Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har diskurtert dette med en del av vennene mine og lurer på hva dere synes: Hvis mannen deres hadde vært utro ved et engangstilfelle på fylla uten at det betydde noe eller om han hadde vært det med samme personen over lengre tid.....og hva kunne dere tilgitt?

av en eller annen grunn syns jeg engansgligget uten følelser er værst! For hvordan kan man svike noen man elsker for så lite? om alt er bra. Og tanken på at det bare er sex og nytelsen/spenningen...for å såre den andre personen så mye. Nei rett og slett egoistisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engangsligg vitner om mangel på selvkontroll, mens langtidsutroskap i tillegg er emosjonell utroskap. Utroskap er et svik, og er fullstendig utilgivelig uansett form for meg.

• Liker 1
Skrevet

Det kan se ut som om du trenger å oppleve begge deler, slik att du får ting i perspektiv.

Skrevet

Utroskap med samme person (følelser) hadde vert værst for meg..

Anonym poster: d15a86491fe209c847d925fac0e2b994

Skrevet

Enig med kareen.

Anonym poster: 91b6f8e51169f13128a9fb69e33e7230

Skrevet

Ingen utroskap som involverer sex er tilgivelig. Hadde jeg opplevd noe sånt, hadde det vært på huet og rævva ut! Kunne kanskje tilgitt noe roting, men det er under sterk tvil.

Anonym poster: 1bf70fbca1ec43048b1197f9aa937446

Skrevet

Utroskap over lengre tid og med følelser involvert er desidert verst. At noen kan snike rundt med vilje over tid bak ryggen min ville vært fullstendig utilgivelig. Et engangsligg på drittfylla hadde selvfølgelig vært forferdelig det også, men kan ikke sammenlignes engang mot det sviket det er å med vel og vitende lyve for kjæresten sin for å møte en annen person bak vedkommendes rygg.

Gjest Trappetroll
Skrevet

Det over tid med følelser er verst. For da har han gjort det bevisst, med vitende og vilje og gjerne løyet om andre ting også. Det hadde altså vært et kraftig brudd på min tillit til han siden han da hadde gjort det emd overlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...