KG så lenge så har ønsket forsvunnet for det meste. Ser virkelig ikke poenget i å forandre seg for så å bare bli dumpet etter å ha investert så mye tid i noe.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke ha kjæreste fordi:

Vil ikke være den viktigste personen i noens liv akkurat nå, veldig mye ansvar.

Jeg vil ha ganske mye tid for meg selv.

Jeg vil ikke være redd for å falle for noen andre.

Jeg føler meg ikke klar for å planlegge framtiden min.

Men en 50% kjæreste hadde muligens vært noe. Møtes 1-2 ganger i uka, ikke for mye forpliktelser, men å alikevel få alt det positive :rodmer: Jada, jeg er en urealistisk drømmer :plystre:

• Liker 2
Gjest spavalica
Skrevet

Pga jeg har lest alt for mange utro-tråder på samliv og relasjoner :DLenge leve singellivet :D

Skrevet (endret)

Det er ikke det at jeg absolutt ikke vil ha noen kjæreste, men inntil jeg møter noen er jeg lykkelig singel. Noen av årsakene til det er at jeg får mye mer frihet, mer tid med venner og familie og mer energi til overs (denne er viktig!).

Men klart, møter jeg den riktige gutten tror jeg ikke noen av faktorene jeg nevnte over her vil ha så mye å si. Etter hvert kjenner man vel hverandre så godt at man ikke blir sliten av å være sammen, og han vil forhåpentligvis like familien og vennene mine like godt som jeg. Og friheten vil jeg kanskje ikke føle at jeg mister om jeg blir sammen med en som ikke er så utrolig trengende og masete.

Endret av Tonje!
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Fordi jeg er lei av folk som løper skrikende vekk ):

Skrevet

Jeg vil ikke ha kjæreste fordi:

Vil ikke være den viktigste personen i noens liv akkurat nå, veldig mye ansvar.

Jeg vil ha ganske mye tid for meg selv.

Jeg vil ikke være redd for å falle for noen andre.

Jeg føler meg ikke klar for å planlegge framtiden min.

Men en 50% kjæreste hadde muligens vært noe. Møtes 1-2 ganger i uka, ikke for mye forpliktelser, men å alikevel få alt det positive :rodmer: Jada, jeg er en urealistisk drømmer :plystre:

Deltidskjæreste hadde kanskje vært noe ja! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...