Gjest Pailompa Skrevet 27. november 2012 #1 Skrevet 27. november 2012 Irriterer meg noe så sinnsykt over alle de som ikke klarer å gjøre doen fri for bremsespor etter at de har vært der!!!! Det er like irriterende hver gang og det er ikke spesielt hyggelig for meg å sette meg på do med bremsespor som rekker opp til do-ringen. Det værste er når folk tror at det er jeg som har gjort fet fordi folk må på do etter meg. Så til deg som ikke er kjent med dokosten, tørk opp bæsjen din fra nå av!!!!
Gjest snoopy_93 Skrevet 27. november 2012 #2 Skrevet 27. november 2012 For at folk ikke skal tro det er deg så får du ta ansvaret da.
Wonders Skrevet 27. november 2012 #3 Skrevet 27. november 2012 privat hjemme eller borte?? Er det en annen ledig ramme, setter jeg meg på den så klart. Hjemme er det andre boller. Har aldri opplevd det hjemme, eller hos venner/fam. Bare ute. Svarte jeg på mitt eget spm nå?
Gjest blomst Skrevet 27. november 2012 #4 Skrevet 27. november 2012 For at folk ikke skal tro det er deg så får du ta ansvaret da. Er faktisk enig med TS, folk kan bli flinkere til å vaske etter seg. Handler om respekt for andre, (tenker da på offentlige toaletter og på skoler, jobb osv). Syns det blir feil hvis jeg må vaske etter andre, deres griseri, deres ansvar! Jeg syns det er kjempeekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå